Maar dan moet je alsnog wel kunnen pulsen, anders werkt het (helaas) niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt het ook op een USB stickie zetten.
Dat mag niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef wonderer het volgende:
Ja![]()
Of een beetje loos rammen tot je het weer hebt ingehaald.
Dat mag wel... je mag het niet bij iemand anders installeren onder jou naam bijvoorbeeld, maar keyboard rammen mag welquote:
Ja, helaas wel,...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:00 schreef grizegrijn het volgende:
Als ik wil pulsen, zegt hij: Invalid Token. Als ik een nieuwe 'token' aanvraag, ben ik dan alleen de keys en clicks kwijt die ik nog niet gepulsed heb?
oh, dan gaat het nogquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:12 schreef grizegrijn het volgende:
Ik had gisterenavond nog gepulsed, dus het waren er niet zoveel gelukkig.
Anyway, ik kan weer pulsen nu
weet je zeker dat je t niet ook op een andere pc hebt geïnstalleerd met het zelfde profiel?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:00 schreef grizegrijn het volgende:
Als ik wil pulsen, zegt hij: Invalid Token. Als ik een nieuwe 'token' aanvraag, ben ik dan alleen de keys en clicks kwijt die ik nog niet gepulsed heb?
Nee alleen op deze pc staat het geinstalleerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:45 schreef commentator het volgende:
[..]
weet je zeker dat je t niet ook op een andere pc hebt geïnstalleerd met het zelfde profiel?
want dan krijg je dit soort dingen vaak
0h ja 1k m035t wat m33r c1jf3rs d03n had 1k al g3z3gd
Dat kan ie dan toch thuis doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dan moet je alsnog wel kunnen pulsen, anders werkt het (helaas) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |