Fucking lui varken en ik hier maar werkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:26 schreef vdvorst het volgende:
Ik lig in ieder geval op schema, 50k per dag, afgelopen 3 dagen heb ik het al, vandaag moet ik wel nog 48k, maarja, moet nog wat typen voor school dus gaat hopelijk wel lukken
Nu ga ik eerst uit bed, wat eten
Haha, ik lig inmiddels op bed, ipv erin, en heb al gegeten enzo dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Fucking lui varken en ik hier maar werken
Toeval, ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:09 schreef B_BOY het volgende:
in 3 dagen 23k ga niet echt snel dus, maarja ik heb eigenlijk ook een sociaal leven miss ligt het daaraan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:09 schreef B_BOY het volgende:
in 3 dagen 23k ga niet echt snel dus, maarja ik heb eigenlijk ook een sociaal leven miss ligt het daaraan.
welkom en type zequote:
Hoe doe je dat overzicht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef commentator het volgende:
[..]
welkom en type ze
tijd voor weer een fraai toetsenbordtoetsjesoverzicht:
[afbeelding]
1k z13 w3l dat 1k wat m33r numm3r5 m03t g3bru1k3n
heb je wel je eigen files gebruikt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef grizegrijn het volgende:
[afbeelding]
Stoer
EDIT: Ik heb precies dezelfde als het plaatje boven me..
Ehh...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je wel je eigen files gebruikt?
je moet dit opvolgen:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ehh... :') denk het niet. ff proberen,
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. Get WhatPulse at whatpulse.org, register and install 2. WhatPulse -> Key frequencies 3. Export as HTML 4. Open the HTML file in your browser 5. Select the table and copy it 6. Paste in the textbox and submit If the keystroke frequencies are empty, then you might try turning on "Keep record of keystroke frequencies" ;-) |
Ja dat had ik inmiddels al gedaan, maar het staat uitgeschakeld (Keystroke frequency tracking is disabled). Bij programma opties kan ik het niet vinden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:39 schreef gateway het volgende:
[..]
je moet dit opvolgen:
[ code verwijderd ]
En dan rechtermuisknop op het plaatje dat er gemaakt wordt, end ie link hier plaatsen tussen [img] en [/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |