Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:38 schreef Slarioux het volgende:
Hey, ik zit er aan te denken om het ww van het team te halen. Dan krijg ik geen PM's meer, maar daar kan ik wel mee leven. Voordeel is is dat het makkelijker is om te joinen.
dat ga ik eens ff doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Oh ja, allemaal weer onze sig veranderen
dat zou inderdaad dan wel mooi zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:51 schreef vdvorst het volgende:
ik zei toch dat we aardig wat gezakt zijn....
(team stats op whatpulse.org vergeleken met de stats van gisteren, was minder)
nu moeten we extra hard werken om in te halen!:(
ik ben trouwens wel voor het wachtwoord van het team verwijderenkunnen ook mensen die alleen hier komen om te lezen meedoen
hopelijk geeft dat ons weer wat extra users, om zo naar plaats 6 te gaan
ik geloof het wel,zal een ff kiekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:05 schreef WyriHaximus het volgende:
Was er niet ergens een lijstje voor de mega puls van 5 mei?
eigenlijk iedereen bij laten zetten hoeveel ze denken te pulsenquote:
Doe je ook mee? Zet je zelf er even bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mathijz
R-mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
dat werkt niet, dat telt als 1 key.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:07 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat is dit nu weer voor raar iets. Kun je net zo goed een asbak op je spatiebalk zetten ja.
wel leuk, maar als het niet gemeldt wordt is de verassing (of de teleurstelling) veel groterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
eigenlijk iedereen bij laten zetten hoeveel ze denken te pulsenof, hoeveel ze momenteel hebben...
(en dan updaten af en toe, kunnen ze zelf in de wiki)
Een verrader/overloper/deseteur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
Kameraden! Te paard! We zijn verraden!![]()
Of hoe noem je dat wanneer een user naar een ander team gaat?![]()
Weet niet waar dat staat maar daar ken ik ook bijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:11 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is volgens mij de laatste? en ik meende gelezen te hebben dat swolleyboy ook mee doet???
klopt, maar dan doen we het niet hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:14 schreef gateway het volgende:
[..]
wel leuk, maar als het niet gemeldt wordt is de verassing (of de teleurstelling) veel groter
doen we!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een verrader/overloper/deseteur?
[..]
Weet niet waar dat staat maar daar ken ik ook bij.
Het is trouwens SwollyBoy.... en ik ben niet bolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef gateway het volgende:
[..]
doen we!
MENSEN DIE MEEDOEN MET DE MEGAPULSE:
Mathijz
R-mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
Swolleybolly (dacht ik ?)
doe je ook mee? laat het even weten!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef gateway het volgende:
[..]
doen we!
Mathijz
R-mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
Swolleybolly (dacht ik ?)
doe je ook mee? laat het even weten!
maar je doet wel mee?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef SwollyBoy het volgende:
[..]
Het is trouwens SwollyBoy.... en ik ben niet bol
zo gaat het goed! doe je mee aan de megapulse of dat niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Bruce117 het volgende:
op de laptop alweer 150k en op de PC iets van 450k klaarstaan
Waarschijnlijk niet, maar misschien komt het wel zo uit, dat ik dan net wil pulsenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef gateway het volgende:
[..]
zo gaat het goed! doe je mee aan de megapulse of dat niet?
Denk het ook, ja. Wow. Had ik niet verwacht (maar jij hebt dan ook minder getikt dan je had gedacht).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik doe wel mee met de megapulse, maar ik stel hooguit een pulse uit, ik ga niet vanaf nu opsparen ofzo. (Vanaf volgende week.)
Ik denk dat je me wel voorbij bent, wonderer. Ik moest gisteren schaken, en zelfs met verslag sta ik alsnog maar op 488k ofzo. (Wel gewonnen.)
Nette stats... van de 641 dagen moet natuurlijk wel wat afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:53 schreef Bruce117 het volgende:
7-daagse voorspelling: #Team.Quakenet staat voor FOK! en loopt uit.
14-daagse voorspelling: #Team.Quakenet staat voor FOK! en loopt uit.
30-daagse voorspelling: #Team.Quakenet wordt over 641 dagen ingehaald door FOK!
Ik ben voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:38 schreef Slarioux het volgende:
Hey, ik zit er aan te denken om het ww van het team te halen. Dan krijg ik geen PM's meer, maar daar kan ik wel mee leven. Voordeel is is dat het makkelijker is om te joinen.
Ik doe 't niet uit opzicht van extra keys, maar ik ben het gewoon zo gewend.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef JortK het volgende:![]()
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
Swolleybolly
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf (vanaf volgende week)
zit je in 2 teams dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef SnIpY het volgende:
huh? ik ben uit het team en zit in een ander?
Edit: was met verkeerde whatpulse acount dat ik in Quakenet team ging... mijn excuses hiervoor![]()
Denk je nou écht dat dat ook maar iets uit zal maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
* JortK is vooral benieuwd hoe lang het nog duurt nadat de megapuls is geweest
Ja, 1 dag ineens ongeveer 15 miljoen ofzo, als je dan de stats krijgt, lijkt het even heel hard te gaan, terwijl het gespaart is,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Denk je nou écht dat dat ook maar iets uit zal maken?
niet slim neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef SnIpY het volgende:
niet echt... maar moest bij iemand whatpulse installeren... en uit pure gewoonte logde ik in met mijn acount
Totaal niet dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef Jerkmaine het volgende:
Denk je nou écht dat dat ook maar iets uit zal maken?
Geeft nixquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Slarioux het volgende:
Oh ja, topic weer eens vergeten te updaten
zover ik kan vinden (nog) nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef TwyLight het volgende:
Bestaat er ook een OS X Whatpulse client?
Precies, gezichtsbedrogquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef vdvorst het volgende:
lijkt het even heel hard te gaan, terwijl het gespaart is
Nog steeds Gatequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:44 schreef gateway het volgende:
pfff, 1 plaats gezakt! en die Zebbie met zun 1,3 miljoen erbij! pfff!!!
mjah, voorlopig van mij niet zo veel keyz, laptop = kapot.......
( * gateway mompelt iets over vriendinnen en een fles water)
jepz........ ben ongeduldig, het liefste zou ik hem aandoen!quote:
Op deze site voor je icon te maken:quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
ja 5 Mei is de megapuls
fate hoe maak je die avatar?
* JortK wil ook zon avatar![]()
ik denk niet dat ze dat gaan redden met 15 personen..........quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:04 schreef vdvorst het volgende:
en dan 1 miljoen per persoon ongeveer?
jullie moeten toch de vorige mega-pulse á 14 miljoen kunnen verbreken?
als ik nou mee kon doen, had ik wel 1 miljoen als ik zou doorsparen
1 miljoen per persoon is genoeg, maar je hebt altijd al wel 1 of 2 of meer miljoen, wat standaart al gepulsed wordt, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:06 schreef gateway het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat gaan redden met 15 personen..........
of je rekent uit een dag van te voren hoeveel uur nog en laat je pc aan, dan pulsed Whatpulse vanzelf?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
1 miljoen per persoon is genoeg, maar je hebt altijd al wel 1 of 2 of meer miljoen, wat standaart al gepulsed wordt, dus ben benieuwd
als de pulse nou naar 4 of 6 mei wordt verplaatst, kan ik wel 1 miljoen helpen
thxquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef gateway het volgende:
MEGAPULSERS:
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf (vanaf volgende week)
Qwrtje (Lampje [NL] @ FOK!)
C10H14N2
thedude0
LightLuke
had het al aangepast in een van de vorige, maar iemand heeft weer de niet aangepaste gequote....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef SwollyBoy het volgende:
[..]
gateway: kan je het voor me aanpassen, zo denkt iedereen dat ik bol ben![]()
thx![]()
nee, ga mijn pc niet aan laten staan, helaasquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef gateway het volgende:
[..]
of je rekent uit een dag van te voren hoeveel uur nog en laat je pc aan, dan pulsed Whatpulse vanzelf?
haha, kdan, ik ga hier nu ook wel redelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ga mijn pc niet aan laten staan, helaas
als er een weekend niemand thuis is, ga ik die niet aan laten staan op te pulsen
ik pulse gewoon tussendoor, om zo al langzaam quakenet in te halen,
volgende mega-pulse doe ik wel weer mee(als ik er dan ben haha)
laatste 100k? volgens vdvorst moeten jullie per persoon minimaal 1000k halen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:58 schreef JortK het volgende:
Zo ik ben nu officieel over 300k heen... nu op naar de 400K
Dit moet wel lukken in de eerste week van april... en dan nog drie weken om de laatste 100k bij elkaar te graaien![]()
Ja maar naar vdvorst luister ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef gateway het volgende:
[..]
laatste 100k? volgens vdvorst moeten jullie per persoon minimaal 1000k halen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |