Gaat helemaal nergens meer over met de regels daaro.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft zich gehouden aan 3 drankjes. Hij begon met beide flessen vol .......
En dat verbaast jou?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens meer over met de regels daaro.
Een klein beetje.quote:
Het is allang een farce, een spel, een soap. Zo zie ik het al heel lang, de enigen die het misschien nog zien als echt zijn Brian, Natasia en Sylvia.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Een klein beetje.
Enige tijd geleden hielden ze nog de schijn op dat de regels nagekomen moesten worden, maar nu Huub wederom bezopen in zijn bed ligt te brallen begint het een beetje een aanfluiting te worden.
Alsof Natasia niet weet dat het een soap is waarin zij nog een half jaar moet acteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:50 schreef Morwen het volgende:
Het is allang een farce, een spel, een soap. Zo zie ik het al heel lang, de enigen die het misschien nog zien als echt zijn Brian, Natasia en Sylvia.
Ja, schiet me maar af, zo zie ik het echt![]()
Dat denk ik dus wel en niet. Zij heeft heel veel geinvesteerd in haar kids alleen zonder man. Natas heeft genoeg ego om nu voor haarzelf te kiezen (zou niet mijn keuze zijn) en dat heeft niks met soap of tv te maken. Zij kiest voor zichzelf en zal dus ook nooit ECHT voor een kant kiezen, zij zit er voor zichzelf. Dat zegt ze ook dikwijls, ik ga er over *maanden uit. Ik heb er bewondering voor maar snap het persoonlijk dus niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof Natasia niet weet dat het een soap is waarin zij nog een half jaar moet acteren.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |