http://youtube.com/watch?v=7A1PyPCrJPYquote:It's not that easy being green
Having to spend each day the color of the leaves
When I think it could be nicer being red, or yellow or gold
Or something much more colorful like that
It's not easy being green
It seems you blend in with so many other ordinary things
And people tend to pass you over 'cause you're
Not standing out like flashy sparkles in the water
Or stars in the sky
But green's the color of Spring
And green can be cool and friendly-like
And green can be big like an ocean, or important
Like a mountain, or tall like a tree
When green is all there is to be
It could make you wonder why, but why wonder why
Wonder, I am green and it'll do fine, it's beautiful
And I think it's what I want to be
Van jou?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Je bent zwanger, hihi.
Daarvoor moet hij eerst seks hebben gekkie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Je bent zwanger, hihi.
kinderen voor kinderen ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:03 schreef Nickthedick het volgende:
Kermit de Kikker heeft er eens een passend nummer over gezongen... it's not easy being green.
Ik hoor net dat ik geen baggeraars mag neuken dus dat zal wel niet, sorryquote:
Check vooral de laatste regel..quote:yo listen up here's a story
about a little guy that lives in a blue world
and all day and all night and everything he sees
is just blue like him inside and outside
blue his house with a blue little window
and a blue corvette
and everything is blue for him and hisself
and everybody around
cos he ain't got nobody to listen to
i'm blue da ba dee da ba die...
i have a blue house with a blue window.
blue is the colour of all that i wear.
blue are the streets and all the trees are blue.
i have a girlfriend and she is so blue.
blue are the people here that walk around,
blue like my corvette, it's standing outside.
blue are the words i say and what i think.
blue are the feelings that live inside me.
i have a blue house with a blue window.
blue is the colour of all that i wear.
blue are the streets and all the trees are blue.
i have a girlfriend and she is so blue.
blue are the people here that walk around,
blue like my corvette, it's standing outside.
blue are the words i say and what i think.
blue are the feelings that live inside me.
inside and outside blue his house
with the blue little window and blue corvette
and everything is blue for him and hisself
and everybody around cause he aint got
nobody to listen to
I'm blue (if I was green I would die)
Voor jou altijd schat.quote:
Schat.. check de derde postquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef Nickthedick het volgende:
--
Omdat iedeereen naar doet tegen me c_c, sinds ik een aparte kleur hebquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
EN WAAROM STAAT DIT HIER, KERMIT?
Nietusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi mijn posts zijn ook groen.
En vergeet niet dat 'men' je pest met je kale plek!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat iedeereen naar doet tegen me c_c, sinds ik een aparte kleur heb![]()
Dat is gemeen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En vergeet niet dat 'men' je pest met je kale plek!
En z'n raarheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En vergeet niet dat 'men' je pest met je kale plek!
Ga naar R&P, open er een topic over. Kale kutgroenequote:
Hehe, neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus hé, de laatste tijd spelen m'n hormonen op ofzo. Ik kan niet eens een gemeen grapje maken zonder me schuldig te voelen.
IK BEN EEN BITCH VERDOMME.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Het geeft niks dat je nog wat groen bent remlof. Niet alle mensen zijn hetzelfde! De één is er wat sneller bij dan de ander, maar dat zegt niets over wie je bent of hoe waardevol je bent! Jouw tijd komt echt nog wel. Je moet gewoon het juiste meisje tegenkomen en dan wordt het héél speciaal! Laat de rest maar kletsen hoor! Ieder vogeltje zigt nu eenmaal zoals het gebekt is en dat maakt de wereld juist een kleurrijk oord waar plaats is voor iedereen!
![]()
Ah nee togquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Geloof je het zelf?
![]()
![]()
In deze wereld worden anders zijnde mensen gewoon uitgekotst.
En terecht!
Wehhehehe.. neh.. ik maak maar een grapje..quote:
Denk je dat dat echt Duderinnetje? Dat alles weer goed komt? Want ik ben zo onzeker he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Het geeft niks dat je nog wat groen bent remlof. Niet alle mensen zijn hetzelfde! De één is er wat sneller bij dan de ander, maar dat zegt niets over wie je bent of hoe waardevol je bent! Jouw tijd komt echt nog wel. Je moet gewoon het juiste meisje tegenkomen en dan wordt het héél speciaal! Laat de rest maar kletsen hoor! Ieder vogeltje zigt nu eenmaal zoals het gebekt is en dat maakt de wereld juist een kleurrijk oord waar plaats is voor iedereen!
![]()
Mmmmm , jij heerlijk groen wezen.quote:
Je weet dat ze je gewoon uitlacht als je je omdraait he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt Duderinnetje? Dat alles weer goed komt? Want ik ben zo onzeker he?
Al m'n vriendjes zijn zwart en blauw en ze lachen mij gewoon uit om mijn kleurtje. Vroeger toen ik nog gewoon blauw was of zelfs zwart deden ze normaal. Maar nu, opeens voel ik me een buitenbeentje
Maar jouw woorden geven me hoop. Ik ga nu echt proberen die gemeneriken te negeren
Dank je voor je steun
Ja dat denk ik echt! Kop op lieve remlof! Zie de zon schijnen, daar achter de wolken! Zie je het? Die zon schijnt ook voor jou. Geloof me maar, accepteer het maar, die warmte en dat licht!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt Duderinnetje? Dat alles weer goed komt? Want ik ben zo onzeker he?
Al m'n vriendjes zijn zwart en blauw en ze lachen mij gewoon uit om mijn kleurtje. Vroeger toen ik nog gewoon blauw was of zelfs zwart deden ze normaal. Maar nu, opeens voel ik me een buitenbeentje
Maar jouw woorden geven me hoop. Ik ga nu echt proberen die gemeneriken te negeren
Dank je voor je steun
En hier ging er water over m'n scherm.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En al die moeilijkheden die je ervaart als groentje: zie ze als uitdagingen! Wat nou buitenbeentje?? !
Hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..] Wat nou buitenbeentje?? Nee: bijzonderbeentje!
Doe ik! Dankzij jou geloof ik er weer inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik echt! Kop op lieve remlof! Zie de zon schijnen, daar achter de wolken! Zie je het? Die zon schijnt ook voor jou. geloof me maar, accepteer het maar, die warmte en dat licht!
En al die moeilijkheden die je ervaart als groentje: zie ze als uitdagingen! Wat nou buitenbeentje?? Nee: bijzonderbeentje! Jij bent bijzonder. Jij ja! Dat anderen dat niet (willen) zien of daar onvermogend toe zijn, zegt alles over die anderen, en niets over jou. Vertrouw op jezelf!
Ga weg, ik vind je engquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet dat ze je gewoon uitlacht als je je omdraait he?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mmmmm , jij heerlijk groen wezen.
Die invloed heb ik vaker op mannen. De tweestrijd die ze voeren tussen hard wegrennen en in bed gooien. Zie, ik heb het moeilijker dan jij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga weg, ik vind je eng![]()
Maar ik blijf bij je sig
Heb je het ook in de gaten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef leolinedance het volgende:
Wij 'gewone' users horen er niet bij hier, zo te merken![]()
Zal ik je maar gewoon in bed gooien dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die invloed heb ik vaker op mannen. De tweestrijd die ze voeren tussen hard wegrennen en in bed gooien. Zie, ik heb het moeilijker dan jij.
Nee joh, R&P is een poel van traanabsorberende schouders en ruime hartenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het ook in de gaten?![]()
*calimero*
Nu hoor ik iets piepenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee joh, R&P is een poel van traanabsorberende schouders en ruime harten.
Jawel! Ook 'gewone users' zijn bijzonder! Al kijken wij soms op hen neer! Maar als wij beter kijken, ons innerlijk oog de kost geven, dan zien wij onder de 'gewone users' ook vaak bijzonderbeentjes die er mogen zijn! Maar het is aan ons dat innerlijk oog scherper te stellen! Een uitdaging, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef leolinedance het volgende:
Wij 'gewone' users horen er niet bij hier, zo te merken![]()
Je gaat al net zo lullen als iteejerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Jawel! Ook 'gewone users' zijn bijzonder! Al kijken wij soms op hen neer! Maar als wij beter kijken, ons innerlijk oog de kost geven, dan zien wij onder de 'gewone users' ook vaak bijzonderbeentjes die er mogen zijn! Maar het is aan ons dat innerlijk oog scherper te stellen! Een uitdaging, al zeg ik het zelf.
Ik wist het! Zie je remlof! Iedereen haat je!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maargoed, we kunnen remlof natuurlijk ook gewoon keihard uitlachen. HAHAHAHA!
Inderdaad Remmie, ga weg zodat ze mij tot mod kunnen kronen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist het! Zie je remlof! Iedereen haat je!
in het land der blinden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jawel! Ook 'gewone users' zijn bijzonder! Al kijken wij soms op hen neer! Maar als wij beter kijken, ons innerlijk oog de kost geven, dan zien wij onder de 'gewone users' ook vaak bijzonderbeentjes die er mogen zijn! Maar het is aan ons dat innerlijk oog scherper te stellen! Een uitdaging, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maargoed, we kunnen remlof natuurlijk ook gewoon keihard uitlachen. HAHAHAHA!
Haha, ik snap het al. Dit is gewoon een nachtmerriequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist het! Zie je remlof! Iedereen haat je!
Nu al waanbeelden. Het gaat hard.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik snap het al. Dit is gewoon een nachtmerrie
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Run! Run! Run!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
you can check out any time you want ..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Run! Run! Run!
But you can never leave.
Wel de hoek voor 'speciale' mensen he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
* remlof gaat even in een hoekje zitten huilen
ben zo terug
oooooohhhhhquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
* remlof gaat even in een hoekje zitten huilen
ben zo terug
Kom maar op kaal mietje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Zo, uitgehuild.
Wie* wil er klappen?
*ondeugend uitgezonderd natuurlijk
Ligt eraan, geeft je kleurtje af?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Zo, uitgehuild.
Wie* wil er klappen?
Ja zeg... deed ik me er net op verheugen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:01 schreef remlof het volgende:
Zo, uitgehuild.
Wie* wil er klappen?
Ik zie hier wat moois opbloeienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
oooooohhhhh
*koestert en troost.
Ik vind je ubergeil in groen hoor.
Zo doe je me alleen maar een plezier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof slaat C met een B-merk bierfles op zijn neus
Ja ik lek groen in je Spa rood. Hah!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan, geeft je kleurtje af?
Wat een purisme!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom met een B-merk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof slaat C met een B-merk bierfles op zijn neus
Dat zou de man moed geven!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:06 schreef LennyKravitz het volgende:
hmm.... zit je wel eens in het publiek bij Lingo???
GROENNN!!1!!!1!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou de man moed geven!
Groen!
GROEN!
GROENNNNČČUwww
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen ga ik ONZ onderbaggeren met m'n kloons trouwens, dat je het weet.
Wooo, ik kijk er naar uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen ga ik ONZ onderbaggeren met m'n kloons trouwens, dat je het weet.
Slijmbal. Ik log wel in onder een kloon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij de TR's maar
En de echt goeie topics natuurlijk.
Hoi c_cquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:27 schreef BIQUOTA het volgende:
Zo, ben ingelogd.
Hé je zou gaan slapen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik bagger wel mee onder mijn eigen naam.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:43 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Mijn kloons zijn veel lastiger te ontdekken.
Ik wil ook een kloon met extra knopjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:43 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook een kloon met extra knopjes
ow. wacht
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:43 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Het was 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Speelkwartier is voorbij
Geldt natuurlijk niet voor mods en groene kikkers he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |