oh alleen remlof dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:30 schreef crossover het volgende:
Goede vraag.
Ben maar gewoon blij met je tag!quote:
Jij bent al hertst.quote:
Je kan toch lezen? Het staat daar, in het blauwquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Het staat daar, in het blauw
ik heb een piemoltjequote:
die liggen nu onder t groene grasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
Groen... Da's lang geleden... De twee global moderators waren groen: RemCow en TARAraboemdijee
Rot op met de kutbuffelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Tism het volgende:
[[url=http://i40.photobucket.com/albums/e225/sammy-tinus/th_www-1.jpg]afbeelding][/URL]
Q_B ik wil de liefde met je bedrijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat roze vind ik anders lelijker
bierstquote:
Beste remlof,quote:
Beste RicoRabbit,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:49 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Beste remlof,
Kunt u mij vertellen waarom u zojuist een groen kleurtje heeft gekregen?
Ik heb het over uw nicknaam: 'remlof'
Met vriendelijke groet,
Rico
ik was eerst!quote:
janken van blijdschap schatquote:
Heb je niet meer p0w3rzz!!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Beste RicoRabbit,
ik heb geen idee.
Met vriendelijke groet,
remlof
Ah ofcourse, dom van me. Maak je mn bed even op dan?quote:
Doe eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik kan nu op een knop drukken en dan is je account weg, zal ik het proberen?
Kun je em terughalen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik kan nu op een knop drukken en dan is je account weg, zal ik het proberen?
Kun je hem ipv daarvan een mooi kleurtje geven?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
hmm niet gewoon een chemische reacie en dat dadelijk iedereen op Fok groen word
Goeie hint!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dat had je ook gezegd als remlof roze was geweest![]()
![]()
*hint administrators hint*
Ze zijn duidelijk kleurenblind.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef NJ het volgende:
Groen?
ach, groen was best wel tof...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef NJ het volgende:
Groen?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef remlof het volgende:
Het was slechts schijn. Of een illusie. Of een enge droom.*
*doorhalen wat niet van toepassing is.
jaahaaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef RicoRabbit het volgende:
![]()
Nu denken mensen dat ik gek of kleurblind ben, maar hij was echt wel groen gisteravond![]()
Ik niet, glad vergetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef saaw het volgende:
heeft niemand een screenshot?
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef RicoRabbit het volgende:
z'n tolerantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
Moet je nog eeens groen?quote:
Hij was echt groen jahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef RicoRabbit het volgende:
![]()
Nu denken mensen dat ik gek of kleurblind ben, maar hij was echt wel groen gisteravond![]()
Vind ik ook. Nog bedankt dat je me vannacht effe over de 30K hebt getrokken trouwensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat blauw staat je toch beter Remlof.
Haha graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nog bedankt dat je me vannacht effe over de 30K hebt getrokken trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |