mwha, als je zo koeltjes reageert wilde je het gewoon niet, en die zien we echt nooit meer terug gelukkigquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef maaike1987 het volgende:
vind wel dat Tanimara heel goed reageerd erop![]()
Bodilquote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef hydraulix het volgende:
Whoohoo, Bodil gaat even op haar strepen staan volgende week(ik durf erop te wedden dat het om Sandra zal gaan)
In welk videoclip gaan ze dansen eigenlijk volgende week?
Leuk inderdaad, de jury spreekt nooit met één mond.quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef alors het volgende:
Wat vaag trouwens dat die eerste van de tweeling die bij de jury moest komen, de fotograaf vond dr toch zo goed? En dan zo'n foto? Vage shit.
quote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Re het volgende:
ach de jury hoeft niet op een lijn te zitten maar dit vond ik eigenlijk de eerste uitzending die wat beter in elkaar zat, leuk de sluikreckames l'oreal en LG
En duidelijk pakken van Chrystal Clear in beeldquote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Re het volgende:
ach de jury hoeft niet op een lijn te zitten maar dit vond ik eigenlijk de eerste uitzending die wat beter in elkaar zat, leuk de sluikreckames l'oreal en LG
Had niet gedacht dat jij net zo dom was als die 'modellen'quote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef Toeps het volgende:
Tanimara heeft vandaag wel de airtime. En dat is mooi, want de persoon met de meeste airtime is altijd exit.
Wat een dom gedoe trouwens met dat leger, lijkt me idd héél goed voor je modellenwerk.Doe dan een shoot in een fucking koud oud klooster of zo.
Dat is ook afzien, maar dan nog met een doel.
Ze kwamen me gewoon harstikke actief en sportief over hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef ouderejongere het volgende:
Was het eigenlijk iemand opgevallen? Er was een shotje van Loïs (of River), die een hapje van een plak ontbijtkoek nam. Ze eten dus wél!
Heb ik je wat misdaan of zo?quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat jij net zo dom was als die 'modellen'Ow wacht, jij bent ook een model
![]()
Nee, maar het is gewoon ontzettend dom om hetzelfde te roepen als die meiden in het programma, en kennelijk nog niet begrepen hebben waarom het nuttig is, ondanks als je ervaring. Het was even een mooi staaltje van het stereotype domme model, alhoewel iedereen weet dat je intelligenter bent dan dat. Vandaar dat ik zo'n domme opmerking niet van je snap.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb ik je wat misdaan of zo?![]()
However, een modellenprogramma gesponsord door het leger.Utmoetniegekkerworden.
Nou, het was wmb een knap staaltje "Hoe promoten we het leger en maken we lekker emo tv zonder enig nut". Ik doe al tijden modellenwerk, en ik kan me níet voorstellen dat een dag survivallen mijn modelingskills zal verbeteren. Het werk gaat toch wel om hele andere dingen dan dat. Ja, natuurlijk, soms moet je op de vreemdste, koudste en vervelendste locaties shooten, en je moet niet gaan janken om elk vuiltje, maar op een shoot heeft het tenminste nog nút. Daarvoor doe je het.quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon ontzettend dom om hetzelfde te roepen als die meiden in het programma, en kennelijk nog niet begrepen hebben waarom het nuttig is, ondanks als je ervaring. Het was even een mooi staaltje van het stereotype domme model, alhoewel iedereen weet dat je intelligenter bent dan dat. Vandaar dat ik zo'n domme opmerking niet van je snap.
Je zegt het zelf: jij doet al jaren modellenwerk. Je kent het klappen van de zweep. Deze meiden niet (of iig de meesten niet), en die moeten dus eerst wat klappen incasseren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, het was wmb een knap staaltje "Hoe promoten we het leger en maken we lekker emo tv zonder enig nut". Ik doe al tijden modellenwerk, en ik kan me níet voorstellen dat een dag survivallen mijn modelingskills zal verbeteren. Het werk gaat toch wel om hele andere dingen dan dat. Ja, natuurlijk, soms moet je op de vreemdste, koudste en vervelendste locaties shooten, en je moet niet gaan janken om elk vuiltje, maar op een shoot heeft het tenminste nog nút. Daarvoor doe je het.
Dáár ging het ook niet om. Het ging om de reactie van de meiden op iets wat ze absoluut niet willen doen. Je zag de reactie van Tanimara en ik denk dat ze mede daarom eruitlag. Het gaat erom je doorzettingsvermogen, het niet willen opgeven naar boven te krijgen. Of het nou modellenwerk of een stormbaan is, iemand met de juiste instelling zal átlijd zijn best doen zonder te zeuren en kankeren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, het was wmb een knap staaltje "Hoe promoten we het leger en maken we lekker emo tv zonder enig nut". Ik doe al tijden modellenwerk, en ik kan me níet voorstellen dat een dag survivallen mijn modelingskills zal verbeteren. Het werk gaat toch wel om hele andere dingen dan dat. Ja, natuurlijk, soms moet je op de vreemdste, koudste en vervelendste locaties shooten, en je moet niet gaan janken om elk vuiltje, maar op een shoot heeft het tenminste nog nút. Daarvoor doe je het.
ik zapte vorige week langs Yfke die als ambassadrice van een goed doel ergens in donker Afrika rondhopste....toen was ze net zo erg...echt iemand die gewoon haar mond moet houden en foto's van zich laten makenquote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef droomkoningin het volgende:
mag die yfke dr niet uit volgende week?
Same here. Ik zie haar zo twee pistolen tevoorschijn halen! Goeie blik ook.quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef Toeps het volgende:
Ik vond die foto van Lois echt goed! Deed me denken aan Sin City.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |