Zouden ze wel moeten doen als ze slim zijn. T zijn allemaal fotografen met naam. En dat uitgebeten stijltje in die foto's kan ook met opzet zijn. De foto van vorige week was echt de beste in alle 2 de series tot nu toe. Vorig seizoen waren er veeeeeeeel slechtere fotoshoots bij, als je t mij vraagt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de foto's van HNTM zijn technisch ook slecht. de composities kloppen niet, sommigen springen uit de foto, en de kleuren zijn uitgebeten.
het gaat inderdaad ook niet om een vliegtuig of een costuum, maar het werkt wel mee aan een goede foto. omdat de HNTM foto's over 'niks' gingen is een egale achtergrond ook prima, maar dan moet je geen kleding geven die dezelfde kleur heeft dan de achtergrond. ik kan me niet voorstellen dat alle meiden de foto's in hun portfolio gaan gebruiken hoor...
het zijn inderdaad fotografen van naam, daarom verbaas ik me ook zo over deze shoot... oke, stel dat die uitgebeten kleuren een keuze zijn, dan nog vind ik de composities vaak niet mooi, en dat sommigen uit het beeld springen (ik weet zo even niet wie) vind ik de foto ook geen goed doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:59 schreef robster16 het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten doen als ze slim zijn. T zijn allemaal fotografen met naam. En dat uitgebeten stijltje in die foto's kan ook met opzet zijn. De foto van vorige week was echt de beste in alle 2 de series tot nu toe. Vorig seizoen waren er veeeeeeeel slechtere fotoshoots bij, als je t mij vraagt...
Zoals al eerder gezegd, Bengul was een mooi en aardig meisje, maar geen high fashion model. Kijk maar naar wat er op dit moment op de catwalk loopt internationaal. Daar vind je niet de types zoals Bengul. die doet eerder shoots voor G-Star, Diesel, net een trapje lager en meer commercieel werk. De nederlandse top model wil gaan voor echte catwalk modellen in high fashion markten. Sanne was ook niet de doorsnee schoonheid, maar heeft wel de juiste look van dit moment, en dus won ze ook HNTM en die prestigieuze modellenwedstrijd. Geloof me, ze weten bij top model echt wel wat ze doen hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb weer genoten gisteren
Ik erger me dood aan Lois en River, en nog meer aan Tanimara! Wat een rotkind is dat zeg! Die kan echt alleen maar anderen uitlachen. Ik vind haar ook erg op een travestiet lijken, helemaal niet mooi.![]()
Ik vind Lois en River ook te dun, maar in het programma was het echt hypocriet. Sanne was ook te dun (naar mijn mening), en dat vonden ze prima.
RosalieBah wat een afschuwelijk mens met een afgrijselijke jas!! Je zou je toch doodschamen als je daar naast moest lopen.
![]()
Ik ben nog steeds voor Kim. En ze moet haar wenkbrouwen laten zoals ze zijn, het past bij haar en geeft haar net wat extra's. Ze praat apart, maar ik denk dat er echt een medische oorzaak voor is, je gaat toch niet voor de lol zo raar praten. Maar ze zegt wel leuke dingen "Ik hoef niet perse een prive jet te hebben hoor, maar wel een jacht!'![]()
Wat moet je trouwens met die commentaren?! Je bent te sexy, je energie level is te laag, je botten zijn te grof. Wat kun je daar nou aan veranderen?! Beter geven ze nuttige tips!![]()
Sabrina is ook weer zo arrogant. Tegen Maan zeggen dat zij een betere shoot heeft omdat ze danseres is ofzo (ook al?), ze had haar shoot nog niet eens gedaan!! Wat een doos. Leuk dat die kale man zei dat ze het eerst maar eens moest laten zien.
Ik vind het wel heeeel erg jammer dat ze meer voor de kijkcijfers gaan dan voor een eerlijke wedstrijd.![]()
Lois, River en Tanimara hadden niet eens bij de laatste 20 moeten zitten, en Bengü had er niet uitgemoeten.
Volgende week weer bitchfights, vermakelijk om te zien, maar heeft weinig met foto's en catwalks te maken.
Ik vond deze juist ook wel weer heel gaaf. Weer eens wat anders, maar wel weer erg op het model gefocused. Ik ben errug benieuwd naar de shoot van komende week...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
het zijn inderdaad fotografen van naam, daarom verbaas ik me ook zo over deze shoot... oke, stel dat die uitgebeten kleuren een keuze zijn, dan nog vind ik de composities vaak niet mooi, en dat sommigen uit het beeld springen (ik weet zo even niet wie) vind ik de foto ook geen goed doen.
vorig seizoen waren er inderdaad slechtere foto's, ik hoopte alleen dat ze ervan geleerd hadden. de marilyn monroe shoot was veelbelovend (hoewel veel photoshop) maar daarintegen vind ik dit veel minder...
ik ben ook erg benieuwd naar de shoot van volgende week! khoop echt dat t dan beter gaat (qua fotografie)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik vond deze juist ook wel weer heel gaaf. Weer eens wat anders, maar wel weer erg op het model gefocused. Ik ben errug benieuwd naar de shoot van komende week...
BengU zou in elk geval wel werk kunnen krijgen zeg je zelf. Dat zie ik bij Tanimara niet gebeuren, dus dan had zij toch eerder weggemoeten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef robster16 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, Bengul was een mooi en aardig meisje, maar geen high fashion model. Kijk maar naar wat er op dit moment op de catwalk loopt internationaal. Daar vind je niet de types zoals Bengul. die doet eerder shoots voor G-Star, Diesel, net een trapje lager en meer commercieel werk. De nederlandse top model wil gaan voor echte catwalk modellen in high fashion markten. Sanne was ook niet de doorsnee schoonheid, maar heeft wel de juiste look van dit moment, en dus won ze ook HNTM en die prestigieuze modellenwedstrijd. Geloof me, ze weten bij top model echt wel wat ze doen hoor!
En Lois, River en Tanimara behalen waarschijnlijk toch de eindstreep niet met zo'n attitude, dus niet te druk maken...
De herhaling komt op zaterdag om 20.00 uur bij rtl 5quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer is de herhaling ?
Idd stuk beter dam Kimquote:
Zie het nu pas, maar heb je nou die ANTM foto nagedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk in een deuk gelegen om Kim! Hoe onprofessioneel, lekker bitchen over de ontwerper en Rosalie... Heerlijk!
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zie het nu pas, maar heb je nou die ANTM foto nagedaan?
Mooie fotoquote:
Zeg je gister zomaar spontaan wat...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:55 schreef Malahide het volgende:
Tjezus, ik heb menig dove beter horen articuleren dan die Kim...
www.rtlgemist.nlquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zeg je gister zomaar spontaan wat...
Lees ik toch net op een ander forum dat iemand dacht een gehoorapparaatje of iets dergelijks bij Kim te hebben gezien. Zou te zien zijn bij een shot van opzij bij de modeshow in Parijs. Kan iemand die het opgenomen heeft het welicht even checken? 't Zou wel een hoop verklaren als het waar zou zijn...
Blijkt het dus een pootje van een zonnebril te zijn die ze in haar haar had...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zeg je gister zomaar spontaan wat...
Lees ik toch net op een ander forum dat iemand dacht een gehoorapparaatje of iets dergelijks bij Kim te hebben gezien. Zou te zien zijn bij een shot van opzij bij de modeshow in Parijs. Kan iemand die het opgenomen heeft het welicht even checken? 't Zou wel een hoop verklaren als het waar zou zijn...
De Amerikaanse versie duidelijk wel. Daar wordt het steeds meer een gimmick, met overdreven gethematiseerde shoots die je nooit in een echt modeblad tegen zult komen. Steeds minder shoots waarin ze 'gewoon' mooi of écht high fashion mogen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:58 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind het programma als geheel een beetje op z'n retour overigens. Voorspelbaar ook. Kim is beetje de Sylvia van het programma "Te sexy bla bla bla". Waarschijnlijk zal Bodil of Christa HNTM mogelijk kunnen winnen. Ze komen redelijk timide over. Beetje zoals Sanne die heel onopvallend qua persoonlijkheid de eindstreep heeft gehaald en uiteindelijk ook heeft gewonnen. Tijd zal het leren.
Ze schijnt nu samen te zijn met een vent met een dure winkelketen, degene waar ze, jaja, liep te shoppen met Kim.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef Natalie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rosalie met haar modellenwerk van jaren en járen geleden zoveel geld heeft verdiend dat ze er nog steeds op kan teren. Alleen rechten om gebruik te maken van een vliegveld en kerosine kosten al een fortuin. Lijkt me waarschijnlijker dat ze dat geld heeft gekregen nav haar scheiding van Alain Delon (een 30 jaar oudere zeer bekende Franse acteur die ooit verloofd was met Romy 'Sissi' Schneider. Rosalie en Alain waren ze officieel niet eens getrouwd btw). Kan me niet voorstellen waar ze het anders vandaan heeft.
Zou RTL een privéjet beschikbaar hebben gesteld?
Ze doet t met een 'zonnebrillenmagnaat'quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze schijnt nu samen te zijn met een vent met een dure winkelketen, degene waar ze, jaja, liep te shoppen met Kim.
V.
Kan ook. Ik hoorde iets dergelijks van een collega van mij die ook naar Yfkuh en 'har maiduh' kijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ze doet t met een 'zonnebrillenmagnaat'![]()
En dan nog stoer doen met dat vliegtuig, en zeggen dat je dat ook kunt hebben als je je best doet met foto's en op de catwalkquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze schijnt nu samen te zijn met een vent met een dure winkelketen, degene waar ze, jaja, liep te shoppen met Kim.
V.
Ik zeik bijna in mn broek !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef Verbal het volgende:
Die Kim is bedacht... zoiets bestaat gewoon niet echt.
V.
Die ook Alain heet, net als d'r exquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef conleche het volgende:
Rosalie doet het met de Hans Anders van Frankrijk.![]()
Kan ze tenminste: "Ah, oui, Alain, oui!" blijven roepen zonder dat 't opvalt dat ze zich vergist....quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef Samson het volgende:
Ook helemaal niet onbescheiden of zo die Rosalie, ik ken Parijs als geen anderDe plafonds van de meeste hotelkamers zal ze bedoelen
![]()
Het rare is dat het overgrote deel van de modellen hoog tot zeer hoog opgeleid is. Het aandeel (v)mbo is in dat wereldje een stuk kleiner dan de meesten zullen verwachten ('want het is zo'n dom vak, een beetje gaan staan en mooi wezen'). Moet je bijvoorbeeld eens kijken als deelneemsters van de Elite Model Look iets over zichzelf vertellen, het ene na het andere havo/vwo-meisje passeert de revue.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef Natalie het volgende:
Niemand heeft ooit beweerd dat modellen intelligent moeten zijn (helaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |