abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47702571
Ik vond hoe Danielle uit ANTM praatte juist schattig was helemaal verliefd op haar accent
Bij Kim vind ik haar manier van praten juist irritant
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:03:54 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47702638
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef cohen het volgende:

[..]

Jij kijkt teveel ANTM! Je bent model om op de FOTO te gaan. Dan maakt het niet uit hoe je praat. Ongeloflijk dat ze daar in USA moeilijk over deden. Uiteindelijk maakte het nog geen hol uit. Dus laat kim maar lekker ordinar praten.
Valt tegen, zoveel keek ik niet naar ANTM.
De reden waarom ik het zei was ivm commercials op tv. Die zitten niet te wachten op 'Omdat je het waard bent' met een of ander splaakgeblek. (Hoewel zelfs Kim dat nog zou moeten kunnen uitspreken zonder rare hakkel) En dat het kennelijk geen hol uitmaakt, dat zei ik dus zelf ook al, hè.
(Un)masking for the greater good.
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 10:05:08 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_47702682
'omdàt je 't wááárd bèèènt...'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:05:32 #29
47102 Elvi
miemkwien
pi_47702698
Owja en wéééér begon er een jurylid te zeiken over een "energie-level"! Ik zie er nog een Red Bull-shoot van komen *sponsored by*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:08:28 #30
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47702785
Heb het idee dat ze de meisjes soms bewust in het diepe gooien. Die schoenen van Kim, oké dat kan gebeuren. Maar dat gedoe met die huidkleurige strings, waar Yfke en de fotograaf het over hadden. Je mag toch aannemen dat hen dat van tevoren wordt verteld. Maar in de uitzending leek het erop dat ze daar geen idee van hadden. Hoe kan je professioneel overkomen als je zoiets niet wordt verteld. Dat had Yfke best even kunnen melden voordat ze vertrokken naar die shoot.
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 10:12:36 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_47702890
Kim: 'ik heb helemaal geen ondergoed aan...'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47702895
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:08 schreef Natalie het volgende:
Heb het idee dat ze de meisjes soms bewust in het diepe gooien. Die schoenen van Kim, oké dat kan gebeuren. Maar dat gedoe met die huidkleurige strings, waar Yfke en de fotograaf het over hadden. Je mag toch aannemen dat hen dat van tevoren wordt verteld. Maar in de uitzending leek het erop dat ze daar geen idee van hadden. Hoe kan je professioneel overkomen als je zoiets niet wordt verteld. Dat had Yfke best even kunnen melden voordat ze vertrokken naar die shoot.
Ja, dat was toch met Sylvia vorig jaar ook... Er werd helemaal niet verteld waar ze heen gingen. En Sylvia was toch al wel een professioneel model, dus die had dat echt wel geweten. Zelfde met Marcia en haar schoenen. Die werden door de productie meegenomen, en toen stond ze daar ineens zonder. Ze tricken je er gewoon in. En Kim zonder ondergoed... Dat is heel gangbaar in de modellenwereld (schaamluis overigens ook ). Onder veel kleding kún je gewoon geen ondergoed aan.
pi_47703135
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:03 schreef Natalie het volgende:

[..]

Valt tegen, zoveel keek ik niet naar ANTM.
De reden waarom ik het zei was ivm commercials op tv. Die zitten niet te wachten op 'Omdat je het waard bent' met een of ander splaakgeblek. (Hoewel zelfs Kim dat nog zou moeten kunnen uitspreken zonder rare hakkel) En dat het kennelijk geen hol uitmaakt, dat zei ik dus zelf ook al, hè.
Of ze moeten het nasynchroniseren. Iemand met een prachtige stem kan het zinnetje uitspreken, wat vervolgens door Kim geplaybackt wordt.

(Ik bedoel, puur uiterlijk is het wel een van de kanshebsters.)
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:20:58 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47703146
Dat over die schaamluis hoefde ik nou niet te weten
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:22:20 #35
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47703188
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:20 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Of ze moeten het nasynchroniseren. Iemand met een prachtige stem kan het zinnetje uitspreken, wat vervolgens door Kim geplaybackt wordt.

(Ik bedoel, puur uiterlijk is het wel een van de kanshebsters.)
Oh ja, ze is zeker knap.
Toen ik haar met dat losse haar in Parijs was (toen er verteld werd dat Bodil de show mocht lopen), dacht ik: wauw, is prachtig.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:23:55 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47703229
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef cohen het volgende:

[..]

Jij kijkt teveel ANTM! Je bent model om op de FOTO te gaan. Dan maakt het niet uit hoe je praat. Ongeloflijk dat ze daar in USA moeilijk over deden. Uiteindelijk maakte het nog geen hol uit. Dus laat kim maar lekker ordinar praten.
hmja, ze waren wel het gezicht van cover girl en dat is niet alleen fotootjes maken hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_47703503
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oh ja, ze is zeker knap.
Toen ik haar met dat losse haar in Parijs was (toen er verteld werd dat Bodil de show mocht lopen), dacht ik: wauw, is prachtig.
Alleen figuur-technisch kan het nog een probleem zijn, aangezien ze - net als Bodil - niet in sommige designerjurkjes bleek te passen die ze in Parijs aangereikt kregen. Ookal zijn ze eigenlijk al superslank (Kim's maten volgens een andere site: 85-61-89), om niet te zeggen mager...

(Meneer de ontwerper was met de tweeling hoogstwaarschijnlijk een stuk blijer geweest.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2007 11:09:03 ]
pi_47703518
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Als je hun profielen mag geloven doen ze niet aan dieten.
Ik denk niet dat je die mag geloven.
Ik denk ook inderdaad dat ze heus nog wel aankomen als ze ouder worden. Ik was ook zo'n spriet toen ik zo jong was. Zijn waren volens mij ook de enige met een kort topje aan, dus je kon het heel duidelijk zien. Jammer dat Nederlanders zo saai zijn, dat ze zulke dingen maar moeten verzinnen om er sensatie in te brengen.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:37:13 #39
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47703660
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:32 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Alleen figuur-technisch kan het nog een probleem zijn, aangezien ze - net als Bodil - niet in sommige designerjurkjes bleek te passen die ze in Parijs aangereikt kregen. Ookal zijn ze eigenlijk al superslank, om niet te zeggen mager...

(Meneer de ontwerper was met de tweeling hoogstwaarschijnlijk een stuk blijer geweest.)
Die designerjurkjes waren ook echt maatje 32 ofzo.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:38:37 #40
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_47703697
tvp
You cheated on me with choreography.
pi_47703699
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

Die designerjurkjes waren ook echt maatje 32 ofzo.
Daar moet je echt een buitenaards snelle verbranding en een griezelig fijne botstructuur voor hebben om er zonder hongeren/kotsen/overdreven sporten in te passen. Bij een normaal gebouwde, menselijk uitziende meid als Tanimara springen vast alle naden open.

Veel meiden gaan dan lijnen vanwege hun zogenaamde brede heupen, maar vergeten dat het ook gewoon grove botten kunnen zijn. En die kan je er zo moeilijk afzagen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2007 10:42:52 ]
pi_47703840
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Daar moet je echt een buitenaards snelle verbranding en een griezelig fijne botstructuur voor hebben om er zonder hongeren/kotsen/overdreven sporten in te passen. Bij een normaal gebouwde, menselijk uitziende meid als Tanimara springen vast alle naden open.

Veel meiden gaan dan lijnen vanwege hun zogenaamde brede heupen, maar vergeten dat het ook gewoon grove botten kunnen zijn. En die kan je er zo moeilijk afzagen.
Ja, zou de jury dan zeggen, dan kun je geen model zijn. Terwijl er miljoenen opdrachten zijn waarbij dat juist mooi is, of niet uitmaakt.
Pretentieus geneuzel.
pi_47704047
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Kim: 'ik heb helemaal geen ondergoed aan...'
o ja dat stukje vond ik ook zo grappig en die man echt zo van hoe denk je dat met dat korte jurkje te doen.. logisch dat ze zo sexy overkomt
pi_47707085
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Idd. Maarja, dat is natuurlijk opzich niets nieuws in de fashion business helaas. Zoals je bij die kerel designer wel zag, die trekt zich er echt bijzonder weinig van aan hoe ze mager zijn geworden, als ze maar een goede kapstok voor hun jurkje zijn. En als meisjes van 1.80 met 56 kilo nog te horen krijgen dat er wel 10 kilo af mag, dan vind ik het erg moeilijk om te geloven dat dat nog met natuurlijke bouw te maken kan hebben. Het feit dat nu in korte tijd weer een paar modellen zijn overleden zegt eigenlijk genoeg.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_47708579
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:

Nog even iets, ik vond ALLE foto's gewoon lelijk! Ik kan me herinneren dat ze bij America's Next Top Model ook ooit eens een shoot met een tampoline gedaan hebben, dat was zoooveel beter. Het ging ergens over (energy drink), er was een achtergrond, de trampoline was groter en de kostuums mooier...
Het was inderdaad wel een lowbudget shoot... en sommige meisjes hadden dan een wit kledingstuk aan rond hun middel- en vervolgens zegt de jury dan dat ze helemaal wegvallen (bij die witte achtergrond, had niemand dan kunnen bedenken dat witte kleding + witte achtergrond niet zo goed werkt)

Maar goed. In dit topic kunnen we het allemaal beter natuurlijk
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:49 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_47709038
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Het was inderdaad wel een lowbudget shoot... en sommige meisjes hadden dan een wit kledingstuk aan rond hun middel- en vervolgens zegt de jury dan dat ze helemaal wegvallen (bij die witte achtergrond, had niemand dan kunnen bedenken dat witte kleding + witte achtergrond niet zo goed werkt)

Maar goed. In dit topic kunnen we het allemaal beter natuurlijk
Low budget oke, dat was er wel aan af te zien. maar net wat je zegt, wit op wit is nu eenmaal niet ideaal...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:54:29 #47
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_47710763
Wie hebben de challange gewoon in de eerste seizoen?

Aflevering 3: sylvia
Aflevering 4: anne marie
Aflevering 6: sanne

En de overige?
Weet iemand dat nog
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:38:50 #48
170732 fi0re
Perfectly together
pi_47712202
aflevering 2: daisy
aflevering 3: sylvia
aflevering 4: anna marie
aflevering 5: daisy
aflevering 6: sanne
aflevering 7: daisy

in de rest van de afleveringen kwamen geen challenges voor

dit is nog wel leuk:
Oudste kandidaat: Marcia - 26 jaar
Jongste kandidaat: Charmayne - 17 jaar (tijdens het programma 18 geworden)
Langste kandidaat: Kathelijn - 1m85
Deelnemer(s) met het meest de eerste call-out: Ovo, 3 keer
Deelnemer(s) nog nooit bij de laatste twee: Sanne
Deelnemer(s) met het vaakst bij de laatste twee: Sylvia, 2 keer voor eliminatie
Deelnemer(s) die het vaakst de weekopdracht won: Daisy, 3 keer
Kleinste kandidaat: Anna Marie - 1m72
Kleinste maat: Anna Marie, Ovo & Sanne - alledrie maat 34
Grootste maat: Kathelijn - maat 36-38

en voorlopig van seizoen 2:
Oudste kandidaat: Kim en Sharmyla - 21 jaar
Jongste kandidaat: Lois en River (tweelingzussen) - 17 jaar
Langste kandidaat: Maan - 1m85
Kleinste kandidaat: Gioia - 1m73
Nooit als laatste overgebleven bij laatste 2: Bodil, Christa, Kim, Loïs, River, Sandra, Tanimara
Vaakst als laatste overgebleven bij laatste 2: Maan, 2 keer
I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
pi_47713701
die ANTM foto''s met de trampoline zijn echt lelijk. Ik vind deze nederlandse versie juist beter in al zijn eenvoud. Het gaat om het model, niet om een vliegtuig erachter en die clowneske kostuums bij ANTM ooit zijn echt te dom voor woorden. Aan deze foto's hebben de modellen juist wat in hun portfolio...
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 15:44:37 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_47714582
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef robster16 het volgende:
die ANTM foto''s met de trampoline zijn echt lelijk. Ik vind deze nederlandse versie juist beter in al zijn eenvoud. Het gaat om het model, niet om een vliegtuig erachter en die clowneske kostuums bij ANTM ooit zijn echt te dom voor woorden. Aan deze foto's hebben de modellen juist wat in hun portfolio...
de foto's van HNTM zijn technisch ook slecht. de composities kloppen niet, sommigen springen uit de foto, en de kleuren zijn uitgebeten.

het gaat inderdaad ook niet om een vliegtuig of een costuum, maar het werkt wel mee aan een goede foto. omdat de HNTM foto's over 'niks' gingen is een egale achtergrond ook prima, maar dan moet je geen kleding geven die dezelfde kleur heeft dan de achtergrond. ik kan me niet voorstellen dat alle meiden de foto's in hun portfolio gaan gebruiken hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')