Ja, dat wou ik net zegge!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
iets met een dikke zoomlens. ongemerkt toeslaan vanaf grote afstand. BAM!
Filmpje!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef DJKoster het volgende:
Als laborant zijnde uiteraard Arseentrioxide![]()
Een beter wapen is er niet!quote:
met hollowpoint...how meanquote:
Daar schrikken mensen zich dood van inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar schrikken mensen zich dood van inderdaad.
eeeeeeemmmmmmmmooooooooo!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef P8 het volgende:
ik heb wel eens bedacht, dat mocht ik iemand een keer met voorbedachte rade doodschieten, dan schiet ik terwijl mijn hand ertussen zit.
Dat maakt het iets mooier![]()
Ik moet dus geen huurmoordenaar worden![]()
quote:
een golfbal met een gat erin? moet je wel flink hard gooien dan.quote:
Net als in Irak, heb je van de week die BBC-documentaire gezien ? Wat de mensen daar meemaken ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
[afbeelding]
ik zou dit met afstandbedieng gebruiken.
kan zo onder de auto monteren, of langs de weg wat in irak ook zo deed of in huis plaatsen..
huiliequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef -Angelus- het volgende:
Jammer dat dit topic niet de kant is opgegaan waarna ik hoopte.
Volgens mij kun je met die medicijnen van nu al 20 jaar leven ofzow, tegen die tijd is er mss al een geneesmiddel, als je iemand zoveel haat, wil je dan riskeren dat hij/zij beter kan worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef BossFight het volgende:
Ik zou bloed van een aids patient nemen en het bij degene die dood moet injecteren. Mooie, tragische, pijnlijke, moeizame, langzame dood. Dan kun je er tenminste even van genieten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Roellio het volgende:
Jack Bauer ownt iedereen!
Jack Bauer never retreats, he just attacks in the opposite direction
If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12".
A-team is zoveel beterquote:Roellio - dinsdag 27 maart 2007 @ 14:33
Jack Bauer ownt iedereen!
Jack Bauer never retreats, he just attacks in the opposite direction
If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |