blauw moest rood zijn.. te lui om te veranderen.. maar pic van jouwes dan, ik wil ook wel is lachenquote:
zelfs dan heeft hij nog gelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
blauw moest rood zijn.. te lui om te veranderen.. maar pic van jouwes dan, ik wil ook wel is lachen
Ik heb zelf het programmatje getyptquote:Op zondag 20 mei 2007 19:24 schreef TC03 het volgende:
[Heb je dat zelf getypt allemaal of met programmatje?]
Heeft hij zelf getypt.
wel goeie muzieksmaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:38 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]
Ik beluister niet alles.
D'r zit af en toe een FLAC album tussen, dat tikt aardig aan. Ik heb zeker niet van elke artiest de hele discografie. Maar neem zoiets als Golden Earring, ongeveer 36 albums (~2,5GB), Top 500 Rock (~3GB), Rolling Stones, ongeveer 25 albums (~3,2GB) of bijvoorbeeld Dave Matthews Band waarbij er van elke track minimaal 7 verschillende live opnames zijn verschenen (~4,6GB). Bij DMB zijn de live recordings namelijk beter dan de studio recordings. Om nog maar niet te beginnen over Miles Davis, 100 albums (~7,5GB)quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wel goeie muzieksmaak![]()
ik zie alleen niet in hoe dat 169 gb kan zijn, zelfs al heb je van elke artiest hele discografie?
in dos: dir /a:d /b /o:n > lijst.txtquote:
E:Muziek gaat de wereld veroveren!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef slindenau het volgende:
Beide schijven zijn inderdaad E:Muziek, maar op verschillende PC's dus.
Duizendpootje heeft het natuurlijk weer op F:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef slindenau het volgende:
Jij hebt ook al een map "muziek" op E zie ik net
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef slindenau het volgende:
Wat bedoel je? Hij heeft maar 2k nummers?
Dan kijk je niet goed, want hij heeft zo goed als elk genre..quote:
Nou, het is vooral dat ik heel veel bagger heb die ik nooit luisterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef Devolution het volgende:
Ja, Winamp heeft wat shuffle-randomheid betreft best een baggersysteen. Toen ik nog een mp3-verzamelgekte had hoorde ik sommige nummers redelijk dicht na elkaar (2x hetzelfde nummer dus) terwijl ik vele anderen na lange tijd nog niet gehoord had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |