het antwoord is:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe![]()
Dat snap ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Slotje. ^^
waar wacht je op? de overgang? of schijt je in je broek om een slotje te zetten?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Ben het eens met Lucille W. overigens.
Vonnequote:
Prachtige dagquote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne en ik gaan trouwen wanneer pasen en pinksteren op 1 dag valt![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne en ik gaan trouwen wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen![]()
Nee, jegens mij, maar dat weet ik toch, mallerdquote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
topic met potentie
altijd leuk users mogen dit soort topics niet maar de crew moet zelf wel altijd zo'n topic hebben, en dat is geen sneer jegens yvonne
Wie het krijgt mag het houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
yvonne, ik ben zwanger van je dochter![]()
Haal jij die strakke onderbroek nou eens een keer uit je reet en doe niet zo zuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
topic met potentie
altijd leuk users mogen dit soort topics niet maar de crew moet zelf wel altijd zo'n topic hebben, en dat is geen sneer jegens yvonne
spuit ze zo diep?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
yvonne, ik ben zwanger van je dochter![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haal jij die strakke onderbroek nou eens een keer uit je reet en doe niet zo zuur.
Er worden 150 topic's per dag gesloten in ONZ. Mag een mens geen lol meer hebben![]()
Ze spuit een volwassen vent zo van z'n brommer af!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haal jij die strakke onderbroek nou eens een keer uit je reet en doe niet zo zuur.
Gewoon meebaggeren
Yvonne, je dochter is verliefd op mequote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze spuit een volwassen vent zo van z'n brommer af!
van 8 hoog zeker?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze spuit een volwassen vent zo van z'n brommer af!
Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef koemleit het volgende:
[..]kijk aan dat is exact wat ik gisteravond zei maar toen mocht het niet
![]()
Het geheim is: goed kauwuhquote:
Je bent er helemaal inquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Je kan niet altijd je zin krijgen in het leven.
Dat begreep m'n ex heul anders.quote:
al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel?quote:
Ja nou en kom je dan ook op bezoek bij je kleinkind ?quote:
maar wel een foto van de ganze familie heslingaquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Je kan niet altijd je zin krijgen in het leven.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
tattoo op pols?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |