ssssst, die zijn mij aan het zoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
waarom hangt er nu al weer een half uur een helicopter hier boven de korvel?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Jm4nski het volgende:
hoi tilburgerswist nie da dees topic bestond
![]()
Ga werkenquote:
Tsssssquote:
o okquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsssss
Ik is (voorlopig nog ff) huisvrouw![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef vamperotica het volgende:
Huisvrouwen is ook druk bezig zijn...
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef Jm4nski het volgende:
iemand gister op tv gezien over de brand van de speeltuin op het St Pietersplein ?
is bij mij om de hoek. 2 jongens (niet allochtoon trouwes) hebben de speeltuin ter waarde van 20.000+ in brand gestoken
waar gaat het heen in ons tilbolandje
mja van de ene kant heb je gelijk maar de opvoeding van de kids ligt bij de ouders , dus ik hoop dat ze het zelf moeten betalen en dat daar geen sanering voor mogelijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat mogen die ouders dan fijn gaan betalen. Dat is weer een gezin erbij rijp voor schuldsanering
ja half tilburg zit momenteel in de herstructurering , ook de wijk waar ik in woon word gesloopt heb begin september al de papieren van het sloopbesluit gehad en moet binnen 9 maanden weg. alleen een probleem er zijn te weinig woningen beschikbaar omdat ze overal aan het slopen zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben ik blij met dat ze nu ook de ringbaan bij de blaak aan het verbouwen zijn! doe er maar 30 minuten langer over om thuis te komen!
Heey... Deze hak helemaal over t hoofd gezien!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad.
Net alsof die sherry zichzelf leegdrinkt!![]()
Pcies!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:56 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
mja van de ene kant heb je gelijk maar de opvoeding van de kids ligt bij de ouders , dus ik hoop dat ze het zelf moeten betalen en dat daar geen sanering voor mogelijk is.![]()
hier in deze buurt worden ook huizen gesloopt. Maar komen dan weer nieuwe huizen te staan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:01 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja half tilburg zit momenteel in de herstructurering , ook de wijk waar ik in woon word gesloopt heb begin september al de papieren van het sloopbesluit gehad en moet binnen 9 maanden weg. alleen een probleem er zijn te weinig woningen beschikbaar omdat ze overal aan het slopen zijnkomt ook nog bij dat de tiwos en wonen breburg elkaar niet echt helpen met uitwisselen van klanten. mijn 2 oudste kinderen zitten op de middelbare school en ben toch niet van plan om naar timboektoe te verhuizen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |