Ergens last van?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:07 schreef solara4 het volgende:
kut kut kut
ik had wel een beetje gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
videoboodschap voor natasja?
1 april !!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef Boeskooltje het volgende:
Er worden er weer een paar gematst....
quote:
Ik stel voor dat we het DISCREET laten testen...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
misschien een schimmeltje, een blaasonsteking, of een zwangerschapsje
"Ik kan het niet aan om ze daarna weer te zien vertrekken"quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Probeert Natasia nu iets te bedenken zodat de kinders niet kunnen komen?
Thanks, was net iets te laat met streamenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Kortom:
Zdngmw en Hdnkkk mogen voor a.s. zondag per persoon 3 mensen uitnodigen.
dit voor de cossers die niet streamen
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wel begrijpelijker, maar niet logischer. Als ze veel van hem gezien heeft, dan moet ze weten dat het zinloos is om zoiets van hem te vragen.
ja joepiequote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
Nou gezellig. Netty komt ook weer.
Die wil liever haar liefje Rebecca zien ...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
eeeeuh wat?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef solara4 het volgende:
ze haar vriendin daar hebben
Lol je bent wel bijgedraaid. Ik noemde pannekoek een hoer en toen kreeg ik een waarschuwingquote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Wát was er te zien?
Werd Natasia weer gematst door die pannekoeksnol?
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Ze heeft Cheyenne net gezien dus vind ze het wel weer genoeg, ze is liever met Wilgo alleen natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
ja en??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze kunnen het beter niet te vroeg doen, zondagmorgen. Het feestje zaterdag kan wel eens heel erg laat worden.
Dan ga je toch lekker met ze mee...quote:Ik kan het niet aan om ze daarna weer te zien vertrekken
Veel beter. Aanstaande zondag 6 mensen van de BN-achterban, daar wil je als Sylvia (en vriendinnen) toch niet bij zijn? Dan liever 1 weekje later...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef milk-shake het volgende:
nou ...lullig dat ze syl er niet bij betrekken ............tjee 1 weekje later ...big deal
als dat zo is heeft ze iq van Amoeboquote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet een vrijgezelle Huub die op alle meiden afgaat die binnen komen. Maar ze hoopt dat Huub wél trouw is als hij een vriendin heeft. Zo vatte ik het op.
Puik planquote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef Boeskooltje het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met ze mee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |