We hoopten allemaal, tegen beter weten in, dat ze idd niet meer terug naar "huis" zou komen, maar helaas...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld.![]()
Reken je op een nieuwe bewoner, komt die gekke Natasia gewoon thuis.![]()
Hij is briljant, mijn beste!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ai, wat een slechte TT...
De rest maakt alles goedquote:
Laat dat nou net één van de dingen zijn waar ik helemaal niet goed in ben!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hou jij je bek, dat doe je ook goed![]()
Dat excuus heeft Lieke nietquote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
-knip-
Die gasten in de kooi zijn volgens mij toch echt collectief de draad kwijt, hebben het perspectief van het 'normale' leven behoorlijk uit het zicht verloren.
Het is na vanavond pijnlijk duidelijk geworden wat een lange opsluiting in combinatie met een hoge geldprijs met mensen kan doen.
DGK kan nu inderdaad met recht De Vergulde Kliniek genoemd worden.
Dat viel mij al op bij haar verjaardag, maar die kinderen zijn al zo lang zonder hun moeder dat ze het gewend zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Dat moet toch wat betekenen dat Chayenne emotieloos was...
Dan hebben ze bereikt wat ze wilden bereiken...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
DGK kan nu inderdaad met recht De Vergulde Kliniek genoemd worden.
I knowww,quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld.![]()
Reken je op een nieuwe bewoner, komt die trekked Natasia gewoon thuis.![]()
Lieke had mijns inziens dan ook volkomen normale argumenten, waar Huub volslagen kolder uitkraamde.quote:
Dan had ze er verstandiger aan gedaan om halverwege de volslagen kolder weg te gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke had mijns inziens dan ook volkomen normale argumenten, waar Huub volslagen kolder uitkraamde.
Eric uit Zwolle heeft toegezegd niet op users te reageren maar alleen maar op de bewoners...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Laat dat nou net één van de dingen zijn waar ik helemaal niet goed in ben!![]()
Dat wordt weer zwangerschapstesten bestellen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajn is goed bezig, Snollie zit alweer op schoot bij hem, in de jacuzzi.
ja, maar ze kan in 1 seconde gaan gillenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Als Natasia op die zachte toon praat vind ik haar bijna sympathiek...
Er was een streamlock van 1 minuut, moet toen gebeurd zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand meegekregen dat Lieke aant huilen was? Of dat 'ik hou van je' gedoe? Volgens mij overdrijft hij een beetje... ik heb het iig gemist
Welke nieuwe OP regels?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
De nieuwe OP regels zijn een grote aanwist voor het forum
Nu alleen nog een manier vinden om de relklonen weg te krijjgen
Ik heb hier dan ook tegen mijn beeldscherm zitten roepen dat ze weg moest gaan. Maar ja.... vaderlijke adviezen aan verliefde dochters...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had ze er verstandiger aan gedaan om halverwege de volslagen kolder weg te gaan.
Ik ben bang dat hij voor mij graag een uitzondering maakt!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric uit Zwolle heeft toegezegd niet op users te reageren maar alleen maar op de bewoners...
Dat werd tijd, eindelijk geen commentaar meer als je met een mening komt waar hij het niet mee eens is![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb het H woord tegen hnaar gezegd"
Natasia met grote ogen: "Hoer?"
Huub lachend: "Nee, dat ik van haar hou"
meesterlijk ..... die Natas toch. Ik had dat net even gemist.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub lachend: "Nee, dat ik van haar hou"
Lieke gaat niet weg, net zoals iedereen in de kooi, geniet ze van de aandacht die ze op het moment krijgt via Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had ze er verstandiger aan gedaan om halverwege de volslagen kolder weg te gaan.
Ach het stelt allemaal geen reet voor, ze heeft aspiraties om verder te komen bij televisiequote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand meegekregen dat Lieke aant huilen was? Of dat 'ik hou van je' gedoe? Volgens mij overdrijft hij een beetje... ik heb het iig gemist
Wat dat betreft passen Syl en Huub goed bij elkaarquote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Ik vind dat je in een relatie niets moet moeten..."
Sylvia wil dus dat een man of vrouw rustig vreemd kan gaan als hij/zij dat wil.
Ik ben er bij Syl en Eric nog niet uit over wie het nou gaat, Huub, Lieke of over zichzelf.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Ik vind dat je in een relatie niets moet moeten..."
Huub maakte haar duidelijk dat hij niet kon beloven dat hij nooit vreemd zou gaan. Toen ze het even niet meer zag zitten zei hij dus dat hij van haar hield, waarna er een paart tranen over haar wangen rolden.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Kinga het volgende:
Uitzetten die ranzigheidquote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
Man, wat een smerigheid op stream 1 + 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |