Lang geleden door vader gekocht, maar kreeg ze niet weg... nu probeer ik ze alsnog wel te krijgen.. Als het echte handel zou zijn geweest had ik er wel meer voor gevraagdquote:
voor 55 euro exl hebben we een deal..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef Dirkh het volgende:
4 tientjes voor alle 6, ik kan hier wel iemand gelukkig mee maken.
dank je, kopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef Yezzeur het volgende:
Wat een mooie stokken heb je daar
Sorry, maar ik blijf bij mijn bod. Succes met de verkoop, ze zijn inderdaad wel wat meer waard, maar het was te proberen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Wezzel het volgende:
omdat Dirkh niet reageert.. kickje
Hmm niemand anders reageert dus je mag ze voor 40 exl hebben.. PM met maar of mail me (in profiel)!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik blijf bij mijn bod. Succes met de verkoop, ze zijn inderdaad wel wat meer waard, maar het was te proberen.
Met de post of zijn ze zelf naar je toe gewandeld? (wandelstokken)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef Dirkh het volgende:
De stokken zijn binnen Wezzel!
Ik heb een uur dubbel gelegen, echt waar. Hoe kom je er op? Heb je er wel eens over nagedacht om iets te doen met jouw humor? Misschien iets op tv of zo... ik denk dat je er veel geld mee kan verdienen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Met de post of zijn ze zelf naar je toe gewandeld? (wandelstokken)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |