post je mail en de reactie erop ook hierquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
fuck, ik ga senseo mailen.
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topicquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef OA het volgende:
Ik heb net nog gevonden hoe gevorderden hun senseo in kunnen stellen...![]()
Ga er zelf maar niet aan beginnen...![]()
Stuk naar beneden scrollen trouwens!![]()
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.html
Dat is goedquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
post je mail en de reactie erop ook hier
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topic... moet je wel eerst dat vermaledijde ding open krijgen
Tot morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
Bwaah, dat houdt de spanning er juist inquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pas op:
Ga nooit regelen aan het toestel als de stekker in het stopcontact zit. Je zou er een flinke schok van kunnen krijgen!
morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwaah, dat houdt de spanning er juist in
sense & simplicity...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
zulks een paupersite van senseo.
En van philips
gaaf ding zeg ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja de TT is goedik heb nieuwe muis
Logitech Media Play
[afbeelding]
Ok, we wachten vol spanning afquote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef eer-ik het volgende:
goed, gemaild.
Ik doneer hier uiteraard even het antwoord.
Gaat ongeveer 5 dagen duren naar hun eigen zeggen
Ik zou niet meer zonder Senseo kunnen hoor. Het is toch wel de ultieme oplossing 's ochtends vroegquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Dat is toch niet stoerquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Nou, voor pussy's zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Senseo is toch koffie voor pussy's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |