door mijn gebrekkige kennis van sterren heb ik haar antwoord goed gerekend, deze was mss onvolledig maar was een van de benaminging voor een ster aan het einde van zijn levenscyclusquote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Maareh, Saskia's antwoord is gewoon niet volledig.
Zit ik braaf alle mogelijke antwoorden in te typenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Plasterk het volgende:
[..]
door mijn gebrekkige kennis van sterren heb ik haar antwoord goed gerekend, deze was mss onvolledig maar was een van de benaminging voor een ster aan het einde van zijn levenscyclus
dat heb ik ook nooit begrepen, in Kansas zeiden ze ook Arkansawwww, ik ben maar niet de n00b gaan uithangen daarquote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand eindelijk eens vertellen waarom Arkansas wordt uitgesproken als Arkansawwww en Kansas gewoon als Kansas?
Voor de helft, het grootste gedeelte ligt in ... (ik heb op een balkon gestaan waar de ene helft in Kansas lag en de andere in...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Kansas-city ligt volgens mij gewoon in kansas
Maffe Amerikanen. Voor zover ik weet zijn de Namen Kenses en Arkensaw totaal ongerelateerd en komen ze van twee verschillende indianenstammen. Dat die mafketels dat hetzelfde schrijvenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand eindelijk eens vertellen waarom Arkansas wordt uitgesproken als Arkansawwww en Kansas gewoon als Kansas?
Dank jequote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Maffe Amerikanen. Voor zover ik weet zijn de Namen Kenses en Arkensaw totaal ongerelateerd en komen ze van twee verschillende indianenstammen. Dat die mafketels dat hetzelfde schrijven![]()
http://www.cimarronkansas.net/arkansas.htmquote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |