quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moet ie nu ook stoppen met roken van Lieke ?
dan meot je neit in DGK rondlopenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Frosting het volgende:
[..]
Een normale man die alleen met mij de liefde bedrijft. AAP!
Lekker doorrokenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
* trek de nicotinepleister van m'n arm en steekt er lekker nog een op !
WAT nou ......
nou, huub moet je nooit als schoonzoon hebben, wat een klojo....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:12 schreef Ferdii het volgende:
en ze trapt in de verhaaltjes van huub.
Huub way to go!
Ik heb ook nooit gezegd dat je hem als schoonzoon moet hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou, huub moet je nooit als schoonzoon hebben, wat een klojo....
Mag ik even eerlijk tegen je zijn? Als je het niveau begripsmatig niet aan kan ga dan ergens anders posten!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
etc
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?
![]()
Het grappige is dat Lieke het gesprek begon om iets voor mekaar te krijgen ( huub die niet met een ander neukt)quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zei het heel duidelijk tegen Lieke. "Het staat boven aan de hele steile zwarte ski-piste. Je mag kiezen, je gaat ervoor of je trekt je ski's uit en gaat te voet terug. Aan jou de keuze".
En hier het 'uiteindelijk' plaatje .......quote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het grappige is dat Lieke het gesprek begon om iets voor mekaar te krijgen ( huub die niet met een ander neukt)
Maar uiteindelijk lijkt het dat zij toegeeft aan huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |