Hoewel lichtelijk doordrenkt van enig subjectief aroma mijns inziens toch een mooie opsomming van de gebeurtenissenquote:Lieke heeft aangegeven , dat ze onder normale omstandigheden, nooit op Huub zou vallen.
Foutje nummer een, zou ik zeggen.
Waarom dan wel met Huub iets beginnen, in DGK.
Je weet dat er 200 camera's op je gericht staan. Ze heeft al aangegeven zelf geen sex te hebben met Huub, en ze weet dat dat voor Huub belangrijk is.
Dat kan ze zien aan alles, en is te horen aan zijn uitspraken.
Als je een vent wilt die monogaam is moet je dus NIET voor Huub gaan.
Een lulverhaal dus.
Alsik haar pa was geweest had ik nu voor die poort gestaan met een honkbal knuppel, maar hij verteld wel eerlijk at hij vind en hoe hij denkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Dit is het moment waarop ik, als ik de vader van Lieke zou zijn, echt gek zou worden van kwaadheid. Die jongen zette bij mij geen stap meer over de drempel. Wat een smerig stuk vreten zeg. Pure egoisme dat het maar moet kunnen dat hij vreemdgaat, zogenaamd voor het spel. Van Hedda weten we dat dat niets met het spel te maken heeft.
Als Lieke doorgaat, is ze echt stapelgek op hem.
Dat weet ze zelf ook wel, Lieke is niet bepaald dom, maar ze wil gewoon meer dan al die mooie praatjes, ze wil gewoon dat Huub écht laat zien wat zij hem waard is.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Als lieke voor degelijkheid gaat moet ze niet bij onze hupie wezen dacht ik zo.....!
Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????quote:Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
En toch vind ik dit wel sneu voor jaap. Hij heeft goed gestudeerd, maar kennelijk wel een fout gemaakt afwezig te zijn met college's.
Zit tot zijn oren in de schuld, en kan ook nog de 10K van DGK aflossen
Gewoon blijven lezen, kom je er vanzelf achterquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
gaat het hier over de sof van japie of van hupie ?
En de IBG is niet zo flauw met terug betalen hoor, die wachten soms wel 15 jaar op hun geld.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????
Als Huub straks de Villa wint kan hij daar in zijn eentje in gaan wonen want geen enkel meisje trapt nog in hem.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf ook wel, Lieke is niet bepaald dom, maar ze wil gewoon meer dan al die mooie praatjes, ze wil gewoon dat Huub écht laat zien wat zij hem waard is.
En in het leven komt het er dan op neer dat de ander daar moeite voor doet, duidelijk laat merken dát hij er wat voor over heeft.
Huub wil het alleen bij mooie praatjes houden zoals 'dat ik verliefd op je ben is het allergrootste respect wat ik een vrouw kan geven'.
En dat is dus gewoon gelul. En niet zomaar gelul, maar gelul van een dronken aardbei.
Wat een cos-opening...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Goedenavond waarde Fokkerts!
-----------------------------------------
In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, dit keer met een diepe zwoele stem waar een doorgewinterde 54 jarige alcoholistische soulzanger jaloers op zou zijn:
Game On!![]()
Had die buurman daar niet iets mee te maken (staat me vaag bij).quote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????
Ik had haar het bad uitgetraptquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moet ie nu ook stoppen met roken van Lieke ?
Ja, zegt ze ook vanaf het begin al wat van.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, en hij zei meteen: "Fuck you, roken is mijn hobby".quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is punt 2 op Lieke's eisen-lijstquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Jm4nski het volgende:
ben vanaf het begin een fan van huub geweest maar de laatste tijd heeft hij dat toch echt verpest.
ten eerste is hij heel denigrerent tegenover vrouwen , zou hem zeker niet als vriend van een van mijn dochters of zus willen. ten 2e vind ik hem heel dom wat betreft mannen .... volgens hem bestaan er geen monogame mannen waar ik me toch echt heel erg boos over kan maken , want dames die bestaan zeer zeker wel.
ga je dat nu in iedere cos oplepelen?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Jm4nski het volgende:
ben vanaf het begin een fan van huub geweest maar de laatste tijd heeft hij dat toch echt verpest.
ten eerste is hij heel denigrerent tegenover vrouwen , zou hem zeker niet als vriend van een van mijn dochters of zus willen. ten 2e vind ik hem heel dom wat betreft mannen .... volgens hem bestaan er geen monogame mannen waar ik me toch echt heel erg boos over kan maken , want dames die bestaan zeer zeker wel.
Ah, een vrouw...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
Lieke is het type dat zegt dat je jezelf moet blijven, maar ondertussen je probeert te veranderen stap voor stap. Een manipulatief kreng dat totaal geen idee heeft wat DGK is.
Misschien kunnen we het dan beter ook in de OP opnemen, scheelt weer een postquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ga je dat nu in iedere cos oplepelen?
Helemaal mee eens, Huub zit daar voor het spel en take it or leave it.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
Lieke is het type dat zegt dat je jezelf moet blijven, maar ondertussen je probeert te veranderen stap voor stap. Een manipulatief kreng dat totaal geen idee heeft wat DGK is.
dat heet tv maken ;')quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
etc
![]()
Een normale man die alleen met mij de liefde bedrijft. AAP!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vrouwen
welke man heb jij liever?
Een man die belooft dat hij niet vreemd gaat en vervolgens amanda neukt? (brain)
Een man die niets belooft en toegeeft dat hij niets uitsluit en vervolgens met amanda neukt? (huub)
Zullen ook effe een top-50 samenstellen waarom Brainless de grootste klootzak van de Nederlandse televisie is? Oh nee, als Brainless-fan kom je hier alleen maar om Huub te bashen dus dat kan je hart vast niet aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
Dat bedoel ik , maar Brain wordt er altijd bij gehaald, terwijl ik denk blijf bij de persoon , omdat Brain lulig zit te doen , betekend dat dan een vrijbrief voor een ander bv Huub , nee niet wat mij betrefd.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
heb je al meer geschreven ...ga je dat nu in elke nieuwe cos herhalen ?quote:
Dat Huub een andere definitie heeft van ware liefde als ik maakt niet uit, het gaat niet om mij. Hij heeft in elk geval wel een andere definitie van ware liefde als Lieke. Zij dacht dat ze dat wel ff zou zijn door trouw af te dwingen. Van Huub, of all peoplequote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft een andere definitie van liefde dan jij denk ik. Monogamie is daar niet noodzakelijk een onderdeel van. Dus als hij haar trouw zou beloven, dan zou hij zichzelf verloochenen.
En laat ze nu a.u.b. ophouden met deze zinloze discussie en er een punt achter zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |