Ik had haar het bad uitgetraptquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Moet ie nu ook stoppen met roken van Lieke ?
Ja, zegt ze ook vanaf het begin al wat van.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, en hij zei meteen: "Fuck you, roken is mijn hobby".quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is punt 2 op Lieke's eisen-lijstquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Jm4nski het volgende:
ben vanaf het begin een fan van huub geweest maar de laatste tijd heeft hij dat toch echt verpest.
ten eerste is hij heel denigrerent tegenover vrouwen , zou hem zeker niet als vriend van een van mijn dochters of zus willen. ten 2e vind ik hem heel dom wat betreft mannen .... volgens hem bestaan er geen monogame mannen waar ik me toch echt heel erg boos over kan maken , want dames die bestaan zeer zeker wel.
ga je dat nu in iedere cos oplepelen?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Jm4nski het volgende:
ben vanaf het begin een fan van huub geweest maar de laatste tijd heeft hij dat toch echt verpest.
ten eerste is hij heel denigrerent tegenover vrouwen , zou hem zeker niet als vriend van een van mijn dochters of zus willen. ten 2e vind ik hem heel dom wat betreft mannen .... volgens hem bestaan er geen monogame mannen waar ik me toch echt heel erg boos over kan maken , want dames die bestaan zeer zeker wel.
Ah, een vrouw...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
Lieke is het type dat zegt dat je jezelf moet blijven, maar ondertussen je probeert te veranderen stap voor stap. Een manipulatief kreng dat totaal geen idee heeft wat DGK is.
Misschien kunnen we het dan beter ook in de OP opnemen, scheelt weer een postquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ga je dat nu in iedere cos oplepelen?
Helemaal mee eens, Huub zit daar voor het spel en take it or leave it.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
Lieke is het type dat zegt dat je jezelf moet blijven, maar ondertussen je probeert te veranderen stap voor stap. Een manipulatief kreng dat totaal geen idee heeft wat DGK is.
dat heet tv maken ;')quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
etc
![]()
Een normale man die alleen met mij de liefde bedrijft. AAP!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vrouwen
welke man heb jij liever?
Een man die belooft dat hij niet vreemd gaat en vervolgens amanda neukt? (brain)
Een man die niets belooft en toegeeft dat hij niets uitsluit en vervolgens met amanda neukt? (huub)
Zullen ook effe een top-50 samenstellen waarom Brainless de grootste klootzak van de Nederlandse televisie is? Oh nee, als Brainless-fan kom je hier alleen maar om Huub te bashen dus dat kan je hart vast niet aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
Dat bedoel ik , maar Brain wordt er altijd bij gehaald, terwijl ik denk blijf bij de persoon , omdat Brain lulig zit te doen , betekend dat dan een vrijbrief voor een ander bv Huub , nee niet wat mij betrefd.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef qawl het volgende:
heb je al meer geschreven ...ga je dat nu in elke nieuwe cos herhalen ?quote:
Dat Huub een andere definitie heeft van ware liefde als ik maakt niet uit, het gaat niet om mij. Hij heeft in elk geval wel een andere definitie van ware liefde als Lieke. Zij dacht dat ze dat wel ff zou zijn door trouw af te dwingen. Van Huub, of all peoplequote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft een andere definitie van liefde dan jij denk ik. Monogamie is daar niet noodzakelijk een onderdeel van. Dus als hij haar trouw zou beloven, dan zou hij zichzelf verloochenen.
En laat ze nu a.u.b. ophouden met deze zinloze discussie en er een punt achter zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |