Jij bent mijn jongetje?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Lieke tegen Huub, nadat hij zei.....je bent mijn meisje.
Ik kon het niet verstaan, iemand?
Ik hoop dat Lieke bieten heeft gegeten en dat tijdens het tongen doorgeeft aan Huub, zodat híj morgen de roze tanden heeft. Of heeft hij zich niet laten bleken?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .. Brian zit er wel vaker naast. Ik hoop dat hij norgen wakker wordt met een roze gebit.
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaapquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ach Neentje .... zucht .. ik mis die meid nog steeds. Háár gevoel voor humor en Jaap naast zich aan tafel had ik wel mee willen maken.
Nee, je laten bedonderen door Huub, das emotioneel een stuk minder heavy.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mja qua ratio wel mee eens maar je moet het ook emotioneel kunnen bolwerken.
En dit soort caps zit ze dan vervolgens als een gek te verzamelen om ze op d'r Hyves te zettenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen vertrok Lieke ........
[afbeelding]
Ik was al bang dat ze nooit meer ging!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen vertrok Lieke ........
[afbeelding]
inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaap![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, je laten bedonderen door Huub, das emotioneel een stuk minder heavy.
Ga je het niet over de andere bewoners hebben?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Fonk het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
etc
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaap![]()
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Fonk het volgende:
Anders ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ze nooit meer ging!![]()
Cor en Cora schrijven zich een RSI voor die jongen !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Is het jullie als eens opgevallen, dat Billie altijd brieven krijgt met papier uit een Multo-map?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. Huub heeft mij nu zelfs aan het twijfelen. Eigenlijk is hij gewoon heel erg eerlijk geweest tegen Lieke. Het is allemaal heel dubbel. Voor mij wel tenminste. Aan de ene kant vind ik dat hij het niet kan maken om zich nu al zo op te stellen, maar aan de andere kant.... Hij neemt wel een enorm risico door zo eerlijk te zijn. Damn, wat een situatie. En Lieke is stapelgek op hem, dus die gaat er nog voor een deel in mee ook.
Opzich zijn multomappen wel heeeel erg cool, vooral die met stippen eropquote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Is het jullie als eens opgevallen, dat Billie altijd brieven krijgt met papier uit een Multo-map?
Je zegt dat je het maar moet kunnen, de liefde weerstaan om er later voor open te staan.quote:
Huub zegt dat wel heel erg gemakkelijk vind ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
fuck you Huub... met je ik hou van je
Korter dan Jaap zijn Grote Liefde kent .....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef milk-shake het volgende:
huub heb gezegd dat ie van haar houdt...........hoe lang konden ze elkaar![]()
Boys from Brazilquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Wat is er aan de hand, 3 dezelfde posts van 3 verschillende users.
qawl
Fonk
Rest
Kloontjes?
Nee daar moet je nog even geduld mee hebben tot het feest.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef proh het volgende:
Lieke is net weggegaan? (ik kom net binnen hier)
is die "love story" nu dan ook eindelijk voorbij en kunnen we weer leuke dingen verwachten?
Op die manier. Ik snap je.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zegt dat je het maar moet kunnen, de liefde weerstaan om er later voor open te staan.
Dan denk ik, das een eitje als je het vergelijkt met de andere optie, nu toegeven maar bij het eerste het beste feessie weer afscheid moeten nemen omdat meneer niet trouw wil zijn.
Een complotje denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Wat is er aan de hand, 3 dezelfde posts van 3 verschillende users.
qawl
Fonk
Rest
Kloontjes?
Lieke komt toch ook niet uit een ei !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. Huub heeft mij nu zelfs aan het twijfelen. Eigenlijk is hij gewoon heel erg eerlijk geweest tegen Lieke. Het is allemaal heel dubbel. Voor mij wel tenminste. Aan de ene kant vind ik dat hij het niet kan maken om zich nu al zo op te stellen, maar aan de andere kant.... Hij neemt wel een enorm risico door zo eerlijk te zijn. Damn, wat een situatie. En Lieke is stapelgek op hem, dus die gaat er nog voor een deel in mee ook.
Brian in ieder geval niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Hoe moeilijk is het hier om monogaam te blijven?"
Huub: "On-fucking-mogelijk."
Eric: "Hoezo? Er komt hier niemand!"
Geen eigen tekst meer?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Fonk het volgende:
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
etc
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Van Huub begrijp ik dat nog wel, maar van Lieke dus niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Als je nu al voelt dat je het niet kunt opbrengen, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?"
Huub is nog gewoon de pauper die hij voor zijn verhuizing naar DGK ook was, daarbij: Huub heeft ¤ 10.000 ingelegd om ¤ 2.000.000 + Villa te kunnen winnen, dus wie is er dan de gold-digger??quote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef proh het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat Lieke een soort van gold digger is
Geld dat niet voor iedereen in de villa ? Ze geven nogal wat op zeg voor zo'n hutje op de hei.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef proh het volgende:
Als Lieke oprecht is, moet ze achteraf iig niet zeuren als Huub met een ander in bed ligt. En als ze toneelspeelster is, dan doet ze het goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van Huub begrijp ik dat nog wel, maar van Lieke dus niet.
Tenzij ze meer met de camera bezig is dan met Huub.
Doe jij even lekker normaal en leer eens om andere mensen een eigen mening toe te staanquote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Jezus Christus Sylvia. Hou echt je bek gewoon. Gadverdamme wat een verwend jaloers kind
SHE kalft wel erg af voor je Scan.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Jezus Christus Sylvia. Hou echt je bek gewoon. Gadverdamme wat een verwend jaloers kind
Jullie hebben haar Hyves zeker ook al gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef proh het volgende:
Dit ben ik niet echt van haar gewendquote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Jezus Sylvia. Waar ben je mee bezig. Ze legt echt ALLES negatief uit.
Je kunt hte haar misschien ook niet kwalijk nemen. Ze probeert een indringer weg te werken. Duidelijk.
Syl is jaloers en heeft een vooroordeel,zij heeft het gesprek in de jacuzzi niet gehoord hoe kan zij nou oordelen over het huilen van Lieke.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Precies, geen gezeik achteraf, Huub is duidelijk genoeg geweest.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Lieke oprecht is, moet ze achteraf iig niet zeuren als Huub met een ander in bed ligt. En als ze toneelspeelster is, dan doet ze het goed.
haha ik hoor je nog zeggen.. ach syl is zo'n liev meisje etc etc etc ...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp je emoties Scan. Maar een kwartier geleden las ik jouw posts met je mening over Huub...... Geef Sylvia ook even het kwartiertje dat je zelf ook nodig hebt gehad.........quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Jezus Sylvia. Waar ben je mee bezig. Ze legt echt ALLES negatief uit.
Je kunt hte haar misschien ook niet kwalijk nemen. Ze probeert een indringer weg te werken. Duidelijk.
Zeg, reageer jij gewoon even lekker op de bewoners ipv een user. Dank je. Verder maak ik wel zelf uit wat ik over de bewoners schrijf, want daar zijn we hier voor.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal en leer eens om andere mensen een eigen mening toe te staan![]()
Dus ook SHE vertoont nu barstjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Het SHE gesprek is een stuk minder gesjellug dan normaal...
Gooi er een paar mixamatose konijntjes bijquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef KonnieKipke het volgende:
En de konijntjes zijn er weer..
quote:
doen wij ook hoor!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, reageer jij gewoon even lekker op de bewoners ipv een user. Dank je. Verder maak ik wel zelf uit wat ik over de bewoners schrijf, want daar zijn we hier voor.
helemaal mee eens!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal en leer eens om andere mensen een eigen mening toe te staan![]()
Ze doet niet anders. Ze heeft al dagen een oordeel over Lieke, terwijl ze dat absoluut niet kan beoordelen. Ze heeft nog niet of nauwelijks met haar gesproken. Het is overduidelijk dat ze Lieke als indringer ziet en daarom haar mening al klaar had dat ze haar niet moet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Syl is jaloers en heeft een vooroordeel,zij heeft het gesprek in de jacuzzi niet gehoord hoe kan zij nou oordelen over het huilen van Lieke.
Huub doet gewoon mee aan een spel waar geld te winnen is, Lieke is (na mijn idee, ik zeg niet dat het zo is) op jacht naar het geld dat Huub (waarschijnlijk) gaat winnen, óf de bekendheid die zij er door krijgt, één van beide.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is nog gewoon de pauper die hij voor zijn verhuizing naar DGK ook was, daarbij: Huub heeft ¤ 10.000 ingelegd om ¤ 2.000.000 + Villa te kunnen winnen, dus wie is er dan de gold-digger??
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan toch leuk voor elkaar.
Nee jij moet gewoon even met beide beentjes op de grond komen en inzien en accepteren dat er mensen bestaan die anders dan jij over dingen denken ipv ze meteen als een kip zonder kop uit te willen scheldenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, reageer jij gewoon even lekker op de bewoners ipv een user. Dank je. Verder maak ik wel zelf uit wat ik over de bewoners schrijf, want daar zijn we hier voor.
ok danquote:
hulde scanman!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JIj vindt alles oke van Lieke, oke voor mij maar laat ons met rust! je heb teveel een Lieke tik,quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet niet anders. Ze heeft al dagen een oordeel over Lieke, terwijl ze dat absoluut niet kan beoordelen. Ze heeft nog niet of nauwelijks met haar gesproken. Het is overduidelijk dat ze Lieke als indringer ziet en daarom haar mening al klaar had dat ze haar niet moet.
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon even met beide beentjes op de grond komen en inzien en accepteren dat er mensen bestaan die anders dan jij over dingen denken ipv ze meteen als een kip zonder kop uit te willen schelden
Of ga je je commentaar op Sylvia nu ook even uitprinten en naar ze toesturen met megagroot je naam erbij![]()
![]()
Dat is helemaa prima ja. Ik vind dat ze nu helemaal fout bezig is en zou er geen moeite mee hebben om dat te vertellen inderdaad. Ik plaats alleen constant reacties over bewoners. JIJ reageert héél vaak op posts van mij en dat is dus NIET de bedoeling. Daar gaat het om.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon even met beide beentjes op de grond komen en inzien en accepteren dat er mensen bestaan die anders dan jij over dingen denken ipv ze meteen als een kip zonder kop uit te willen schelden
Of ga je je commentaar op Sylvia nu ook even uitprinten en naar ze toesturen met megagroot je naam erbij![]()
![]()
Ja!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Hela hola, de fontein is aan het sproeien, ik zie de poort. Komt er een nieuwe bewoner?
dat zou zoooo welkom zijn .............na alle liekegebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Hela hola, de fontein is aan het sproeien, ik zie de poort. Komt er een nieuwe bewoner?
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ennnnnnn, klaar met op de man spelen en verder ontopic!
Nou het bijschaven nog...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Alleen zij niet..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Ja ze kunnen veel tegenwoordigquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!![]()
En hou jij je bek, dat doe je ook goedquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!![]()
wat doe jij nu dan................DGK Redactiequote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is helemaa prima ja. Ik vind dat ze nu helemaal fout bezig is en zou er geen moeite mee hebben om dat te vertellen inderdaad. Ik plaats alleen constant reacties over bewoners. JIJ reageert héél vaak op posts van mij en dat is dus NIET de bedoeling. Daar gaat het om.
Ik ben gewoon teleurgesteld.quote:
Noodzakelijk kwaad helaas...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld.![]()
Reken je op een nieuwe bewoner, komt die gekke Natasia gewoon thuis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |