Waar het hart vol van is ....quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef ibaneX het volgende:
totaly gay!
nog nooit in een pit geweest he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef ibaneX het volgende:
ik denk dat ik maar even een moshpit ga houden, incl spikbanden om kisten tot de knien en banden om de armen
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losersquote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzo![]()
ja anders jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
Zo 18 al, en geestelijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losers
Ben geen afzeiker, maar moet je hier wel gelijk in gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja anders jaik zie er echt niet het nut van in wat er grappig is keihard op iemand af te rennen je poot te strekken en vervolgesn recht in iemand vliegen
daarna woest met je armen iedereen neermaaien die je tegenkomt en vervolgens SLAYEERRR gaat roepen
![]()
aan zijn vaarwel post te zien hangt ie nu in zn kleerkast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |