Ja zegquote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
uiteraard de dierenarts ondertussen al gebeld.
maar toch bedankt voor de tips!
mijn broer is u dankbaar :-)
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:00 schreef longinus het volgende:
Ze gaan of overgeven of de volgende dag een hele grote drol draaien, of beide natuurlijk.
En degene die een lepeltje zout als advies gaf die is niet helemaal wijs.
Ik zou wel de voedselvoorraad beter opbergen
Niet wijs????quote:Op maandag 26 maart 2007 21:00 schreef longinus het volgende:
Ze gaan of overgeven of de volgende dag een hele grote drol draaien, of beide natuurlijk.
En degene die een lepeltje zout als advies gaf die is niet helemaal wijs.
Ik zou wel de voedselvoorraad beter opbergen
De dierenarst vond het anders een geweldig idee, adviseerd het zelf ook in dat geval, ze gaan toch kwatten, dus je hoeft je geen zorgen te maken om hun nieren enzo, de boel is er binnen een paar minuten weer uit...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef senesta het volgende:
Hmm Nies, het lijkt erop dat ik mijn fout moet erkennen over het zout toedienen.
Het klinkt niet echt als een goede actie maar ik lees het inderdaad op meerdere sites.
Gelukkig wel, zeg !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef longinus het volgende:
maar een hond is blijkbaar anders als mensen
Niet zoveel anders...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef longinus het volgende:
Dan neem ik ook mijn woorden terug, ik zou het nooit in mijn hoofd halen zout aan een hond te geven maar een hond is blijkbaar anders als mensen
Sorry dus![]()
Ik heb t laatst nog gedaan toen er iets klem zat in zn keel waardoor ie dreigde te stikken.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, het is kiezen of delen natuurlijk. Niemand hier zegt ook dat zout goed zou zijn, maar ik gooi ook wat zout in mijn hond als ie een kilo chocolade eet of zo.
HA-HAquote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, waarom reageer ik op een topic van 3 jaar oud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |