En nu ben ik het met je eens, sterker nog: Lieke had allang uit dat bad moeten stappen en naar huis moeten gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n enorme nare bijsmaak van wat Huub nu allemaal zegt.
Lieke moet echt gewoon weg gaan nu.
Nahh laat haar maar ff, deste eerder is Huub er van af . (En wij ook)quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n enorme nare bijsmaak van wat Huub nu allemaal zegt.
Lieke moet echt gewoon weg gaan nu.
Bij mij eerder geloofwaardiger.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef Clank het volgende:
Lieke wordt per woord ongeloofwaardiger.
In dit geval wel. Huub zit in de Gouden Kooi en dat weet Lieke. in de buitenwereld mag Lieke duidelijk haar grenzen aangeven in een relatie. In dit geval zit Huub opgesloten en is hij de 'baas'in de relatie. Hij wil desnoods jaren blijven zitten en moet dat doen op een manier die voor hem goed is....quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef marky het volgende:
[..]
Huub kan ook niet verwachten dat een relatie alleen maar op zijn voorwaarde gaat. Het is altijd geven en nemen.
En Huub wil alleen maar 'nemen'.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef marky het volgende:
[..]
Huub kan ook niet verwachten dat een relatie alleen maar op zijn voorwaarde gaat. Het is altijd geven en nemen.
Meer een ik sluit het niet uit praatje.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt nu zijn 'vreemd gaan moet kunnen' praatje.
In ieder geval Lieke.. die door de redactie met taart en al de Kooi is ingestuurd. Als Lieke nu Huub dingen hoort zeggen die haar niet aanstaan.. dan gaat ze toch weg!!! Zó diep zit die liefde toch nog niet!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef Mika25 het volgende:
Als er sprake was van oprechte liefde, dan was 1 van de 2 allang gestopt. Maar dit is overduidelijk nep, ze hebben gewoon instructies.
Inderdaad, ik snap niet hoe hij verdriet kan hebben als je dit al van te voren weet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het probleem van Jaap. Zijn tentamen wordt niet gehonoreerd omdat hij de verplichte colleges niet heeft gevold. De universiteit maakt geen uitzonderingen, ook afwezigheid bij ziekte wordt niet geaccepteerd.
het is wel logisch dat Lieke dat wil, maar huub is bezig met het spel en niet met Liekequote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef bosb het volgende:
Ik snap lieke en vind haar cool.....
Iedereen die in zo'n situatie zit wil bepaalde afspraken maken.. Het is voor haar een enorme pijnlijk als hij over 1 weken met amanda ligt te neuken.... Snap dat ze duidelijkheid wil..
Mocht het niets worden, dan wil ik haar telefoonnummer
Het hele gedoe is te eenvoudig en te simpel. Het klinkt meer als een zwak geschreven script. Zou Stijn door z'n vakantie het script niet hebben gelezen/aangepast ?quote:
Gek, maar dat zie ik psies andersomquote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[quote]Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij eerder geloofwaardiger.
Ze is standvastig,
Absoluut ja. Alleen lijkt het er een beetje op dat ze in Huubs verhaaltje gaat trappen. Ik hoop het niet, want het is duidelijk dat zij veel meer om hem geeft dan andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |