Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:35 schreef marky het volgende:
Toch is de rol van Eric en Syl in deze niet te onderschatten. Huub jaagt Lieke nu gewoon haast op. Hij had dit volgens mij nooit gedaan als Syl en Eric veel positiever waren geweest.
Als ze een beetje had opgelet dan was dit geen nieuws voor d'r.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeikwijf???? Ben je wel helemaal lekker? Huub zegt dat zij het maar moet goedkeuren als hij met Amanda neukt. En dan is zij een zeikwijf?
Ik beodle niet alleen dit moment. Tuurlijk heeft ze daar gelijk in..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeikwijf???? Ben je wel helemaal lekker? Huub zegt dat zij het maar moet goedkeuren als hij met Amanda neukt. En dan is zij een zeikwijf?
vindt ze wel goed hoor als ze maar in de kooi mag! maakt haar niet uit en, daarna Brainlessquote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub zo door lult wel ja. Dan geef ik haar ook groot gelijk. Huub zegt dat het moet kunnen dat hij Amanda neukt voor het spel.
Ik wou net zeggen, dit is echt ´n schijnvertoning, relatie van niks. Huub is echt niet verliefd op haar, en zij wil alleen de aandacht van mensen in de buitenwereld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze een beetje had opgelet dan was dit geen nieuws voor d'r.
ik weet het niet, een rok, jurk of topje kunnen vriendinnen altijd van me lenen, lingerie en badkleding leen ik ook nooit uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sylvia zichzelf zo laat kennen, door geen bikini te laten gebruiken vind ik een zielige aktie van haar.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Als jij zegt dat je het wel doet - en het zit al in je planning blijkbaar - dan draai ik me nu om en ga ik naar huis"
Nou met iemand als Huub die al een paar keer heeft aangegeven dat monogamie niets voor hem is: ja raar.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een gelul...
Alsof het raar is als je van je partner verwacht dat diegene niet met een ander in bed duikt!?
Ik heb ook een zeer hoog zeikwijfgehaltequote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |