Die voetfout sloeg nergens op, maar die overrule (ace) was gewoon juist imo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar Sluiter heeft wel een punt... er zijn al teveel discutabele ballen in het voordeel van de Britten beslist
Een beetje wel ja... die lijnrechters zitten er regelmatig naast in het nadeel van Oranje, en de umpire werkt ook niet bepaald meequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef Laakie het volgende:
We worden dus genaaid?
die overrule was terecht, maar over de calls van de linesmen heb ik echt twijfels af en toequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Die voetfout sloeg nergens op, maar die overrule (ace) was gewoon juist imo.
hij speelt erg nonchalant maar ik heb hem te weinig live zien spelen om te kunnen zien of ie dat altijd doetquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:47 schreef mitt het volgende:
Heb ook wel het gevoel dat Murray op halve kracht speelt.
ja ik heb ook mijn grote twijfels af en toequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Hmm. pas 14.30 werd ik wakker. wat een genaai met sluiter zeg
Ja als Raemon die paar kansjes had benut was het misschien nog spannend geworden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, simpelweg toch een paar tandjes beter.
Jawel hoor. Ik zie hem misschien 1 set pakken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:39 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zie Haase nog wel stunten tegen Henman, die heeft al tijdje niet meer gespeeld.
Volgens mij waren dat de Engelsen hoor... Hij reageerde ook met, "rustig maar, volgens mij staan we 1-0 voor" Je kan blij zijn.. Zoiets.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef BigFire het volgende:
NL publiek zet zichzelf voor schut tijdens Murray interview![]()
bek dicht en sportief doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |