abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47683084
Zaterdagmiddag, tijdens de ballonnen-actie van Nowlive kreeg Sylvia een "kadootje" van een fan. Later klaagde Sylvia dat ze het kadootje kwijt was terwijl ze nog overal gezocht had. Het was de streamers toen niet meteen duidelijk wat er aan de hand was, maar dankzij een oplettende streamer is de diefstal van dat kado vastgelegd op film.

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

00:07 - Sylvia legt haar kadootje neer aan de kant van de weg.

03:33 - Brainless wijst naar het kadootje en Brainless en Jaap lopen er naar toe.

03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.

05:23 - Jaap geeft het kadootje aan Brainless, die het vervolgens in z`n onderbroek stopt. Vervolgens lopen Jaap en Brainless naar het huis, waar Brainless het kadootje waarschijnlijk gaat verstoppen.

Het filmpje toont duidelijk aan dat Brainless en Jaap schuldig zijn aan diefstal van persoonlijke eigendommen, wat volgens de spelregels niet (meer) mag.

En voordat we meteen weer op de redaktie gaan schelden, laten we ze eerst de kans geven om gepaste maatregelen te nemen, want het is zeer goed mogelijk dat deze schofterige streek van Brainless en Jaap hun ook verrast heeft.
pi_47683555
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?

Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
pi_47683648
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef BIQUOTA het volgende:
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?

Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
Toen stond het nog niet nadrukkelijk vermeld in de spelregels, die regel kwam pas na de ruzie tussen Huub en Jaap waarin brieven kapot gemaakt zijn...
pi_47683881
En dan te bedenken, dat die gozer nog zoveel ballonnen heeft gehad. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Diefstal is toch diefstal? Zelfs op een boot kan je gearresteerd worden en uitgeleverd.
Dus wetten zijn wetten. Ook IN DE KOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 19:55:41 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47684257
Mooie OP
pi_47684830
Naja als ik de streams nu zo bekijk met een taart omdat brian en natas een half jaar in de kooi zitten zal de redaktie wel weer de kant kiezen van die loverboy en Jaap
pi_47684835
Wat een ratten! Hier moet een sanctie voor komen!! Wat een smerige rat is Brian toch. Altijd maar de onschuld zelf uithangen, maar ondertussen.....Hij begon met fysiek geweld (tegen Stephan), hij begon met wijn te gooien, hij heeft al meerdere keren met persoonlijke eigendommen van een ander lopen klooien en dat allemaal zonder sanctie. Er is laatst toch verteld dat ze niet meer aan elkaars spullen mochten komen en als ze dat dan toch deden zouden ze toch een officiele waarschuwing krijgen?? Ik ben benieuwd wat hiermee gaat gebeuren!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:12:42 #8
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47685037
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen? Brian heeft zich al zo vaak schuldig gemaakt aan diefstal en vernieling van persoonlijke eigendommen, zonder dat ook maar de kleinste consequentie voor hem heeft gehad.
pi_47685041
wow, ben heel benieuwd wat hierop gedaan zal worden, was wel heel duidelijk! Streamer, bedankt!
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_47685208
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen?
Tja, ze hebben de schijn al een tijdje tegen. Maar met wat creativiteit kunnen ze hier een heel mooi verhaaltje van maken. Zo kunnen ze dit als aanleiding gebruiken om de spanning tussen Jaap/Brainless en NatasJa/Amanda op te voeren. Bovendien geeft dit incident Huub weer een wapen om mee te gooien.

Kortom, het zou heel jammer (en best wel dom) zijn als DGK_REDAKTIE hier niets mee doet...
pi_47686773
Heeft Syl, haar eigendom inmiddels al terug? Want het was toch een presentje van Syl?
pi_47686865
Ze moeten hier toch wel wat meedoen...
Dit is de eerste keer, nadat de regels veranderd zijn, dat er persoonlijke eigendommen ontvreemd worden, toch?
pi_47687277
zou iemand hier silvia van op de hoogte kunnen brengen?
voor het geval dat de redactie hier iets aan weigert te doen kan silvia ze er zelf mee confronteren.
regels zijn regels en silvia heeft hierin haar rechten.

het was een cadeau van een fan voor sil, hoe kun je in vredesnaam zo vals zijn??
niet dat ik echt verbaast ben, brian kennende..

[ Bericht 0% gewijzigd door miesy op 26-03-2007 21:16:19 ]
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_47687701
Het viel mij op hoe geroutineerd Brian is in het stelen.
Volgens mij heeft hij dit al veel vaker gedaan, zullen de winkeldiefstallen het laatste half jaar wel sterk gedaald zijn.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:22:38 #15
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47688408
ja zoals ie dat doordacht deed.....die jat denk ik in real life ook zo een rat is het wel dat zie je aan dat hele smoelwerk
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_47688616
getverdemme wat een k.tstreek
  Trouwste user 2022 maandag 26 maart 2007 @ 21:28:07 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_47688667
Lafhartig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 maart 2007 @ 21:29:10 #18
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47688724
tjah zo is brian....weer wat bewijs
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_47688774
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:

03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.
Dat moet dan toch wel formaat luchtballon geweest zijn...
Jaap is toch die dikke?
  maandag 26 maart 2007 @ 21:38:46 #20
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_47689198
Ik hoorde Brain zeggen dat het niets waard was. Trouwens wel extra tricky om Jaap het vuile werk op te laten knappen.
De mensen zijn gek geworden
pi_47689364
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
als dat gebeurt hang ik morgen de vlag uit ole ole
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:41 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47689471
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47689676
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef fredfik het volgende:
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar een officiele waarschuwing horen ze wel te krijgen. Het moet ze duidelijk gemaakt worden dat je niet zomaar andermans spullen kan jatten. En het filmpje toont duidelijk aan dat het een doelbewuste actie was...
pi_47690187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
pi_47690406
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef monique.t het volgende:

[..]

Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
gvd ben toch harstikke gek dat ik nog steeds blijf kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')