Hoezo, gewoon een paar extra inlognamen. Doen alsof het je familie is en dan een discussie met jezelf beginnenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef suzannne het volgende:
Dat is wel een ranzige manier van klonen bedenken
Lood? Vrije gok modusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Aldus Wiki:
De geschiedenis van het periodiek systeem gaat niet zo heel ver terug, al zijn er al wel een hele tijd een aantal elementen bekend. Sommige elementen zoals goud, zilver, ijzer en koper zijn al heel lang bekend. Al in de prehistorie werden zij veelvuldig gebruikt. Het duurde echter tot 1669 voordat Hennig Brand een nieuw element ontdekte,![]()
Welk element is![]()
Je zoon/dochter alvast aangemeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het stiekem kloontjes van mij, om zo mijn score op te voeren![]()
Roof +1quote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
fosfor
Of geef je je punt op?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
of misschien toch magnesium
tuurlijk niet. Ik wist wel dat het fosfor was. Alleen een beetje onzeker bij al die cracks hier.quote:
Juist, makkie natuurlijk. Ik ga TV kijken en was opvouwen namelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Book of Kells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |