abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47722737
Iemand heeft ook 's bij mij vrij zakelijk een jarenlange 'vriendschap' beëindigd omdat ie in een andere 'levensfase' was gekomen ofzo. Geen flauw idee wat ik blijkbaar had misdaan...

En dan ondertekenen met 'Hartelijke groet'.
Ik was redelijk des duivels.

En sindsdien vertrouw ik Limburgers niet meer. .
pi_47723384
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand heeft ook 's bij mij vrij zakelijk een jarenlange 'vriendschap' beëindigd omdat ie in een andere 'levensfase' was gekomen ofzo. Geen flauw idee wat ik blijkbaar had misdaan...

En dan ondertekenen met 'Hartelijke groet'.
Ik was redelijk des duivels.

En sindsdien vertrouw ik Limburgers niet meer. .
Je hebt zeker een dubbel paspoort he
pi_47723624
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Leer quoten..?
Jeez, kan een keer misgaan of niet?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_47727805
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

Je hebt zeker een dubbel paspoort he
Nee.
pi_47728936
Tja.. soms kom je er achter dat een vriendschap toch niet zo diep zit.
pi_47733699
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee.
Komop, een beetje humor kan toch geen kwaad
pi_47740231
Snap sowieso niet dat je haar de tweede keer nog opgevangen had.

Ben je zo wanhopig voor een vriendin of zo?

Als je weet wat voor jeugd ze had, dan weet je ook dat er moeilijkheden kunnen komen. Een relatie kan niet alleen gebasseerd zijn op: de een heeft de ander heel erg geholpen. Wat je dan krijgt is dat de helper dan heel wat terug verwacht en de geholpene dan zo naar een ander rent waar die schuld niet bestaat.
pi_47745801
Mensen die perse anderen willen redden...vooral door relaties met ze te hebben..
Dan heb je het toch echt wel te hoog in je bol hoor!
Jij de grote held die anderen gaat redden en die anderen zijn zo ondankbaar voor je reddingspogingen.
Boehoe, bel de WAAAAAAAAHmbulance..
Jij kan niet anderen redden. Zo groot ben jij niet. Anderen hebben daar niet eens wat aan.

Zoek toch een goede hobby.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47746100
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Spacehamster het volgende:

<knip>
Of je schetst het effe lekker zwart-wit... .
pi_47748920
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Of je schetst het effe lekker zwart-wit... .
Fout, de kleur is donkergrijs.
Heeft de TS er echt wat aan als hij/zij alleen maar aaitjes over de bol krijgt en dat zij de enige boosdoener was?
De TS heeft hier gewoon verkeerde neigingen waardoor ie voor verkeerde mensen valt.
Als je daar niets aan doet dan gaat alles weer lekker van voren af aan en moet is strax weer getroost worden.
Wie is hier zwartwit?
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:03:18 #61
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_47768243
@"Verkeerd quoten"; Dat heet antwoord geven op zinnen en vragen uit een reactie, niet zaniken dat als ik het niet zo had gedaan er weer geen reet van klopt.
@SpaceHamster: Hoog in je bol? Geef jij uberhaupt wel iets om het leven van een andere vriend(in) van je?
En vraag ik hie rin dit forum over "een aai over de bol"? Nee, ik post mijn verhaal en laat andere mensen daarop reageren ik ben niet uit op medelijden of dat ik nu aandacht zoek op dit forum omdat ik verder niemand anders heb... ik heb een geweldige vriendin die van me houdt (nee, niet degene van de OP...).
Waarom ik het dan post? Omdat ik er voor mijzelf gewoon een . achter wil zetten en dat wil afsluiten op Fok!. Niks medelijden krijgen, gewoon afsluiten en de mening van andere mensen vragen of er goed gehandeld is of niet.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:10:45 #62
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_47772064
Linksom of rechtsom, vriendschaps relaties of liefdes relaties, voor allen geld dat je niet meer moet investeren dan je je kan veroorloven te verliezen.
Klinkt hard en dat kan het ook zijn soms. Maar het is OOK reeel en erg goed voor je om het in ieder geval te weten.
Take care.
pi_47772224
Mensen zijn nou eenmaal egoisten. En als je niet meer bijdraagt ter hunner nut, ben je uitgerangeerd.

Maar verder is het leven best wel leuk...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:33:43 #64
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_47799004
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Jeez, kan een keer misgaan of niet?
Ja, okay, maar het leest een beetje moeilijk. Weet trouwens niet zo goed meer wat ik met dit topic aan moet, aangezien het een beetje een eenzijdig verhaal is, geloof ik niet dat *iemand* TS hier mee kan helpen.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
@SpaceHamster: Hoog in je bol? Geef jij uberhaupt wel iets om het leven van een andere vriend(in) van je?
Ik snap op zich het punt van Spacehamster wel.. Sommige mensen willen gewoon niet geholpen/gered/whatever worden. Dan kan jij wel een redder willen zijn, maar als iemand daar alsnog niet op zit te wachten, kan je je afvragen wie wie voor de gek houdt.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
...gewoon afsluiten en de mening van andere mensen vragen of er goed gehandeld is of niet.
Dat eerste snap ik, dat 2e niet zo.. Ik denk niet dat mensen daar een gewogen antwoord op kunnen geven met 1 kant van het verhaal.. In mijn beleving reageer je op de reaktie van Spacehamster nogal "geladen". Misschien een beetje opvliegend karakter dat je dat bent vergeten erbij te vertellen..? Weten wij veel, we horen maar 1 kant.

[ Bericht 26% gewijzigd door neo2000 op 29-03-2007 17:40:22 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:45:17 #65
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_47828541
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:13 schreef djenneke het volgende:
Mensen zijn nou eenmaal egoisten. En als je niet meer bijdraagt ter hunner nut, ben je uitgerangeerd.

Maar verder is het leven best wel leuk...
En hiermee wil ik het topic gaarne afronden. bedankt voor alle reacties enzo
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')