quote:
Ja, okay, maar het leest een beetje moeilijk. Weet trouwens niet zo goed meer wat ik met dit topic aan moet, aangezien het een beetje een eenzijdig verhaal is, geloof ik niet dat *iemand* TS hier mee kan helpen.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:@SpaceHamster: Hoog in je bol? Geef jij uberhaupt wel iets om het leven van een andere vriend(in) van je?
Ik snap op zich het punt van Spacehamster wel.. Sommige mensen willen gewoon niet geholpen/gered/whatever worden. Dan kan jij wel een redder willen zijn, maar als iemand daar alsnog niet op zit te wachten, kan je je afvragen wie wie voor de gek houdt.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:...gewoon afsluiten en de mening van andere mensen vragen of er goed gehandeld is of niet.
Dat eerste snap ik, dat 2e niet zo.. Ik denk niet dat mensen daar een gewogen antwoord op kunnen geven met 1 kant van het verhaal.. In mijn beleving reageer je op de reaktie van Spacehamster nogal "geladen". Misschien een beetje opvliegend karakter dat je dat bent vergeten erbij te vertellen..? Weten wij veel, we horen maar 1 kant.
[ Bericht 26% gewijzigd door neo2000 op 29-03-2007 17:40:22 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?