Precies wat mij kat doet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef kauwkikker het volgende:
nee die van mij eet het ook niet hoor, dat lijkt me ook niet gezond. Meer dat geknisper inderdaad![]()
en hij maakt er kleine gaatjes in met zn tanden meer niet eigenlijk....
whehehe zou er mooi uitzien.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Megumi het volgende:
Neem bleekmiddel dan als ik me douche heb schoongemaakt en met ruim water uitspoel licht hij er de hele dag te kruipen. En eetgewoonte. Kaas is ie gek op lijkt wel verdomme een muis dan. Volgens mij trapt ie dan nog in een muizeval.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:27 schreef Megumi het volgende:
Die van mij doet dat ook gewoon een beetje op knabbelen. Inslikken of opeten nog niet gezien.
Hahahahaquote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef kauwkikker het volgende:
haha, denk ik hem te verwennen met kattenmelk, drinkt de hond het op.
stomme beesten![]()
Ik heb er een voor de grap boven op mijn hoge ijskast gelegd hij nam een aanloop en haalde hetquote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef kauwkikker het volgende:
die van mij houd vooral van de plastic verpakking van wc papier! serieus
ja dat kan die van ons ook! Lopen meerdere mensen op de trap maar als het een van ons is hoort ie het gelijk. Terwijl de hond dat dan weer niet kan, maar die is niet zo snugger geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2007 20:24 schreef djenneke het volgende:
Mijn kat hoort al aan onze auto's dat wij eraan komen. Als een van ons thuis is, kan hij al aan de kat zien dat de ander eraan komt. Best wel stoer van die Mikki. Mikki, bij deze, ookal vind je plastic eten geweldig, je bent een stoere kat!
haha! ik zie t helemaal voor me:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef bima het volgende:
1 van onze honden houd van plastic pennen, kom je thuis staat daar een hele onschuldige hond met een blauwe voorpoot te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |