Als ik Huub zou zijn zou ik het zwaar humor vindenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Prosac het volgende:
Brian denkt echt dat Huub compleet gaat flippen als hij het shirt ziet.
stom ook trouwens
B: "Heb je zijn shirt al gezien?"
H: "Nee hoezo"
B: "Nog niet gezien?, wacht maar"
H: "Wat staat er op dan?"
B: "weet ik niet"
Ook zo heel slim gespeeld van Brianquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Prosac het volgende:
Brian denkt echt dat Huub compleet gaat flippen als hij het shirt ziet.
stom ook trouwens
B: "Heb je zijn shirt al gezien?"
H: "Nee hoezo"
B: "Nog niet gezien?, wacht maar"
H: "Wat staat er op dan?"
B: "weet ik niet"
Brian wil zelf geen toestanden met Huub maar wil wél dat een ander toestanden met Huub heeft. Hij is er dan altijd voor de nazorg. Hele fijne jongen waar ze echt bij terecht kunnen als ze een probleem met Huub hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook zo heel slim gespeeld van Brian![]()
Bij jouw lijkt het of trek ze haar jurkje nog wat hogerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@blomst, dat kon haast niet missen
Hij pijlt volgens mij gewoon de meningen. Hij weet heus wel dat hij er nog lang niet is en anders komt hij daar snel genoeg achter. Jaap is te doorzichtig en Huub slim genoeg om het te merken.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Strategisch overleg van SHE. Huub wil weten of ze Japio in hun groepje willen toelaten. Volgens mij is Huub wel iets te voorbarig ........
... maar gelukkig zet Sylvia hem af en toe met beide voeten weer op de grond.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt er geen rekening mee dat Jaap wel eens dubbelspel kan spelen.
Dat is dan wel een behoorlijk foutje van Huub. Hij maakt er niet veel, maar dit is een beste.
Met alle post die ze krijgen is dat zo doorgebrieft, dus maakt eigenlijk niet uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dan wel een behoorlijk foutje van Huub. Hij maakt er niet veel, maar dit is een beste.
Daar heeft hij dan gelukkig Sylvia en Eric nog voor. Sylvia speelt sowieso supervoorzichtigquote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Kan zijn dat hij er wel rekening mee houd maar toch van de andere alvast wil weten dat 'stel dat het lukt' of ze dat zouden pruimen. Hoe dan ook is het er Huub om te doen dat hij een meerderheid gaat krijgen. Op de een of andere manier houden ze schijnbaar geen rekening met de komst van een nieuwe bewoner.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
mooie cap !!! .....quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub onderschat haar volgens mij. Ik denk dat Sylvia het spel tot nu toe het beste speelt
Sylvia mag Huub op haar blote knieen danken, want zonder Huub had ze allang met een toneelhaak verwijderd zijn. En zo is het met iedereen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub onderschat haar volgens mij. Ik denk dat Sylvia het spel tot nu toe het beste speelt
Hele goede cap, die vastberaden blik in haar ogen ! Huub kan haar idd nog wel eens onderschatten.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Bovendien weet niemand hoe de echte Sylvia in elkaar steekt. Heel goed mogelijk dat als de eerste 12 maanden erop zitten dat Sylvia dan ineens haar ware aard gaat laten zien zonder dat de huidige (en eventuele nieuwe bewoners) dat gaan aan zien komen...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Nou! Jammer inderdaad!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
Jammer dat Japio niet z'n gebruikelijke boer laat![]()
Huub zou het spel perfect kunnen spelen áls hij niet zo ontzettend eerlijk en open was.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |