Uiteraard, na de daad moet je d'r gewoon uit bed trappen. In de trend van: "respect my privacy" ofzo..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Mij lukt het meestal wel tot we hebben geneukt [afbeelding]
Jongen, van mijn complete gebrek aan bindingsdrang zou je spontaan een stijve piemel krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef TwyLight het volgende:
Ze denken dan altijd gelijk dat ze je vriendin is en dat het verantwoord is 5 keer per dag te bellen..
Nou, waar blijft die PM dan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef TwyLight het volgende:
Klinkt interessant, je hebt PM!
Vanuit je browser? Je kunt gewoon slepen (plaatje pakken, begin te slepen, [appel]-[tab] naar finder, folderstructuur in springloaden en voila). Best handig.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het ook irritant dat als je een plaatje op wil slaan je alleen maar in de download map kan
(via rechtermuisknop dan)
Er moet gewoon een menu komen met verschillende mappen die je zelf in kan voeren.
Ja dat weet ik ook wel maar ik wil geen finder openenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Zpottr het volgende:
Vanuit je browser? Je kunt gewoon slepen (plaatje pakken, begin te slepen, [appel]-[tab] naar finder, folderstructuur in springloaden en voila). Best handig.
Appeltje <F> Troela, net zoals in Quicktime, VLC, whatever...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Hallo iedereeen![]()
Vraagje hoe doe je die fullscreen coverflow
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Hallo iedereeen![]()
Vraagje hoe doe je die fullscreen coverflow
Zie ik dat nou goed? Heb je die Relnicht van een Gerard Joling in je verzameling staan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[afbeelding]
rechts onder dat knopje [afbeelding]
Neujquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed? Heb je die Relnicht van een Gerard Joling in je verzameling staan?
In finder: rechtermuisknop -> Toon Weergave opties -> Bereken alle groottenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Bedankt TL
En met welk programma kan ik de grote van mijn mappen bekijken
Hij lijkt er wel op andersquote:
DiskInvertoryX als je het overzicht van je complete HDD wilt zien. Appeltje+I voor een enkele Map.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Bedankt TL
En met welk programma kan ik de grote van mijn mappen bekijken
Dank je Gexquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
DiskInvertoryX als je het overzicht van je complete HDD wilt zien. Appeltje+I voor een enkele Map.
Wat heb je als betalingsmiddel gevuld?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe zit dat met die albumillustraties ophalen in iTunes? Heb net een account aangemaakt. Maar als ik nu een nummer of album selecteer blijft de optie "Haal albumillustraties op" grijs.![]()
Afsluiten en opnieuw opstarten? Even opnieuw inloggen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe zit dat met die albumillustraties ophalen in iTunes? Heb net een account aangemaakt. Maar als ik nu een nummer of album selecteer blijft de optie "Haal albumillustraties op" grijs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |