Tuurlijk! De zon schijnt!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar bezig R.
De meeste dingen heb ik hem al aan of af geleerd..
En nu heb ik een stok achter de deur..
Maar wanneer die stok weer weg is dan heb ik pech
Ik ben ook zo zielig..
Neuken Arma?
Wil je geen knappe zoon of dochter dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Met jouw wil ik dan geen babies Arma!
Ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik kan het wel gewoon lezen zonder te blozen btw.
En doen ook![]()
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Met jouw wil ik dan geen babies Arma!
Nee ik doe het wel met minder voor een keer..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je geen knappe zoon of dochter dan?
Ik zie het al voor me, dat je de hele tijd ligt te blozen tijdens de sex.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik kan het wel gewoon lezen zonder te blozen btw.
En doen ook![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik doe het wel met minder voor een keer..
Ja, ik krijg dan een enorme rooie kop. Maar dat ziet er dan weer heel anders uit dan blozen. Ontzettend onaantrekkelijk ziet het eruit. Ben wel eens van mezelf geschrokken in de spiegelquote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja?
Ik ga wel blozen tijdens...
Maar omdat ik het dan warm krijg
In de auto op een carpoolstrook weer niet..
Maar toen vroor mn reet er ook bijna af
Zaterdag was ik op een kinderpartijtje.. En de tante van het kind is iets ouder dan ik..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulen
Sex voor een spiegel moet je ook niet doenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dan een enorme rooie kop. Maar dat ziet er dan weer heel anders uit dan blozen. Ontzettend onaantrekkelijk ziet het eruit. Ben wel eens van mezelf geschrokken in de spiegel
Ja ik zat op jou te wachten klootviool!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat duurde veel te lang arma!
Eerstkomend als in 80quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulen
Oneensch.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex voor een spiegel moet je ook niet doen
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..quote:
Dan moet je beter lezen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik zat op jou te wachten klootviool!
quote:
We hebben het over neuken. Dan ziet niemand er charmant uit. Het gaat om de geilheidsfactor. En die is hoog met spiegel.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Tally het volgende:
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..
Maar ik hoef mezelf niet te zien in een niet zo charmante positie hoor![]()
Het is dan ook een Fetish van mequote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..
Maar ik hoef mezelf niet te zien in een niet zo charmante positie hoor![]()
Dat vind jij ja..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben het over neuken. Dan ziet niemand er charmant uit. Het gaat om de geilheidsfactor. En die is hoog met spiegel.
Die had ik dan mooi gespot in mijn onderbewustzijnquote:Op maandag 26 maart 2007 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is dan ook een Fetish van me. De ene heeft sleutelbeentjes en ik heb spiegels als mijn disfunction
.
Ik word niet geil van een spiegel op zich, dus nee.quote:
Zelfs niet als je er sleutelbeenderen in ziet?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik word niet geil van een spiegel op zich, dus nee.
Alleen alstie dr eentje neukt..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfs niet als je er sleutelbeenderen in ziet?![]()
Dat ligt dan aan de sleutelbeenderen en niet aan de spiegel op zich.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Ripley het volgende:
Zelfs niet als je er sleutelbeenderen in ziet?![]()
Open er een topic over in SEX.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef Tally het volgende:
Dat vind jij ja..
Ik droog spontaan op hoor..
Nee dank je..quote:
Dus? Blauw genoeg hierquote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dank je..
Dat zullen die mods daar niet waarderen..
Zeurpruimen...
quote:
Ik zal het proberen te onthouden..quote:
Size doesn't matter, Jquote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef jogy het volgende:
[..]. Beetje een kleine spiegel eigenlijk
.
Gaat er om wat je er mee doetquote:
Weet je hoe lang ik al zo'n ding zoek? Het is bijna onmogelijk de hele winter om een ringbaardje bij te houden zonder zo'n spiegel.quote:
Wie is Rishmi?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Arma, ik pis ervan dat jij je vieze vette haren ook door Rishmi laat knippen waarna ze mijn poezelige haartjes knipt.
Ook fan van NOS teletekst 316? #2quote:Op maandag 26 maart 2007 16:07 schreef Armageddon het volgende:
ROFLOL een wijf uit Maastricht heeft de heule nacht RTL Poker zitten kijken en toen de clou moest komen begonnen ze weer met de eerste uitzending.
daar denkt Heleen van Rooyen anders over, volgens haar boekquote:
Dat is je kapstertje van Robs haarstudio.quote:
Heleen van Royen is dan ook een stom wijfquote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
daar denkt Heleen van Rooyen anders over, volgens haar boek.
LOL!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is je kapstertje van Robs haarstudio.
Idd, je zou bijna denken dat het een topic is, goed he?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef Jekoos het volgende:
verkapt topic
it izz I, X-Rayquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
LOL!
Kom jij daar ook en zat jij niet ook op GS?
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heleen van Royen is dan ook een stom wijf
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je zou bijna denken dat het een topic is, goed he?
Is die leuk?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]. Iedereen was helemaal gek van dat boek en ik werd het ook, alleen dan op een 'ik steek dat boek anaal door je baarmoederwand' manier
. Ik was dan ook een veel beter boek aan het lezen
. Klik
Mocht je, net als ik, van absurde humor houden met een heel erg grote lading sarcasme dan raad ik je dit boek van harte aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is die leuk?
Ik weiger de boeken van Heleen te lezen. Uit principe
Jij bent van de leuke boeken toch, UIO?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Geef die jongen eens een spoorboekje. Gewoon om de trein te halen natuurlijk.
Ja.quote:
Ja, daar houd ik wel vanquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Mocht je, net als ik, van absurde humor houden met een heel erg grote lading sarcasme dan raad ik je dit boek van harte aan.
SKquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu de Bezeten stad (geloof ik dat hij heet) van Stephan King..
Net dat boek uit van die topics hier..
En daarvoor had ik Hannibal rissingDat was echt een toffe..
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef Armageddon het volgende:
Tally doet eens helpen in het masturbeertopic
Bij play issie wat goedkoperquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]. Iedereen was helemaal gek van dat boek en ik werd het ook, alleen dan op een 'ik steek dat boek anaal door je baarmoederwand' manier
. Ik was dan ook een veel beter boek aan het lezen
. Klik
Stangenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij zit ze daar te stangen Arma..
Ik als modje doe daar niet aan mee
Zo en das mijn meningquote:
Ik heb em gewoon in de boekenzaak gekocht een dag voor ik op vakantie gingquote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bij play issie wat goedkoper.
Ja loop maar weer weg!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo en das mijn mening
en nu ga ik onder weg naar huis..
Ik ben onderweg naar Den Haag want daar heb ik een sexdate met ene Monno..quote:
Monno, dat schijnt een beest te zijn. Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Den Haag want daar heb ik een sexdate met ene Monno..
Nu ben ik de files nog voor..
quote:
Oh, dat doe ik ook nog wel eens hoor. Vooral als ik iets zie liggen wat ik dan ook meteen moet hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon in de boekenzaak gekocht een dag voor ik op vakantie ging. Ouderwets ben ik eigenlijk.
Nee, ik weet het echt niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Arma: 'Golf van tranen' bedoel je?
Ik weet de prijs van dat boek niet eens meer man, bij mij fladderen dat soort gegevens zo weer m'n hoofd uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nog wel eens hoor. Vooral als ik iets zie liggen wat ik dan ook meteen moet hebben.
Ik moet mezelf alleen eens afleren om daarna online te gaan kijken wat het daar kost, want dat verschil in prijs is zo af en toe best slikken.
Bij mij ook. Tot het einde van de maand helaasquote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet de prijs van dat boek niet eens meer man, bij mij fladderen dat soort gegevens zo weer m'n hoofd uit.
Ja, dan schrik ik zelfs van mijn balans en ga ik de uitgaven nalezen op postbank.nl en dan blijken ze allemaal te kloppen en komt het als een geldverslindende vloedgolf over mij heen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij ook. Tot het einde van de maand helaas
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij ook. Tot het einde van de maand helaas
Gaat wel. Opzich is het prima spul, maar je moet goed opletten vaak. Ze smeren je graag dingen aan die je niet nodig hebt etcquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Jerruh het volgende:
gutentag!.
ik ga een nieuwe compu kopen en bij mycom wel een fijn foldertje meegekregen! is deze winkel fijn om computers te kopen qua goed materiaal, klantenservice e.d.?
ja en ik ben al onwetend qua compucrap...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat wel. Opzich is het prima spul, maar je moet goed opletten vaak. Ze smeren je graag dingen aan die je niet nodig hebt etc.
Hey andere J! Ik zou je graag helpen, maar ik ben geen nerd helaasquote:Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en ik ben al onwetend qua compucrap...
het enige wat ik er in wil is een goeie geluidskaart en een goeie videokaart zodat ik kan autocadten en muziek produceren.
Autocad is toch 2d? heb je eigenlijk niet veel voor nodig qua videokaart. Goeie processor. ga voor een Core 2 duo E6600 met 2GB ram.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en ik ben al onwetend qua compucrap...
het enige wat ik er in wil is een goeie geluidskaart en een goeie videokaart zodat ik kan autocadten en muziek produceren.
oehquote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey andere J! Ik zou je graag helpen, maar ik ben geen nerd helaas
welnatuurlijk
thanx! en 3d studio kan ook gewoon op een normale videokaart?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Autocad is toch 2d? heb je eigenlijk niet veel voor nodig qua videokaart. Goeie processor. ga voor een Core 2 duo E6600 met 2GB ram.
Geluidskaarten heb ik niet zoveel verstand van helaas.
Hmmmzzz, daar heb je denk ik wel "iets" meer voor nodig, maar ook weer geen dikke game kaart. Eigenlijk een nvidia Quadra, maar die zijn peperduur.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
thanx! en 3d studio kan ook gewoon op een normale videokaart?
prima idee! durf je het aan om met ons naar de arc te gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzz, daar heb je denk ik wel "iets" meer voor nodig, maar ook weer geen dikke game kaart. Eigenlijk een nvidia Quadra, maar die zijn peperduur.
Ligt ook aan je budget.
We moeten eigenlijk dan eens samen met Rip borrelen en er ff over babbelen.
Ja! Leuk!!!! Wanneer kom je naar A, J?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzz, daar heb je denk ik wel "iets" meer voor nodig, maar ook weer geen dikke game kaart. Eigenlijk een nvidia Quadra, maar die zijn peperduur.
Ligt ook aan je budget.
wanneer jij vind dat ik moet komenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! Leuk!!!! Wanneer kom je naar A, J?
Een leuke bar in de reguliersdwars. Met heel lekkere hapjesquote:
Voor huis tuin en keuken gebruik volstaat voor 3dmax een "normale" dikke videokaart van een euro of 200 ook meer dan voldoende, heur.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ligt ook aan je budget.
Oh, nou, dat durf ik wel hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een leuke bar in de reguliersdwars. Met heel lekkere hapjes
Dat zeg ik netquote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor huis tuin en keuken gebruik volstaat voor 3dmax een "normale" dikke videokaart van een euro of 200 ook meer dan voldoende, heur.
De extra service en betere drivers van een Quadro wegen niet op tegen die 1000 euro extra voor een thuisgebruiker.
Dan ben je 3 seconden eerder klaar met renderen, nou whoopty-fucking-doo!
Ik moet tussen het Fok!ken door ook nog net doen alsof ik werk.quote:
Gezellig!quote:
joepie!!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik heb allemaal kleertjes van madonna bij de H&M geshopt, doe ik die speciaal voor jou aan![]()
Ja.. spontaan enzo!quote:
Hehe... het leven is een ''Vicious circle''quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef GI het volgende:
Owja, Dinsdag.
Dat ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef Joene het volgende:
Morgen !
Nerden met een nicht en een blondine, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Ik zag dat jullie aan het nerden geslagen waren gisteren?
Daar kunnen die twee übernerds van Jensen nog wat van leren!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nerden met een nicht en een blondine, het moet niet gekker worden.
Gister men ! die gozer die zo moest lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar kunnen die twee übernerds van Jensen nog wat van leren!![]()
Goed topic en goedemorgen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar kunnen die twee übernerds van Jensen nog wat van leren!![]()
Zorrie.. gemist... was te druk met mijn vissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister men ! die gozer die zo moest lachen
Je was mn commentaar zat en gaat nu toch voor een tropische bak ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zorrie.. gemist... was te druk met mijn vissen.
Voor het "missen" van Jensen hoeft niemand zich te verontschuldigen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
Zorrie.. gemist... was te druk met mijn vissen.
Het moet iets met beffen te maken hebben heb ik begrepen!quote:
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het "missen" van Jensen hoeft niemand zich te verontschuldigen!
Het tegenovergestelde daarintegen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
SoTTje..quote:
Hihi je noemt me oudquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, ouwe mohammedaan!
HOER! Nevernooit... Helemaal nu niet... Blauwe pijlgifkikkers daarentegen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Je was mn commentaar zat en gaat nu toch voor een tropische bak ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig dan maar... Was eigenlijk het woordje selectief vergeten...quote:
Ik ga mij ook even aan hét flonder van de Fok!kerweg begeven en mij opwarmen in de warme stralen van de ochtendzon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga mij weer even laven aan de zon op het dak.
Onder het genot van een overheerlijk, zelfgevouwen sjekkie.
men die spoort echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister men ! die gozer die zo moest lachen
Nope maar wel lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
men die spoort echt voor geen meter.
Ja man!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
men die spoort echt voor geen meter.
Whoaa hooeeee... spannend!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
SoTTje..
Over een half uurtje moet ik naar het ziekenhuis..
Dan krijgen we uitslagen van wat onderzoeken..
Ik ben zenuwlappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n 99,9^100% van het universum, als het niet meer is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef KopieerMachine het volgende:
heb ik wat gemist ?
te verwaarlozenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo'n 99,9^100% van het universum, als het niet meer is.
Voor het grootste deel wel jaquote:
Is ze niet op msn ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Waar denkt Rip weer uit te hangen??.
Die is toch niet aan het *ril* werk *ril* he?.
Waarschijnlijk haar dinsdagochtend gevoel aan het bezigen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Waar denkt Rip weer uit te hangen??.
Die is toch niet aan het *ril* werk *ril* he?.
Heel erg jammer... Ik zal dit dus ook moeten bloggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Bij deze alvast mijn verontschuldigingen. Ik heb een lunchafspraak en zal niet in staat zijn de statistieken van de SOA-kliniekrij door te geven...
Uuwiejoo is eveneens niet op kantoor.
![]()
Zoals ik al zei... dinsdagochtend gevoel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze zit vast te fappen op het toilet.
Nee hoor, we kennen elkaar al sinds de middelbare school gewoonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef KopieerMachine het volgende:
hehehe
HeatWave ben jij haar vriend ofzo ?
Doet me denken aan die reclame van die radio met scissor sisters![]()
![]()
Maar die reclamequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, we kennen elkaar al sinds de middelbare school gewoon.
En we zien elkaar regelmatig in de kroeg oid. Gewoon gezellig, niets meer
.
Tja.. Monteren... monteren... wat monteren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ze is aan het monteren. tenminste dat zou ze gaan doen
.
Mobile dildoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Monteren... monteren... wat monteren?
Goede visualisatie had ik net.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze zit vast te fappen op het toilet.
Mmmmm.... Aan een kant wil ik het weten.. aan de andere kant ook weer niet...quote:
Nee, dan had ik dat wel geschreven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef GI het volgende:
Je was erbij ?
quote:
Hey mop!quote:
Visualisaties rokken!quote:
Doen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Jerruh het volgende:
whahaha ik ben net gebeld of ik wil draaien voor pashionfor fashion morgen!
Eén ervan met fruithapjes om uit te delen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef GI het volgende:
4 personen in de rij nu denk ik.
Aan personen met uitstekende sleutelbeenderen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eén ervan met fruithapjes om uit te delen.
"Zo, jullie kunnen wel wat extra vitamientjes gebruiken."quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eén ervan met fruithapjes om uit te delen.
Volgens wikipedia:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Armageddon het volgende:
Doe eens helpen! Wat betekent MU?
Zoals hier in deze plastic zakken?
http://www.verpakkingshop(...)4eda43cbaf6a2b124eed
quote:In de natuurwetenschap stelt de µ de viscositeit (stromingsleer) en de magnetische permeabiliteit voor.
Het symbool µ wordt ook als voorvoegsel gebruikt om een factor 10-6 (micro) aan te geven, bijvoorbeeld 5 µm (5 micrometer) komt overeen met 5 × 10-6 meter.
Whehe, ik moet dan altijd aan die sketch denken van..uhh..weet ik niet meer, jiskefet ofzo? Maar het komt er op neer dat er een vijftal personen om een tafel zitten met een script van een pornofilm en het heel droog aan het oplezen zijn: "oh, ja, gaat goed, ja, oja, dieper"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik was heel zedig aan het voice overen. En dat op eend insdagmorgen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Whehe, ik moet dan altijd aan die sketch denken van..uhh..weet ik niet meer, jiskefet ofzo? Maar het komt er op neer dat er een vijftal personen om een tafel zitten met een script van een pornofilm en het heel droog aan het oplezen zijn: "oh, ja, gaat goed, ja, oja, dieper"![]()
Een soort van zedig dus. Wat Ripley heeft gedaan. Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Whehe, ik moet dan altijd aan die sketch denken van..uhh..weet ik niet meer, jiskefet ofzo? Maar het komt er op neer dat er een vijftal personen om een tafel zitten met een script van een pornofilm en het heel droog aan het oplezen zijn: "oh, ja, gaat goed, ja, oja, dieper"![]()
onzedig is ook zedig, want onweer is ook weerquote:
Ow jah die is echt goed. ROFLOL!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goftedomme... Het is ook nooit goed he...?quote:
Ik snap er geen flikker van. Laat maar hangenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goftedomme... Het is ook nooit goed he...?
Je zou het kunnen zien met hoe groot de kans is op statische elektriciteit of iets in die richting...
Een LifeStyle/Mode programma..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Jerruh het volgende:
zeg ripleybabe, jij kent passion for fashion wel he, da programma!?
wasda?.
tally.
Ja, da's Dyanne Beekman die mensen kledingadvies geeft en daarbuiten algemene modeadviezen over trends en winkelsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Jerruh het volgende:
zeg ripleybabe, jij kent passion for fashion wel he, da programma!?
wasda?.
tally.
Als je met een ballon over je kop wrijft blijven je haren er vaak nog aan plakken..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van. Laat maar hangen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je met een ballon over je kop wrijft blijven je haren er vaak nog aan plakken..
Die statische lading staat waarschijnlijk aangegeven met de 50 mu..
had ik gehooptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef Tally het volgende:
Moet dat dan?
Ik ben nou Kopieermachinequote:
Dat was ook heel zedig! Ze hadden allemaal kleren aan en er kwam geen één schunnig woord in voor!quote:
Nee hoor hoeft niet. Je kan ook feuteux zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Armageddon het volgende:
En moet ik jou kennen? en feauteau schrijf je zeau.
Oké ! Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Tally het volgende:
Vandaag even niet..
Morgen weer.. Misschien..
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst..
Zedige pornofilms. Jajaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:58 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dat was ook heel zedig! Ze hadden allemaal kleren aan en er kwam geen één schunnig woord in voor!
Zedig.. on-zedigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zedige pornofilms. Jaja![]()
Zeker zo'n Koreaanse van U
Je begrijpt me niet... de film zal zeker niet zedig geweest zijn, maar de repetitie wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn pornocollectie is zo onzedig als de pest ja! En vrouwonvriendelijk!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef Ripley het volgende:
Homo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn pornocollectie is zo onzedig als de pest ja! En vrouwonvriendelijk!
Die zag ik al aankomen voordat ik hem postte. Alleen had ik hem niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry, de open deur was té verleidelijk.
Het is lente, dus ik ben lief vandaagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomen voordat ik hem postte. Alleen had ik hem niet van jou verwacht.![]()
En bij welk programma mogen we je stem dan gaan horen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik was heel zedig aan het voice overen. En dat op eend insdagmorgen
Gisteren al binnenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Hij is er!
[#altbin@EFNet]-[Full]-[Command_And_Conquer_3_Tiberium_Wars_Ka ne_Edition_DVD9-FLT]
Nergens gek, ik begeleid alleen maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En bij welk programma mogen we je stem dan gaan horen?
Whehehequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:50 schreef Armageddon het volgende:
ouwe?
geen idee nog, geen tijd gehad om het te spelenquote:
Je was zeker wat anders aan het spelenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee nog, geen tijd gehad om het te spelen.
Ja, hey.. Het zou toch kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nergens gek, ik begeleid alleen maar.
Ik moet nog een uurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Damn..bijna 17.00...snel pc afsluiten en terrasje opzoeken!
Onder het genot van een heerlijk zomers- of lente biertje, zal ik aan je denken, ok?quote:
Owkee.... Hoe hoger dat Mu getal, des te minder je het in de buurt van elektrische apparaten kunt houden ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van. Laat maar hangen
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je was zeker wat anders aan het spelen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je met een ballon over je kop wrijft blijven je haren er vaak nog aan plakken..
Die statische lading staat waarschijnlijk aangegeven met de 50 mu..
KOEL!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Hij is er!
[#altbin@EFNet]-[Full]-[Command_And_Conquer_3_Tiberium_Wars_Ka ne_Edition_DVD9-FLT]
Maten van mij spelen het al een paar dagen, schijnt wel gaaf te zijn!quote:
toet moet!quote:
* in de rij aansluit.quote:
Jogy is net weg GVDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Mirage het volgende:
ik dacht dat "we" er samen wel uit zouden komen...
en dan wordt er nog niet geneukt ?
Kom op mensen, aansluiten,
twee aan twee.
Om de beurt het achteraf kamertje in.
Hoppa![]()
![]()
Nou, ik ga eens beginnen met de kroeg in te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Mirage het volgende:
ik dacht dat "we" er samen wel uit zouden komen...
en dan wordt er nog niet geneukt ?
Kom op mensen, aansluiten,
twee aan twee.
Om de beurt het achteraf kamertje in.
Hoppa![]()
![]()
Maak je geen zorgen, ik ook niet. Om 6 uur aan de piepers he, dus geen tijd om te neukenquote:
Dat kan best tussen de piepers hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ook niet. Om 6 uur aan de piepers he, dus geen tijd om te neuken
piepers.. ik ben benieuwd wat ik te eten krijg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ook niet. Om 6 uur aan de piepers he, dus geen tijd om te neuken
Ik ook. 60*40 grindtegels, maar denk je dat er dan voor me gekookt word? Echt nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
piepers.. ik ben benieuwd wat ik te eten krijg.
Oversight is aan het koken,
ik heb vanmiddag met tegels gesjouwd.
*snif snif*
het ruikt in ieder geval goed.
Jaaa die had ik hier ook,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook. 60*40 grindtegels, maar denk je dat er dan voor me gekookt word? Echt niet![]()
1 ik ben modquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hé gek.
Waarom is jou tagje ''Kutmod''
IK WIST HET !!1!1!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Das de andere variant ja, wat jij wil.
Waar maak jij je druk om? Je bent heul geen Oldbie ouwe.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK WIST HET !!1!1!
![]()
Deze is ook al bijna vol
Diegene die een nieuw topik opent moet wel Olbies doen en niet olbies![]()
![]()
![]()
heulegaar welquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Je bent heul geen Oldbie ouwe.
Helaas..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vandaag in een goede bui is
Dat kan me vandaag even gestolen worden Ripley..quote:
Ik ben dan geen ripley (wie wel? Nou... ripley bijvoorbeeld) maar tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan me vandaag even gestolen worden Ripley..
Ja, wat is het nouquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK WIST HET !!1!1!
![]()
Deze is ook al bijna vol
Diegene die een nieuw topik opent moet wel Olbies doen en niet olbies![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |