Tuurlijk! De zon schijnt!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar bezig R.
De meeste dingen heb ik hem al aan of af geleerd..
En nu heb ik een stok achter de deur..
Maar wanneer die stok weer weg is dan heb ik pech
Ik ben ook zo zielig..
Neuken Arma?
Wil je geen knappe zoon of dochter dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Met jouw wil ik dan geen babies Arma!
Ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik kan het wel gewoon lezen zonder te blozen btw.
En doen ook![]()
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Met jouw wil ik dan geen babies Arma!
Nee ik doe het wel met minder voor een keer..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je geen knappe zoon of dochter dan?
Ik zie het al voor me, dat je de hele tijd ligt te blozen tijdens de sex.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik kan het wel gewoon lezen zonder te blozen btw.
En doen ook![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik doe het wel met minder voor een keer..
Ja, ik krijg dan een enorme rooie kop. Maar dat ziet er dan weer heel anders uit dan blozen. Ontzettend onaantrekkelijk ziet het eruit. Ben wel eens van mezelf geschrokken in de spiegelquote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja?
Ik ga wel blozen tijdens...
Maar omdat ik het dan warm krijg
In de auto op een carpoolstrook weer niet..
Maar toen vroor mn reet er ook bijna af
Zaterdag was ik op een kinderpartijtje.. En de tante van het kind is iets ouder dan ik..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulen
Sex voor een spiegel moet je ook niet doenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dan een enorme rooie kop. Maar dat ziet er dan weer heel anders uit dan blozen. Ontzettend onaantrekkelijk ziet het eruit. Ben wel eens van mezelf geschrokken in de spiegel
Ja ik zat op jou te wachten klootviool!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat duurde veel te lang arma!
Eerstkomend als in 80quote:Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de eerstkomende jaren geen babies. Leasekinderen rulen
Oneensch.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Sex voor een spiegel moet je ook niet doen
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..quote:
Dan moet je beter lezen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik zat op jou te wachten klootviool!
quote:
We hebben het over neuken. Dan ziet niemand er charmant uit. Het gaat om de geilheidsfactor. En die is hoog met spiegel.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Tally het volgende:
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..
Maar ik hoef mezelf niet te zien in een niet zo charmante positie hoor![]()
Het is dan ook een Fetish van mequote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja sex voor een spiegel als ik mn rug er naar toe heb misschien..
Maar ik hoef mezelf niet te zien in een niet zo charmante positie hoor![]()
Dat vind jij ja..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben het over neuken. Dan ziet niemand er charmant uit. Het gaat om de geilheidsfactor. En die is hoog met spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |