neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg soemp....heb je nou EINDELIJK al eens The Straight Story gekeken?
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kom zeg. Na dat verhaal over dat je geen zin had om mee te gaan met je ouders, maar je er ook weer niks van durfde te zeggen, ben ik afgehaakt.![]()
![]()
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Geert Wilders morgen wordt neergeschoten is dat ook groot nieuws, en verdient dat een plek in de journaals en in de kranten. Of je het nou eens bent met hem of niet
Ik snap er helemaal niks meer van...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Plasterk het volgende:
heb jij dat nog meegekregen?
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet standquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?
de politiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!
msn?quote:
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapolerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
Oh over gezeik met ouders gesproken: ik heb er weer eentje, 6 mei hebben we dus familiedag..... daar heb ik dus absoluut geen zin in, allemaal ooms die ik bijna nooit zie.
Pfff liever niet zeg, vrouwen.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapoleren
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet stand
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dit vraagt om een vollediger reactie
Wiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |