Tegen iemand die teksten uit zijn verband rukt en onwetend is over de context wil ik het volgende melden:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef qawl het volgende:
Och ja, Huub is tenminste wel eerlijk hoor![]()
Huub wil op mensen hun moeder`s pissen
Huub wil Koran teksten op zijn kont tatoeeren
Huub vind het terecht dat mensen naar Auswitz zouden worden gestuurd
Huub scheldt mensen uit voor ``kut allochtoon``, ``vieze antilliaan`` en ``vieze laffe anti``
Huub wil spuug in mensen hun gezicht wrijven
Etc etc
Maar dat maakt allemaal niet uit want hij is tenminste wel eerlijk
p.s. hoe triest kan je redenatie zijn
Pas je deze keer je OP nog even aan? Volgens de regels? Dankquote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef F04 het volgende:
Zal Amanda kaakpijn krijgen?
Is gewoon dr werk joh: met de klant meelullen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Anita lult alle kanten oop geloof ik. Nu lult ze weer met natasia mee.
Het is een kapster. Dat doen ze altijd.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Anita lult alle kanten oop geloof ik. Nu lult ze weer met natasia mee.
Zie je liever Billie?.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag de regie wel iets anders laten zien op stream 1 en 2.
das helemaal waarquote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een kapster. Dat doen ze altijd.
nou dat hoop ik wel...........maar vrees het ergstequote:Op maandag 26 maart 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Huub: Volgende week donderdag gaat er iemand uit.
Amanda: Wie dan?
Huub: Die dikke
Dat zei mijn kleindochter gisteren ook tegen me. Die heb ik hartelijk uitgelachen. Ik weet wel beter!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda weer, de meeste fans van Huub zijn bejaarden ...............![]()
wie zijn haar 2 fan's ....vraag ik me afquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dan ben ik de jongste bejaarde ooit !quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn kleinkinderen bijv. Zij krijgt brieven van meisjes die haar jurkjes zo mooi vinden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wie zijn haar 2 fan's ....vraag ik me af![]()
daar zit wel voor een gedeelte waarheid in. Oudere mensen zijn over het algemeen minder tolerant ten opzichte van allochtonen en zijn daardoor bij voorbaat al geneigd de andere partij te kiezen. Op sites waar veel oudere mensen komen is Huub dan ook het meest populair.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mocht kiezen vanmiddag bingo of Huub kijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dan ben ik de jongste bejaarde ooit !
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft smaak. Hij is "Friends" fan
ja die doelgroep dusquote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn kleinkinderen bijv. Zij krijgt brieven van meisjes die haar jurkjes zo mooi vinden.![]()
bullshit er zijn genoeg jongere die fan van huub zijn ... ik heb ff je berichten nagelezen en jij bent waarschijnlijk de 2e alias van peter6000 ? of een verre neef ?quote:
Tja, dat zijn ook niet de meest snuggere sites die je opnoemt. Geen wonder dat ze daar populair zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef qawl het volgende:
[..]
daar zit wel voor een gedeelte waarheid in. Oudere mensen zijn over het algemeen minder tolerant ten opzichte van allochtonen en zijn daardoor bij voorbaat al geneigd de andere partij te kiezen. Op sites waar veel oudere mensen komen is Huub dan ook het meest populair.
Jongere mensen zijn over het algemeen meer open minded en daardoor objectiever. Je ziet ook dat Brian en Natasia erg populair zijn op jongerensites zoals Partyflock, Partypeeps, ML75, Sugababes/Superdudes etc
dat is dan het enige positieve puntje aan jaapquote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft smaak. Hij is "Friends" fan
Ik verbaas me er ook overquote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef havefun het volgende:
Sinds Wanneer Praten Huub en Jaap?
( i.p.v schelden )
Huub is a changed man sinds hij in love is.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef havefun het volgende:
( i.p.v schelden )
hij wil jaap er toch volgende week uithebben, dus dat is gewoon schijnheiligquote:Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is a changed man sinds hij in love is.
Mischien is het Jaap Bash Script afgelopen en begint nu het Lieke script voor Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is a changed man sinds hij in love is.
Sinds Huub de videoboodschappen heeft gezien en vooral zijn zus die daarop zei dat ze dat niet zo leuk vond. (en misschien nog een gesprek met achter.)quote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef havefun het volgende:
( i.p.v schelden )
Oh werkt het zo? Je mag niet meer normaal met iemand praten als je die persoon uiit het spel wilt stemmen? Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij wil jaap er toch volgende week uithebben, dus dat is gewoon schijnheilig
Ja klopt dat weet ik maar daarna hebik ze nog nooit normaal zien pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Sinds Huub de videoboodschappen heeft gezien en vooral zijn zus die daarop zei dat ze dat niet zo leuk vond. (en misschien nog een gesprek met achter.)
Hij heeft toen gezegd dat hij het op een andere manier aan gaat pakken. Hij loopt al een tijdje niet meer achter Jaap aan te schelden, praat redelijk normaal met hem.
dan zou natasia alleen nog maar haar bek mogen opentrekken tegen brianquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh werkt het zo? Je mag niet meer normaal met iemand praten als je die persoon uiit het spel wilt stemmen? Ah, dat wist ik niet.
nou inderdaad, ik kon er ff niet opkomen maar daar lijkt ze op jaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Kinga het volgende:
Die blonde mondhygieniste heeft wel wat weg van Sita...
[afbeelding]
Dit is besproken in de Snode Plannen Vergadering van SHE. Ze willen proberen Jaap een beetje naar hun toe te trekken met als doel hem los te weken van Brainless.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef havefun het volgende:
( i.p.v schelden )
jaap is op dit moment een 'snelle' oplossing. de vraag is of het verstandig is. voortschrijdend inzicht zal het uitwijzen. mijn voorkeur zou brian zijn. hij is het meest ongeleide projectiel in het huis. para brotha mag naar zijn para momma...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij wil jaap er toch volgende week uithebben, dus dat is gewoon schijnheilig
Dat heeft ook de voorkeur van SHE, maar helaas (nog) niet haalbaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is op dit moment een 'snelle' oplossing. de vraag is of het verstandig is. voortschrijdend inzicht zal het uitwijzen. mijn voorkeur zou brian zijn. hij is het meest ongeleide projectiel in het huis. para brotha mag naar zijn para momma...
Ja dat zou tof zijn dan ben ik echt van ShJ!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
kan Huub Eric niet inruilen voor Jaap?
Alsjeblieft niet zeg. Eric is lachen. Jaap is alles behalve dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
Nee joh, die Eric is vals en absoluut niet grappig. Jaap is juis lachen om te zien in combinatie met Huub. Zo'n grote en kleine gast. En jaap is grappiger dan Eric vindt ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Eric is lachen. Jaap is alles behalve dat.
Vind ik ook, en als Huub en Jaap goed samen zouden werken om de rest eruit de krijgen zou het nog wel eens leuk kunnen worden ^^quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee joh, die Eric is vals en absoluut niet grappig. Jaap is juis lachen om te zien in combinatie met Huub. Zo'n grote en kleine gast. En jaap is grappiger dan Eric vindt ik.
asjeblieft zegquote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Jaap een en al walgelijkheid. Eric vind ik alles behalve vals. Dus we zien dit totaal anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee joh, die Eric is vals en absoluut niet grappig. Jaap is juis lachen om te zien in combinatie met Huub. Zo'n grote en kleine gast. En jaap is grappiger dan Eric vindt ik.
Jaap rulezzquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Jaap een en al walgelijkheid. Eric vind ik alles behalve vals. Dus we zien dit totaal anders.
wanneer jaap en huub (+ sylvia") een alliantie vormen zijn ze een heel sterk team. (if you can't beat them join them...)quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Zijn positie t.o.v. Snollie en Zdngmw is behoorlijk aan het wankelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, ben nu al bang dat Brian Jaap erin gaat houden.
Dan moeten ze dus zorgen dat Amanda en Natasia (en vooral die laatste) Brian ervan overtuigen dat Jaap echt moet moven.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Zijn positie t.o.v. Snollie en Zdngmw is behoorlijk aan het wankelen.
Eric herhaalt elke laatste zin van Huub, is het altijd met 'm eens, loopt achter zn reet aan, wilt ook populair zijn, en krijgt ook brieven van verlepte huisvrouwenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Eric is lachen. Jaap is alles behalve dat.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Eric herhaalt elke laatste zin van Huub, is het altijd met 'm eens, loopt achter zn reet aan, wilt ook populair zijn, en krijgt ook brieven van verlepte huisvrouwen
lachen hey![]()
15 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef petraa het volgende:
Hoelang gaat het duren voor Jaap het verhaal van Huub gaat doorvertellen aan brian.
Met de nadruk op pose!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef Prosac het volgende:
Toch zie ik Jaap nu in zijn "nadenk" pose
zODRA HIJ BRIAN TREFTquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef petraa het volgende:
Hoelang gaat het duren voor Jaap het verhaal van Huub gaat doorvertellen aan brian.
zijn tekortkomingen zijn juist aandoenlijk.. die jongen kan alleen maar groeienquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Billie deponeert het lekkere frisse zweethanddoekje op het aanrecht.![]()
![]()
![]()
..en hij zet Jaap tóch een beetje aan het denken. Een niet pestende Huub is voor Jaap altijdquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef Prosac het volgende:
Zozo.. Huubje druk bezig Jaap te bewerkstelligen?
ff offtopic: had vanmiddag een bespreking op het werk, zegt een van de heren die een presentatie gaf ineens: "en we gaan dit zo snel mogelijk bewerkstelligen"
![]()
Het valt me nog mee dat hij niet op in de wasbak scheit, en daarna pontificaal aan de kraan gaat lurken om zich vervolgens vol overgave in de koelkast te storten en alles op te vreet wat los en vast zit.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef petraa het volgende:
Hij (jaap) lijkt wel aan het denken gezet te zijn. Smerig trouwens om met je vieze zweetshirt over de aanrecht heen te hangen.
Overdrijven is ook een vak! Niet alles aan jaap is slecht.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat hij niet op in de wasbak scheit, en daarna pontificaal aan de kraan gaat lurken om zich vervolgens vol overgave in de koelkast te storten en alles op te vreet wat los en vast zit.
Jij snapt m.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef daWeasel het volgende:
Waarschijnlijk hoopt Huub dat Jaap iets dom gaat doen en dan kan Brian Jaap er uit stemmen,
Slecht dat vind ik juist lachenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak! Niet alles aan jaap is slecht.![]()
Na zijn binnenkomst klikte dat prima tussen Huub en Jaap,quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
Als ze aan het konijnen is met Brian.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Is Amanda wel eens stil?
Dat zal hij ongetwijfeld doen, maar dat calculeert Huub ook in.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef petraa het volgende:
Een uur met een mondklem in haar sla-emmer, tijdens het tandenbleken.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Is Amanda wel eens stil?
Nee die schorre kraai presteerd het constant om te praten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Is Amanda wel eens stil?
al zou hij het niveau wel hebben dan nog kan hij op 'karakter' het spel niet goed spelen omdat brian te oneerlijk is en daardoor onbetrouwbaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zal hij ongetwijfeld doen, maar dat calculeert Huub ook in.
Waar Huub mee bezig is, is het zaaien van twijfel en achterdocht ten aanzien van Brainless. En dat lukt volgens mij aardig. Het enige wat hij dan moet blijven doen is zelf consequent zijn in zijn uitspraken, en zo nu en dan het ontkiemende zaadje bij Japio wat extra voeding geven.
En het spel zo spelen is toch wat niveautjes hoger dan het aanhoudend bashen van deze of gene, hoe amusant dat soms ook was.
Zoals hij gisteren ook naar Brainless uitsprak: Ik ga je ongenadig hard pakken op alles wat je maar enigszins fout doet. Daarmee zet hij Brainless ook op scherp, qua achterdocht en paranoia.
We komen dus eindelijk op een spelniveau dat past bij 'Miljonairs'.
En zeker omdat Brainless het beoogde doelwit is kan ik dat alleen maar toejuichen. Ook al omdat Brainless zelf dit niveau niet aankan.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef havefun het volgende:
Is JAap nu alweer aan het lekken naar Biran"?
Whaha, Amanda krijgt nooit brievenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Niet slim van huub en om er nu zo over te praten, dit krijgt amanda in brieven terug.
Ja, zo mooi. Gister in het gesprek met Brian op bijna aggresieve manier: 'We moeten assertief zijn, gewoon weglopen als Huub begint, hem niet de kans geven, assertief moeten we zijn'quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef Adothehague het volgende:
Jaap denkt echt dat hij slim is he, ik kan die dikke worost echt niet uitstaan met zn snode plannen
Huub doet Breien geloven dat hij 'm door heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Brian is wel sterk met zn analyse..hij weet precies de tactieken van Huub
ehm hij heeft 'm doorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub doet Breien geloven dat hij 'm door heeft.
Huub heeft het op een presenteerblaadje gelegd hoor ...quote:
Huub weet heus wel dat niets gaat lukken, maar Huub is zich als enige bewust dat hij TV moet blijven maken om het programma aan de gang te houden en daarmee kans te houden op de prijs. Als Huub er niet geweest zou zijn, was het programma al maanden geleden gestopt. Als er geen Tv gemaakt wordt krijgt niemand wat en worden ze bedankt voor de moeite. Brian leunt achterover en denkt dat het geld vanzelf naam hem toe komt. Niemand lijkt dat te beseffen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
Brian een veel sterkere speler dan Huub.. Huub is populairder maar Brian is sterker.. pogingen van Huub zijn een beetje zielig
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
Brian wordt helemaal para nu.
Laten we even wachten op de brieven die gaan komen. Ik denk dat wat Huub tegen sil en lieke heeft gezegd over het bewerkstelligen van Amanda zeker terug komt in de brieven en dan is amanda weer terug naar BANquote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Huub speelt het goed. Helemaal omdat Brian nu zag dat Amanda Huub ook wel gelooft.
Nog even en Amanda sluit zich echt aan bij SHE.
Zou wel erg leuk zijn ja, Weet iemand eigenlijk waarom ze zolang wachten met de nieuwe bewoners... of komen die gewoon niet meer?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Ashrak het volgende:
Heb zo'n gevoel dat de 8e bewoonster inmiddels in huis is
ben je nou echt zo naif? jij kan door je eigen voorkeur niet meer objectief redeneren...Brian speelt het veel beter dan Huub..hij prikt er elke keer doorheen.. vannacht slaapt Amanda gewoon weer bij Brian en Huub moet steeds verantwoording bij Lieke afleggenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Huub speelt het goed. Helemaal omdat Brian nu zag dat Amanda Huub ook wel gelooft.
Nog even en Amanda sluit zich echt aan bij SHE.
Ja, dat is maar net de vraag ....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zou wel erg leuk zijn ja, Weet iemand eigenlijk waarom ze zolang wachten met de nieuwe bewoners... of komen die gewoon niet meer?
Nee, jij doorziet Huub niet. Ik ben het helemaal met scanman eens (al denk ik dat het met Amanda nog wel even duurt omdat ze gewoon geilt op Brian). Huub heeft geen haast en fuckt ze gewoon allemaal.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je nou echt zo naif? jij kan door je eigen voorkeur niet meer objectief redeneren...Brian speelt het veel beter dan Huub..hij prikt er elke keer doorheen.. vannacht slaapt Amanda gewoon weer bij Brian en Huub moet steeds verantwoording bij Lieke afleggen
Als we zo gaan beginnen dan discussieer je daar maar over met iemand anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je nou echt zo naif? jij kan door je eigen voorkeur niet meer objectief redeneren...
Daar denk ik anders over ....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je nou echt zo naif? jij kan door je eigen voorkeur niet meer objectief redeneren...Brian speelt het veel beter dan Huub..hij prikt er elke keer doorheen.. vannacht slaapt Amanda gewoon weer bij Brian en Huub moet steeds verantwoording bij Lieke afleggen
Exact. Huub dicteert het hele spel en Brian krijgt regelmatig een beste knal.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over ....
Het lijkt alsof Brian er doorheen prikt, maar dit komt echt omdat dit zo gevoed wordt door Huub.
Als iemand echt het spel speelt is het Huub. Brian denkt het spel te spelen, maar reageert alleen maar op de speldeprikken die door Huub worden uitgedeeld.
wees concreet.. Huub wilt Brian fucken met Amanda.. is gister aardig gelukt.. Huub gaat een gesprek aan met Jaap dat is mislukt Huub gaat een gesprek aan met Natasia en dat is ook mislukt.. Amanda vindt de ene dag Brian een klootzak de volgende dag mag Brian weer proberen om klaar te komen en Huub ligt met een faggot in bed die hem wilt aanranden en ondertussen is Lieke er ook nog is bijgekomen..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over ....
Het lijkt alsof Brian er doorheen prikt, maar dit komt echt omdat dit zo gevoed wordt door Huub.
Als iemand echt het spel speelt is het Huub. Brian denkt het spel te spelen, maar reageert alleen maar op de speldeprikken die door Huub worden uitgedeeld.
Huub dicteert inderdaad het spel, wel zonde van zn energie in deze fase van het spel. Pas na een jaar zou hij moeten beginnen met sluwe listen en eventueel pesterijen. Nu leidt het er enkel toe dat de nieuwe bewoners en de huidige ook in zekere mate hem veel te goed leren kennen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Huub dicteert het hele spel en Brian krijgt regelmatig een beste knal.
Nogmaals, Huub is hard bezig het spel aan de gang te houden om kans te behouden op de hoofdprijs. Wat hem betreft blijven ze daar nog 1,5 jaar zitten en gaan ze dan allemaal foetsie. Hij wil dat geld en die villa winnen, maar daarvoor moet het spel wel 2 jaar gaande blijven.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wees concreet.. Huub wilt Brian fucken met Amanda.. is gister aardig gelukt.. Huub gaat een gesprek aan met Jaap dat is mislukt Huub gaat een gesprek aan met Natasia en dat is ook mislukt.. Amanda vindt de ene dag Brian een klootzak de volgende dag mag Brian weer proberen om klaar te komen en Huub ligt met een faggot in bed die hem wilt aanranden en ondertussen is Lieke er ook nog is bijgekomen..
Best wit ja. Alleen dat terug getrokken tandvlees...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
ZO! ... .Eric zijn tanden zijn erg opgeknapt zeg. Twaalf tinten lichter zegt de tandenmevrouw.
Huub speelt gewoon het spel en op dit moment wordt naar mijn mening het spel gespeeld om Brian toch te isoleren. Hoe meer Huub de banden aantrekt met Jaap, Amanda en/of Natasia zal Brian zich onzekerder gaan voelen en dat is nu juist het plan. Een echte wig zal er niet komen, maar het gevoel creeren dat je even alleen staat kan heel veel met je doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wees concreet.. Huub wilt Brian fucken met Amanda.. is gister aardig gelukt.. Huub gaat een gesprek aan met Jaap dat is mislukt Huub gaat een gesprek aan met Natasia en dat is ook mislukt.. Amanda vindt de ene dag Brian een klootzak de volgende dag mag Brian weer proberen om klaar te komen en Huub ligt met een faggot in bed die hem wilt aanranden en ondertussen is Lieke er ook nog is bijgekomen..
Dat klopt aan de ene kant, maar aan de andere kant zit hij met het Brian/Natasia/Jaap groepje. Die groep lijkt vrij stevig, maar zodra je Brian daar uit haalt is er zo goed als niets meer over. Een nieuweling zou zich net zo goed bij Huub kunnen aansluiten,dus dan is er wel een enorm voordeel.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef Rest het volgende:
[..]
Huub dicteert inderdaad het spel, wel zonde van zn energie in deze fase van het spel. Pas na een jaar zou hij moeten beginnen met sluwe listen en eventueel pesterijen. Nu leidt het er enkel toe dat de nieuwe bewoners en de huidige ook in zekere mate hem veel te goed leren kennen.
de gesprekken met jaap en natasia en amanda zijn juist prima gelukt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie zegt dat Huub een lange adem heeft?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nogmaals, Huub is hard bezig het spel aan de gang te houden om kans te behouden op de hoofdprijs. Wat hem betreft blijven ze daar nog 1,5 jaar zitten en gaan ze dan allemaal foetsie. Hij wil dat geld en die villa winnen, maar daarvoor moet het spel wel 2 jaar gaande blijven.
types die san tzu lezen om een spel te kunnen winnen hebben of geen vertrouwen in zichzelf of willen nog meer mindgames spelen waar ze zelf niet capabel toe zijn. en brian heeft beide.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Precies. Brian is echt totaal paranoide aan het worden. Hij praat bijna 24/7 over Huub en droomt zelfs al over hem. Huub maakt hem helemaal gek.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
de gesprekken met jaap en natasia en amanda zijn juist prima gelukt.
huub weet dat die de gesprekken direct doorlullen aan brian, en dat is ook de bedoeling. Brian begint door te krijgen wat huub bedoelde met: ik zal je overal proberen te pakken. Brian voelt het als 1 grote aanval en gaat het psychisch heel moeilijk krijgen, en dat was het hele doel van de gesprekken van huub.
Als je dit beredeneert op de Brian/Natasia methode wel ja .... zij zitten er wel het langste in, maar dat wil niet zeggen dat de bewoners die er later zijn ingekomen geen lange adem kunnen hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie zegt dat Huub een lange adem heeft?de enige die dat tot nu toe bewezen hebben zijn Brian Natasia en Sylvia
Sorry hoor, maar als je na 1 dag wordt weggestuurd en weer terugkomt, vervolgens gedisqualificeerd dreigt te worden en er alles aan doet om weer terug te komen en vervolgens terugkomt en dan zo TV probeert te maken en buiten verder weinig hebt, denk ik dat je er wel vanuit kunt gaat dat Huub daar zit om te winnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie zegt dat Huub een lange adem heeft?de enige die dat tot nu toe bewezen hebben zijn Brian Natasia en Sylvia
Hij gaat zich geloof ik NU omkledenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
Waarom loopt Jaap nog steeds in zn badjas?
Mooi toch? Hoe meer Breien tegen wordt gewerkt hoe beter.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian had vanmorgen met de tandenbleekmensen geregeld dat hij zijn tanden zou laten bleken ipv Jaap ... maar nee hoor. 'Achter' stuurt Jaap nu de stoel in.
dit is niet relevant.. hij zegt ook 3 keer per dag dat ie makkelijk 30 wordt in de villa wie ben je dan aan het overtuigen? (om maar is een quote van hemzelf te gebruiken) .. en daar komt bij dat ie de afgelopen dagen toch ook aangeeft dat ie het uitgaan mist etc..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je na 1 dag wordt weggestuurd en weer terugkomt, vervolgens gedisqualificeerd dreigt te worden en er alles aan doet om weer terug te komen en vervolgens terugkomt en dan zo TV probeert te maken en buiten verder weinig hebt, denk ik dat je er wel vanuit kunt gaat dat Huub daar zit om te winnen.
Maar wel helemaal flippen als hij hoort wat hij niet mag etenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap eet zowiezo helemaal niets ... zegt Jaap
Die man blijft me verbazen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap eet zowiezo helemaal niets ... zegt Jaap
Géén aarbeienkwark en zalm vandaag voor Jaap. Dat vindt Jaap niet leuk.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wel helemaal flippen als hij hoort wat hij niet mag eten![]()
Hij is echt niet lekker.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
Wat een sukkel....... gewoon zn tanden niet gepoetst voor een tandartsbehandeling, die man is echt wereldvreemd......
Géén [insert voedsel naar keuze] voor Jaap. Dat vindt Jaap niet leuk.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Géén aarbeienkwark en zalm vandaag voor Jaap. Dat vindt Jaap niet leuk.
Ach Japio weet toch niet dat als er mensen in zijn mond gaan wroeten hij dan zijn tanden van tevoren moet poetsen!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Poets je altijd zo lang?' , vraagt de tandenbleekmeneer
Ze staan nu dus met drie man op Jaap te wachten terwijl deze alle tijd vooraf had.
haha, denk dat huub daar de humor wel van in zietquote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat ie nét op redelijke voet met Huub, trekt Jaap dat RIP Kabouter T-shirt aan......
Hij voelt het echt niet aan he?
Grappig ook dat de FEBO doodsverwensingen toestaat, ik vind R.I.P. nou niet bepaald positief klinkenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Staat ie nét op redelijke voet met Huub, trekt Jaap dat RIP Kabouter T-shirt aan......
Hij voelt het echt niet aan he?
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
BRian en Huub zeggen beide: "Huub heeft een stemronde aangevraagd voor Brian"![]()
... Ze zitten beide iedere keer weer grandioos mis.
Zijn er al stemrondes aan gevraagd trouwens?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
BRian en Huub zeggen beide: "Huub heeft een stemronde aangevraagd voor Brian"![]()
... Ze zitten beide iedere keer weer grandioos mis.
Ik vind er ook niets grappigs aan!!!! Ik vind eigenlijk gewoon dat dat shirt uit moet. Want dit haalt niet bepaald het programma omhoog. En ik vind het nog lager dan alles wat Huub heeft gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Grappig ook dat de FEBO doodsverwensingen toestaat, ik vind R.I.P. nou niet bepaald positief klinken![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Zijn er al stemrondes aan gevraagd trouwens?
Foutje, sorry. Ik bedoelde Brian en Natasia. Ze denken beide dat Huub een ontslagronde voor Brian heeft aangevraagd. Het speculeren is begonnen en ze zitten nu al mis.quote:
komop mensen, geintje op z'n tijd moet kunnen, zelfs als het niet om huubje gaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets grappigs aan!!!! Ik vind eigenlijk gewoon dat dat shirt uit moet. Want dit haalt niet bepaald het programma omhoog. En ik vind het nog lager dan alles wat Huub heeft gedaan.![]()
Amanda heeft Natasia inmiddels verteld dat de aanvraag voor Japio is.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Foutje, sorry. Ik bedoelde Brian en Natasia. Ze denken beide dat Huub een ontslagronde voor Brian heeft aangevraagd. Het speculeren is begonnen en ze zitten nu al mis.
Jammer dat amanda natasia al uit de droom heeft geholpen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Foutje, sorry. Ik bedoelde Brian en Natasia. Ze denken beide dat Huub een ontslagronde voor Brian heeft aangevraagd. Het speculeren is begonnen en ze zitten nu al mis.
Later zei ze nog dat ze toch zo goed als zeker is dat het voor Brian was. Omdat Huub steeds tegen mensen spreek over Brian en niet over Jaap.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Huub heeft een stemming voor Brian aangevraagd"
Amanda : "Wat gek, tegen mij zei hij voor Japio"
Natasia : "Oooh, mmmm, dat zou ook kunnen"
En zo zie je hoe Natasia iets kan beweren zonder het te weten ..............
Een geintje is leuk, maar dit zijn geen geintjes RIP kabouter, iedereen weet dat kabouter op huub slaat. Ik had het ook niet leuk gevonden als Huub een shirt had aan gehad met RIP Brainles.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Rest het volgende:
[..]
komop mensen, geintje op z'n tijd moet kunnen, zelfs als het niet om huubje gaat.
Ik denk dat je er meer mee zit dan Huub zal doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Een geintje is leuk, maar dit zijn geen geintjes RIP kabouter, iedereen weet dat kabouter op huub slaat. Ik had het ook niet leuk gevonden als Huub een shirt had aan gehad met RIP Brainles.
Niet echt hoor. Amanda zei het wel, maar toch denkt Natasia dat het voor Brian is. De reden daarvoor is dat ze merkt dat Huub tegen iedereen over Brian praat en niet over Jaap. Ze raken echt in de war van het spel van Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat amanda natasia al uit de droom heeft geholpen.
Dat doet ie zichzelf aan: hij vroeg net echt de domste dingen, dus die mensen gaan er vanuit dat ze met een randdebiel te maken hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ben ik de enige die hoort dat Jaap alles in Jip en Janneke taal alles krijgt uitgelegd door de tandenbleekmensen? Eén keer door mevrouw en nog een keer nét wat simpeler door meneer.
Misschien wel, maar als Tien zich profileert met dat ze het programma geen pestshow willen maken, moeten ze dit zeker niet toestaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik denk dat je er meer mee zit dan Huub zal doen.
Wat werd er verteld dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ben ik de enige die hoort dat Jaap alles in Jip en Janneke taal alles krijgt uitgelegd door de tandenbleekmensen? Eén keer door mevrouw en nog een keer nét wat simpeler door meneer.
grijns ... daar dacht ik ook al aan. Die gaat wel weer wat mankeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat jaap vanavond naar de dokter wil
stapje-voor-stapje wat ze aan het doen zijn. Doekje, creme voor de lippen, watjes, tanden op elkaar ... maar dan op zo'n kinderachtig toontje ...... alsof ze een kleuter aan het uitleggen zijn wat ze gaan doen.quote:
ach Ik vind het zelf niet erg. laat duidelijk zien waar jaap staat tochquote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Een geintje is leuk, maar dit zijn geen geintjes RIP kabouter, iedereen weet dat kabouter op huub slaat. Ik had het ook niet leuk gevonden als Huub een shirt had aan gehad met RIP Brainles.
Heeft hij al gevraagd wat ze er aan overhouden?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ie zichzelf aan: hij vroeg net echt de domste dingen, dus die mensen gaan er vanuit dat ze met een randdebiel te maken hebben![]()
Das dan ook wel weer waar, nu maar hopen dat het in de TV uitzendingen komt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef itsme het volgende:
[..]
ach Ik vind het zelf niet erg. laat duidelijk zien waar jaap staat toch
Hij is al net zo bezig met Huub als Brian dat is.![]()
Hij zei van niet ... maar had het wel kunnen bewerkstelligen bij de tandenbleekmensen .... hij vond dat hij eigenlijk al zo lang wachtte en dus wel aan de beurt was vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Baalde Brian niet dat zijn plannetje niet doorging, met de tanden bleek mevrouwen.
Valt erg mee hoor. Dit staat in de regels:quote:
R.I.P. is Latijn en is de afkorting van Requiescat in Pace (Rust in Vrede). Is niet meteen een doodverwensing.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Grappig ook dat de FEBO doodsverwensingen toestaat, ik vind R.I.P. nou niet bepaald positief klinken![]()
Volgens Jaap is huub al dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
R.I.P. is Latijn en is de afkorting van Requiescat in Pace (Rust in Vrede). Is niet meteen een doodverwensing.
Het is nu ook niet meteen een verwensing die je uitspreekt voor dat je iemand goedenacht wenst lamasegguhquote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
R.I.P. is Latijn en is de afkorting van Requiescat in Pace (Rust in Vrede). Is niet meteen een doodverwensing.
Misschien niet direct, maar in het algemeen wordt de term gebruikt bij overledenen. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit in een andere context gebruikt zien worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
idd, geen doodverwensing. Maar of het nou gepast is zo kort na het overlijden van Sylvia's vader is maar de vraag. Je roept toch weer dingen op bij haar .......quote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij vrijwel onmogelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap houdt zich bewusteloos .... of dood .... of onzichtbaar.
Tussen Jaap's oren kan heel veel hoor. Die dénkt zich weg ....quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij vrijwel onmogelijk.
vandaar dat hij zoveel ijs eet. jaap is een ijskoude niet alleen naar zichzelf toe maar ook naar anderen. het feit dat hij aangaf veel te eten zodat zijn leven verkort zou worden zegt mij genoeg. jaap heeft wel de brains maar bezit ook een zwak karakter.quote:
Ik gok toch echt Jaap...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
.... hij verzorgt zijn eigen vreten maar .... hoorde ik Natasia nog net zeggen.
Weet iemand over wie zij het had?
Eric, om de toon die aansloeg, voor jaap wil ze wel wat anders koken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zal wel over Eric gaan, die zat net te bitchen tegen haar (vond zij).quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Verrassendquote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric, om de toon die aansloeg, voor jaap wil ze wel wat anders koken.
Zou dit onderdeel zijn van die unbreakable geheimtaal codering die hij had afgesproken met zijn vrienden?quote:
Typisch voor Brian... altijd te laat...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef Charmian het volgende:
Brian zit te luistervinken. Hij is net te laat.
ok .. thanks.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric, om de toon die aansloeg, voor jaap wil ze wel wat anders koken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef Polonium-120 het volgende:
momenteel gaat hij als vanilla ice door het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |