En ze speelt in:quote:werd geboren in 1983 in het Brabantse dorpje Maarheeze.
Op 14 jarige leeftijd besluit ze mee te doen aan de jaarlijkse Elite Model Look, wat resulteert in verschillende opdrachten als model. Ze rondt in 2001 haar VWO opleiding met succes af en reist vervolgens als model een jaar lang van Barcelona naar Amsterdam, Parijs en weer terug.
In 2003 doet ze zowel auditie bij de Amsterdamse Toneelschool en Kleinkunstacademie als bij de Toneelacademie Maastricht. Ze wordt prompt tot beide opleidingen toegelaten wat nog maar weinigen gelukt is. Ze besluit haar opleiding in Maastricht te gaan volgen.
Naast acteren zijn haar passies zingen en dansen. In al deze disciplines wilin de toekomst verder aan de slag.
In 2004 wordt ze gecast voor de hoofdrol in de nieuwe telefilm Staatsgevaarlijk, in de regie van Marcel Visbeen. Vorig seizoen was te zien in de succesvolle serie Vuurzee bij de VARA. Verder speelde ze onlangs in Paradijs op Aarde bij Els. Inc.
.quote:, by Robert Harling, is a 1987 off-Broadway play, made into a successful movie in 1989. Based on the author's experience with the death of his sister,
is a comedy-drama about the bond among a group of southern women in northwest Louisiana
Jij vráágt om moeilijkheden, vriend!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Gellius het volgende:
Had ik trouwens al laten vallen dat ik géén idee heb?
Nee, dat zeker niet. Wie is?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Beetje klein, maar dat mag de pret niet drukken.
"Wie is?"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat zeker niet. Wie is?
Da's knap gezien, voor iemand die er weinig verstand van heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:15 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me Liz Hurley, maar ja, ik heb er dan ook geen verstand van.
Ja, goed gezien. Dat was de bedoeling.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, da's een beetje een androgyn typetje...
In beginsel een jongeman.quote:Is het een jongeman of een jongedame?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef pyl het volgende:
SpatiebalkencongruentezinnenbouwknopjenaardegallemiezenDiaan?
Een zoet troostplaatje maakt het leed alleen maar groter, zeker?quote:
Weet je dat echt héél zeker, Gwaen? Ik heb een fraaie collectie bij de hand, hoor!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef Gellius het volgende:
Onoverzienbaar, Took.
Yes!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Gellius het volgende:
Ik weet maar een ding héél zeker, en dat is dat je je door mij niet zult laten weerhouden van een frontale aanval op het welzijn van mijn gebit. Dus toe maar. Toe maar.
Ja, hallo, Gellius! Wat stáát er nou?!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef Gellius het volgende:
Die muis gaat te pletter vallen, denk ik.
ja, hallo, Tokee.quote:Die muis gaat te pletter vallen, maar heeft een fijn leven gehad, denk ik.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:41 schreef Gellius het volgende:
Jawohl, fraulein! *clac*
[..]
ja, hallo, Tokee..
Hoi Z. Weet jij misschien wie dat meisjesachtige Zweedse jongetje is, op het plaatje van pyl?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:43 schreef Z het volgende:
Ha.
Ik ook.quote:
Het staat in de oven nu... even een half uurtje wachten en dan lekker smullen.quote:
Tja, vreemd hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij dacht ik toen dat dat jongetje Charlotte Rampling was, waarop jij mij uitlachte.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef fotoloog het volgende:
Bjorn Andresen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |