Jawel, maar als er iets aan je verhemelte plakt ga je van die kokhalsbewegingen maken, best naar. En bovendien... stel je voor dat het in je keel blijft plakken, of dat je je verslikt en het in je luchtpijp blijft steken... dan ga je misschien wel doodquote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij geen neus
Is de vraag zo moeilijk trouwens?
Was Kramer er niet overtuigend in?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef Mark_V het volgende:
Bij 80% van die fobieen heb ik ook wel het idee dat ze gewoon verzonnen zijn in het kader van de humor....
bij coulrofobie is het een randgevalletje....
Ik herken het wel, maar zou er geen naam bij weten.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
Hmm, zijn er hier geen mensen die in 1995 ongeveer op de middelbare school zaten dan? Dit computerspel was echt da bomb rond die tijd.....
voel me nu opeens erg oudquote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
Hmm, zijn er hier geen mensen die in 1995 ongeveer op de middelbare school zaten dan? Dit computerspel was echt da bomb rond die tijd.....
Die vraag is ook pas 897 keer geweestquote:Op maandag 26 maart 2007 16:40 schreef Mark_V het volgende:
En nee, de volgende vraag wordt geen Arachabutyrofobie
Keileweg +1quote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Link natuurlijk.
Het was te makkelijk, Nederlandse spelling is Belarus, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:31 schreef SaskiaR het volgende:
Byelorus
SaskiaR + 1quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef SaskiaR het volgende:
johnny cash
Sorry, Het is inderdaad Walk the Line, niet I Walk the line.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Heet de film niet Walk the Line? Met Joacquin Phoenix en Reese Witherspoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |