Dat is de grote (kan je ook zien op de foto), en hij werkt inderdaad nog uitstekend, niets mis meequote:Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
is dit die grote of die kleine uitvoering? en neem aan dattie prima werkt of niet?
Nee, sorryquote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Piovan het volgende:
Verkoop je die network acces disk ook los? Ik ben dat bonnetje van mijne kwijt.
Ja daar ga ik em zo ook zetten, maar over het algemeen is FoK! ook wel oke hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Thrackan het volgende:
Zou ik je een tip mogen geven? Mijn PS2 heeft hier twee maanden te koop gestaan en is uiteindelijk na 1 dag op Marktplaats voor een hogere prijs weggegaan...
Niet als forumbashing bedoeld hoor, gewoon even mijn eigen ervaring
Aye, alleen de vraag naar PS2's is op MP aanzienlijk hoger, aangezien ik mijn setje zonder netwerk en met 5-6 spellen voor 135 euries heb verkocht (de goeie/dure spellen waren er al via Fok! uit)quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef attieboy het volgende:
Ja daar ga ik em zo ook zetten, maar over het algemeen is FoK! ook wel oke hoor
Thanks, met 120 euro ben ik tevreden, dus wie dit het snelst biedt mag em komen ophalenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Aye, alleen de vraag naar PS2's is op MP aanzienlijk hoger, aangezien ik mijn setje zonder netwerk en met 5-6 spellen voor 135 euries heb verkocht (de goeie/dure spellen waren er al via Fok! uit)
En dat was vorige week, dus de prijs zal nog wel goed zijn, neem erbij dat je een netwerkadapter hebt en je zou op MP voor 140-150 euro vangen
Succes!
mmm, ik wil wel graag een ps2, maar liever zo'n klein modelletje... ik kijk dit topic wel even aan...wat andere doen... die 80 staat iigquote:
Wat ik je te zeggen heb over de kleine versie:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, ik wil wel graag een ps2, maar liever zo'n klein modelletje... ik kijk dit topic wel even aan...wat andere doen... die 80 staat iig
Correctie: in de PSTwo (slimline dus) zit wel een fan in (die daardoor dan ook minder goed koelt, dat kloptquote:Op maandag 26 maart 2007 14:12 schreef attieboy het volgende:
[..]
Wat ik je te zeggen heb over de kleine versie:
-Door zijn kleine formaat zit er geen ventilator in, wat ervoor zorgt dat ie sneller warm wordt dan de grote
Oke, een heel kleine fannetje danquote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Correctie: in de PSTwo (slimline dus) zit wel een fan in (die daardoor dan ook minder goed koelt, dat klopt)
Het punt is gewoon dat ie sneller warm wordt dan de grotequote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Ethereal het volgende:
Hm, ik game me regelmatig helemaal suf, maar haperend beeld heb ik nog nooit gezien! Ik heb de slimline dus... Denk dat die vriend van je maar eens naar de PS2 reparatieshop moet
dit is wel belangrijke info voor mij waarop ik ga besluiten of ik verder ga zoeken voor een kleine ps2 of mijn bod ga verhogen op dezequote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:
OKe, gaan we nu weer verder met de verkoop
Hoe lang ga je over je besluit nadenken ijsmuts? Vanavond ophalen komt voor mij namelijk ook heel mooi uitquote:Op maandag 26 maart 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is wel belangrijke info voor mij waarop ik ga besluiten of ik verder ga zoeken voor een kleine ps2 of mijn bod ga verhogen op deze![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef attieboy het volgende:
[..]
Hoe lang ga je over je besluit nadenken ijsmuts? Vanavond ophalen komt voor mij namelijk ook heel mooi uit
Goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik zal eens even kijken hoeveel geld ik op mn rekening heb, momentje
okiedo, thanksquote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga toch even verder zoeken naar een nieuwere ps2![]()
succes met de verkoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |