abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47670336
Ik verkoop mijn ps2, omdat ik er simpelweg niet meer op speel. Ik ben meer op de pc bezig namelijk.
Je krijgt er de volgende spellen en accesoires bij:
-8 mb memory card
-2 dualshock controllers
-Black Hawk Down (online speelbaar)
-Medal Of Honour Rising sun (online speelbaar)
-Ghost Recon Jungle Storm (online speelbaar)
-Bekabeling
-Ethernet adapter + Kabel + Installatiedisc (om online te kunnen spelen)

Foto's:

Vraagprijs 130 euro, ben je het hier niet mee eens, doe dan een goed bod.
Liefst zo snel mogelijk weg omdat hij hier alleen maar ruimte inneemt en stof zit te happen
Ik doe niet aan verzending, zelf ophalen in Amsterdam-West
O ja, het liefst alles in 1x weg. Geen los verkoop

Groetjes

[ Bericht 1% gewijzigd door attieboy op 26-03-2007 23:59:24 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_47670703
is dit die grote of die kleine uitvoering? en neem aan dattie prima werkt of niet?
pi_47670768
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
is dit die grote of die kleine uitvoering? en neem aan dattie prima werkt of niet?
Dat is de grote (kan je ook zien op de foto), en hij werkt inderdaad nog uitstekend, niets mis mee
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_47670775
Verkoop je die network acces disk ook los? Ik ben dat bonnetje van mijne kwijt.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:48:40 #5
104367 Thrackan
new and improved
pi_47670788
Zou ik je een tip mogen geven? Mijn PS2 heeft hier twee maanden te koop gestaan en is uiteindelijk na 1 dag op Marktplaats voor een hogere prijs weggegaan...
Niet als forumbashing bedoeld hoor, gewoon even mijn eigen ervaring
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_47670835
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Piovan het volgende:
Verkoop je die network acces disk ook los? Ik ben dat bonnetje van mijne kwijt.
Nee, sorry
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Thrackan het volgende:
Zou ik je een tip mogen geven? Mijn PS2 heeft hier twee maanden te koop gestaan en is uiteindelijk na 1 dag op Marktplaats voor een hogere prijs weggegaan...
Niet als forumbashing bedoeld hoor, gewoon even mijn eigen ervaring
Ja daar ga ik em zo ook zetten, maar over het algemeen is FoK! ook wel oke hoor
  maandag 26 maart 2007 @ 13:58:53 #7
104367 Thrackan
new and improved
pi_47671124
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef attieboy het volgende:
Ja daar ga ik em zo ook zetten, maar over het algemeen is FoK! ook wel oke hoor
Aye, alleen de vraag naar PS2's is op MP aanzienlijk hoger, aangezien ik mijn setje zonder netwerk en met 5-6 spellen voor 135 euries heb verkocht (de goeie/dure spellen waren er al via Fok! uit)
En dat was vorige week, dus de prijs zal nog wel goed zijn, neem erbij dat je een netwerkadapter hebt en je zou op MP voor 140-150 euro vangen

Succes!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_47671238
80 euro, kom ik hem vanavond ophalen
pi_47671248
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Aye, alleen de vraag naar PS2's is op MP aanzienlijk hoger, aangezien ik mijn setje zonder netwerk en met 5-6 spellen voor 135 euries heb verkocht (de goeie/dure spellen waren er al via Fok! uit)
En dat was vorige week, dus de prijs zal nog wel goed zijn, neem erbij dat je een netwerkadapter hebt en je zou op MP voor 140-150 euro vangen

Succes!
Thanks, met 120 euro ben ik tevreden, dus wie dit het snelst biedt mag em komen ophalen
pi_47671265

[ Bericht 100% gewijzigd door attieboy op 27-03-2007 00:01:03 ]
pi_47671441
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef attieboy het volgende:

[..]

100 en we hebben een deal
mmm, ik wil wel graag een ps2, maar liever zo'n klein modelletje... ik kijk dit topic wel even aan...wat andere doen... die 80 staat iig
pi_47671545
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

mmm, ik wil wel graag een ps2, maar liever zo'n klein modelletje... ik kijk dit topic wel even aan...wat andere doen... die 80 staat iig
Wat ik je te zeggen heb over de kleine versie:
-Door zijn kleine formaat zit er geen ventilator in, wat ervoor zorgt dat ie sneller warm wordt dan de grote
-Hij is schadelijker, de mijne is echt een stevig ding
-Het enige echte verschil tussen de 2 versies is dat ie naast zijn klein formaat, de ethernet adapter IN de playstation zit, het is dus geen aparte onderdeel op de ps2 (zoals hier bij mij)

Ik zou persoonlijk als ik op zoek was naar een ps2, gaan voor de grote, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. De keuze is aan jou.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:18:30 #13
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_47671718
grote model kan je ook een harde schijf inzetten. Bij de kleine niet.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_47671934
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:12 schreef attieboy het volgende:

[..]

Wat ik je te zeggen heb over de kleine versie:
-Door zijn kleine formaat zit er geen ventilator in, wat ervoor zorgt dat ie sneller warm wordt dan de grote
Correctie: in de PSTwo (slimline dus) zit wel een fan in (die daardoor dan ook minder goed koelt, dat klopt )
pi_47672234
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Correctie: in de PSTwo (slimline dus) zit wel een fan in (die daardoor dan ook minder goed koelt, dat klopt )
Oke, een heel kleine fannetje dan Hij wordt wel behoorlijk snel warm. Ik heb een vriend die de slimline heeft, en na een uur spelen begint het beeld te haperen en moet hij zijn playstation laten uitrusten.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:37:55 #16
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_47672377
Hm, ik game me regelmatig helemaal suf, maar haperend beeld heb ik nog nooit gezien! Ik heb de slimline dus... Denk dat die vriend van je maar eens naar de PS2 reparatieshop moet
**Insert cool Signature here**
pi_47672424
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Ethereal het volgende:
Hm, ik game me regelmatig helemaal suf, maar haperend beeld heb ik nog nooit gezien! Ik heb de slimline dus... Denk dat die vriend van je maar eens naar de PS2 reparatieshop moet
Het punt is gewoon dat ie sneller warm wordt dan de grote
  maandag 26 maart 2007 @ 14:53:07 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47672898
OKe, gaan we nu weer verder met de verkoop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47673161
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:
OKe, gaan we nu weer verder met de verkoop
dit is wel belangrijke info voor mij waarop ik ga besluiten of ik verder ga zoeken voor een kleine ps2 of mijn bod ga verhogen op deze
pi_47673380
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

dit is wel belangrijke info voor mij waarop ik ga besluiten of ik verder ga zoeken voor een kleine ps2 of mijn bod ga verhogen op deze
Hoe lang ga je over je besluit nadenken ijsmuts? Vanavond ophalen komt voor mij namelijk ook heel mooi uit
pi_47673961
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef attieboy het volgende:

[..]

Hoe lang ga je over je besluit nadenken ijsmuts? Vanavond ophalen komt voor mij namelijk ook heel mooi uit

ik zal eens even kijken hoeveel geld ik op mn rekening heb, momentje
pi_47674107
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik zal eens even kijken hoeveel geld ik op mn rekening heb, momentje
Goed.
pi_47675045
ik ga toch even verder zoeken naar een nieuwere ps2

succes met de verkoop!
pi_47675121
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga toch even verder zoeken naar een nieuwere ps2

succes met de verkoop!
okiedo, thanks
pi_47696881
50 voor alleen de station met voeding. rest kun je verpatsen en dan kom je nog aan je vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')