Ook dat ja. En ik vermoed dat iemand me snel voor is geweest...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dies zeker te duur in vergelijking met die andere
Ik had al zo'n vermoeden dat die opmerking uit die hoek ging komen....quote:
Kun je geen smoes bedenken ofzo? Dat je effe een foto van de omgeving moet maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat die opmerking uit die hoek ging komen....![]()
En nee, ik maak geen foto van haar!
Zet er gewoon een webcam opquote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je geen smoes bedenken ofzo? Dat je effe een foto van de omgeving moet maken?
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je geen smoes bedenken ofzo? Dat je effe een foto van de omgeving moet maken?
hele goede opmerking Damzkieee + Freshthinkingquote:
tot morgenquote:
quote:
Ik moet er niet aan denken zeg.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
Even iets anders: een gewetensvraag. Hoe zou jullie stage eruit zien als jullie geen internet tot jullie beschikking hadden? Ofwel: dat we in de jaren tachtig dit hadden moeten doen...
dan zou ik hele dagen productief zijn, maar dan is er ook geen plek voor ontspanning, wat ik dan wel moeilijk had gevonden... maar het was misschien wel ten goede gekomen van mijn werktempo e.d.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
Even iets anders: een gewetensvraag. Hoe zou jullie stage eruit zien als jullie geen internet tot jullie beschikking hadden? Ofwel: dat we in de jaren tachtig dit hadden moeten doen...
Geen fok, of geen internet uberhaupt?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
Geen internet, want anders had je wel op een andere site gezeten denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen fok, of geen internet uberhaupt?
In geval 1: dan was ik met alles veel sneller klaar
In geval 2: Dan was alles wat saaier, wat lastiger en verder zou het wel z'n gangetje gaan
Nou daarvoor hoef je niet eens naar de jaren 80. Ik liep dus vorig jaar stage bij een bedrijf waar je nog moest inbellen via de telefoonlijn (!!!!!).quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
Denk vrij productief, net wat anderen al zeggen: zouden we zeer snel klaar zijn geweest denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
Dan heb je lang over die eerste opdracht van je gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou daarvoor hoef je niet eens naar de jaren 80. Ik liep dus vorig jaar stage bij een bedrijf waar je nog moest inbellen via de telefoonlijn (!!!!!).En de directeur kon precies zien wie er aan het bellen/internetten was. Dus geen internetmogelijkheden gehad voor ongeveer 4 weken. Echt dodelijk!
Mijn eerste opdracht was trouwenshet regelen van een ADSL verbinding
Toen dat eenmaal was geinstalleerd werd het een stuk aangenamer
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou daarvoor hoef je niet eens naar de jaren 80. Ik liep dus vorig jaar stage bij een bedrijf waar je nog moest inbellen via de telefoonlijn (!!!!!).En de directeur kon precies zien wie er aan het bellen/internetten was. Dus geen internetmogelijkheden gehad voor ongeveer 4 weken. Echt dodelijk!
Mijn eerste opdracht was trouwenshet regelen van een ADSL verbinding
Toen dat eenmaal was geinstalleerd werd het een stuk aangenamer
![]()
Nou...die opdracht was binnen een uur gefixt. Online (jawel, met de inbelverbingquote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan heb je lang over die eerste opdracht van je gedaan![]()
Das mijn tekst!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ohja, en het betrof een bedrijf in Nederland, en niet ergens in de binnenlanden van Zuid-Swaziland![]()
Denk het ook wel ja.. Zeker wat betreft onderzoeken of research plegen voor artikelen. Ik vind het echt een uitkomst voor het bedrijfsleven en zou niet meer zonder kunnenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
@ Freshthinking: denk dat dat een hele goede opmerking is over je vraag: je had dan veel meer moeite gehad om informatie te vergaren...
dat is en blijft een actueel probleemquote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef Cuckoo het volgende:
Maar voordatie die monteurs langskwamen en de hele boel werkte ging er idd een maand overheen.![]()
De monteurs van hier zijn wel snel hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is en blijft een actueel probleem
"You DumDum, You Give Me GumGum" (uit --> Night At The Museum)quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Teije het volgende:
30min dumdumdum
Ze steken hun concurrenten dus naar de ?? qua snelheid?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De monteurs van hier zijn wel snel hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |