de illusie dat je macht hebt als je stemt is ook al een beetje achterhaald..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef Ballenende het volgende:
[..]
Ik heb op de juiste partij gestemd. Aan mijn handen kleeft geen bloed.
Idem dito.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef Ballenende het volgende:
[..]
Ik heb op de juiste partij gestemd. Aan mijn handen kleeft geen bloed.
iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef Doderok het volgende:
Wel bizar dat de tweede kamer nu alle paddo's wil verbieden, een maatregel die de ouders van het meisje niet eens vragen.
[..]
Niet alleen als meer mensen paddo's zouden nuttigen. Ook wanneer christenen niet de ziekelijke behoefte hadden anderen naar hun eigen wetten te laten leven, wanneer de VVD nu eens echt liberaal zou zijn en de vrijheid na zou streven, Partij voor de Vrijheid zich in de handen zou wrijven dat er een allochtoon minder in Nederland verkeert, etcetera!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de illusie dat je macht hebt als je stemt is ook al een beetje achterhaald..
sowieso was de uitkomst heel anders geweest als iedereen in nl shrooms had gedaan...
over die wetten gesproken... waar in de bijbel staat dat je geen paddestoelen mag nuttigen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:38 schreef Ballenende het volgende:
Ook wanneer christenen niet de ziekelijke behoefte hadden anderen naar hun eigen wetten te laten leven,
de kunst zit hem erin dat die dude serieus genomen wordt door een groot deel van nederland... en dat met zo een kapsel en slechte one liners..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef Ballenende het volgende:
Sowieso he, Partij voor de Vrijheid die vrijheden wil inperken, stukje kunst.
op dezelfde pagina waar staat dat de dino's nooit bestaan hebben..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef Yorrit het volgende:
[..]
over die wetten gesproken... waar in de bijbel staat dat je geen paddestoelen mag nuttigen?
ik wil dat mensen als samsom meer zeggenskracht krijgen en de boegbeelden van de partijen een wat minder boegbeeld zouden zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef Nee het volgende:
Een ouwe lullen politiek is het tegenwoordig in Den Haag, niets minder.
daar schijnt trouwens wel iets overin te staan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
op dezelfde pagina waar staat dat de dino's nooit bestaan hebben..
Als het om persoonlijke gezondheidsrisico's moet gaan dan is het inderdaad heel raar dat LSD verboden is en tabak legaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef IrfieJ het volgende:
na het debat hier over...als dat een beetje goed gevoerd wordt en er feiten op tafel komen... beter pakken ze gelijk het hele hypocriete drugs beleid aan en legaliseren ze ook gelijk cannabis helemaal.. en E en acid etc... power to the people
rechtstreeks aan de tociciteit van paddo's, 0quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef Blivox het volgende:
Zeg, heeft iemand trouwens enig idee hoeveel mensen er gestorven zijn ter gevolge van paddo's, en hoeveel mensen door alcohol? Die cijfers tegen elkaar zetten levert vast leuke informatie op.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
rechtstreeks aan de tociciteit van paddo's, 0
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_health1.pdf
raport komt uit 2004 denk dat er in 3 jaar tijd niet veel veranderd is..
En dat moet verboden worden.quote:This drug is not associated with physical or psychological dependency, acute toxicity is
largely limited to possible panic and anxiety attacks and, in terms of chronic toxicity, the worst
that can happen are flashbacks. Consequently, the use of paddos (hallucinogenic
mushrooms) does not, on balance, present any risk to the health of the individual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |