Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Monus het volgende:
De vraag was eerder wat ziet meisjes onder de 20 in een 30++![]()
frustraties? slechte ervaringen zelf?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.
Waarom richt je je niet meer op vrouwen van je eigen leeftijd?
Als je uren aan de foon hangt met kleine meisjes heb je weinig tijd over voor vrouwen van je eigen leeftijd.
Nee, ook niet. Ik vind hem lief, waarom zou ik gemeen tegen hem doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef wdn het volgende:
Lief van hem.
Oh, en doe je het wel bij hem?Dat kan ook heeeeeeeeel leuk zijn
In het zuiden van spanje zijn de meiden heel direct en vrij brutaal, zeker als ze in een groepje zijn. En ze laten het heel duidelijk blijken of ze iets van je willen, en ze laten ze ook duidelijk blijken waneer ze niks van je willen. Zeker in het uitgaans leven, op het strand, en in de straat waar het leven zich hier voornamelijk afspeelt. Als je het niet zou opvallen dan zou je blind, doof, en ongelofelijk stom moeten zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.
Omdat ik mij richt op vrouwen die ik leuk vind en waar ik lol mee kan hebben. Leeftijd speelt daar niet echt een rol in. Bovendien hebben de meeste vrouwen van mijn leeftijd die vrij zijn kinderen of zijn ongelofelijk saai.quote:Waarom richt je je niet meer op vrouwen van je eigen leeftijd?
Een meid (23) die zelfstandig is, werkt, in haar ééntje naar een ander land verhuist zonder geld waar ze de taal nauwelijks van sprak, en mentaal vrij sterk is noem in geen klein meisje meer. Dat noem ik een jonge vrouw.quote:Als je uren aan de foon hangt met kleine meisjes heb je weinig tijd over voor vrouwen van je eigen leeftijd.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef wdn het volgende:
Nooruna:
Indien die 19-jarige jongen serieus is en jij vind het niks houdt het toch op? We hebben het hier over 2 mensen die -wel- iets voor elkaar voelen en leeftijd niet een issue vinden. En als jij eerlijk bent en meteen stelt dat het "nee" is heeft die jongen dat te accepterenNiets mis mee.
Nou zo'n gedoe is/was het helemaal niet, hoor.![]()
Ik draai zelf sowieso nooit om dat soort dingen heen en ben gewoon eerlijk en direct, bovendien kennen we elkaar al langer en wordt er gewoon normaal gecommuniceerdgeen haantjes-gedrag en dergelijke
Maar dan nog: klootzakken zijn er altijd he. Ook dat is niet aan leeftijd gebonden. Dat de overgrote meerderheid aan 25+'ers een meid van 18 of jonger wil palen vanwege het palen, tja (geld ook voor sommige 19 jarige jongens en ouderere vrouwen). Ik ben zo in elk geval niet.
uiteraard, niet je eigen glazen in gaan gooien :-P
19 jaar en pedo horen niet bij elkaar. Het is wat snel om hier over te oordelen maar als ik die ene zin zo lees zou ik verwachten dat die jongen best volwassen is voor zijn leeftijd. Dat jij het niets vind OK.
Ik bedoel meer dat ik zelf automatisch een "pedo-gevoel" (je moet het toch een naam geven) krijg en inderdaad is deze jongen best volwassen voor zijn leeftijd en als ik dezelfde leeftijd had gehad was ik er waarschijnlijk ook op ingegaan. Het was meer dat ik hem ongemerkt toch heel gemakkelijk kon beinvloeden/manipuleren zeg maar en dat bedoel ik niet automatisch in negatieve zin , maar dat voelt dan niet prettig. Wat dat betreft moet ik Spacehamster(?) gelijk geven.
Ik val meer op iemand met een gevormd karakter oftewel iemand die staat voor wat hij is en dus ook zijn eigenaardigheden stug volhoudt, dus misschien was het niet zo zeer zijn leeftijd, al is dat wel een van de oorzaken waarom hij zo is.
Kan ik het met je eens zijn. Maar dan vind ik(!) dat je die jongen moet beoordelen op ANDERE dingen dan het 19-jaar zijn. Ben je verliefd? Istie leuk? Geen vervelende eigenschappen? Wil hij leren? Zulke dingen. Dan zal in 99999 van de 100000x het antwoord nog steeds "nee, niet goed genoeg" zijn maar die 100000ste 19-jarige zal je wereld op zijn kop zetten voor je. Zolang je je niet ophangt aan de leeftijd![]()
Zie boven
Vraag: zou jij de liefde van je leven weigeren tot je hart alleen maar omdat de leeftijd afwijkt!? Ik mag hopen van niet. (binnen grenzen hewe hebben het over legale leeftijden).
natuurlijk niet, maar daar gaf ik je in mijn vorige bericht al gelijk in, overigens de liefde van mijn leven (ook weer zo'n woord...als dat al bestaat?) heeft een andere vriendin.
Ooit toen ik heel jong was (ergens rond mijn 17de was dat; meer hierover hieronder) heb ik de beslissing genomen om alleen sex te hebben met meiden/vrouwen die ik het waard vind en waarbij ik kan stellen dat zij MIJ wilt en niet mijn lichaam omdat het toevallig in de buurt is. Dat wil dus ook zeggen dat een dronken meid MIJ niet zal krijgen. Ook niet 1 die emotioneel niet goed in elkaar zit op dat moment. Hoe graag ze ook wilt. Ik wil de volgende morgen iemand in de ogen kunnen kijken. Snap je wat ik bedoel? Als ik overal was opgekropen had ik op mijn 17-de mijn Nederlands lerares gehad (daar zit een heel verhaal achter). Toen heb ik bewust de keuze genomen om der alleen maar aan te raken en ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien de volgende morgen terwijl ze geen sex heeft gehad
hmmm , ikweenie hoor... blij dat ze daar tevreden mee kon zijn, mijn ding zou het niet zijn
Ik ben nu 38. Indien een 18-jarige/25-jarige meid iets met mij zou beginnen en ik ben verliefd, hou van der etc etc dan zal het me worst wezen wat anderen ervan denken.
helemaal mee eens, maar ik heb ook nooit anders beweerd
Gevoel van veiligheid? Hij is volwassen en weet wat hij doet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
zo oud ben je toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:16 schreef KonnieKipke het volgende:
't valt mij inderdaad ook op, maar nu zie ik er ook beter uit als 10 jaar geleden
Taboe? Waarom taboe?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid? Hij is volwassen en weet wat hij doet.
Spannend, Nieuwsgierigheid? Het heeft iets van een taboe.
Dat is wel hoe ik mezelf zal omschrijven. Hoewel ik het eerst niet doorhad begin ik wel te beseffen dat ik veel jonger gedraag dan de meeste leeftijd genoten, en hebben de meeste mensen geen idee dat ze met een 37 jarige spreken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat mannen waar jonge meisjes op vallen ten eerste inderdaad nog jonger uitzien dan hun leeftijdsgenoten, maar ook geestelijk jonger zijn. Kinderlijker. Hoeven nog niet dat huisje, boompje, beestje waar de mannen van hun leeftijd mee bezig zijn, maar lol maken.
Veel beter zelfs.quote:En dat gaat beter met jongere meiden uiteraard.
Ik merk meer van een taboe wanneer het gaat om een oudere vrouw met een jonger iemand dan een oudere man men een jonge meid. Maar dat zal wel voor een gedeelte aan spanje liggen.quote:
30 is toch juist nog heel jong voor een man?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef fransbreda het volgende:
ik ben 30 en ik voel me gewoon niet op me gemak als ik sjans heb van zo'n jonge meid.
En ja,dat is echt weles gebeurd
Tsja.. als je t zo bekijkt is het idd 'beter' om een man van rond je eigen leeftijd te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef kleinvogelijn het volgende:
Het overkomt je gewoon, tenminste, in mijn geval wel. ikwas 21 en mijn inmiddels ex 34. Ik heb het toen nooit als probleem ervaren. Die probelem kwamen later: hij wilde samenwonen, kinderen. Want hij was daar wel aan toe, ik niet. Hij had door de jaren heen overal gewoond en was nu aan een stabiel gezinsleven toe.
Nu heb ik inmiddels al bijna 3 jaar een nieuwe vriend die 2 jaar ouder is dan ik. We gaan gelijk op voor wat betreft samenwonen, geen kinderen etc. het is een geruststellende gedachte dat hij ongeveer net zo oud is als ik; over 10 jaar is hij nog steeds gaan ouwe lul en mijn ex is dat zo ongeveer wel aan het worden met zijn 43.
Ik kan nu statistisch gezien ook veel langer genieten van mijn vent, aangezien mannen eerder dood gaan dan vrouwen en ik misschien als ik bij mijn ex zou zijn ik op mijn 40e al weduwe zou kunnen zijn. Misschien vergezocht en klinkt het keihard en gevoelloos, maar ouderdom komt met gebreken en dan wil ik liever samen tegelijk aftakelen dan als 'jonge blom' naast een bejaarde zitten.
maar al met al; leven en laten leven; als iemand gelukkig is wie ben ik om wat te zeggen......
Maar wat nou als dat meisje niet op jonger valt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef fransbreda het volgende:
ik vind 30 eig al te oud voor een meisje van 18/19
Geheel je eigen keuze. Niks mis mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat meisje niet op jonger valt?
Vadercomplex?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft het ook een naam? Weet iemand dat misschien?
Nouja ik dacht als er een naam voor is dat je er dan makkelijker over kan beginnen op een forum.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Vadercomplex?![]()
Eigenwijsheid?![]()
Jonge-meisjes-volwassen-voel-arrogantie?![]()
Aandachtshoererij!![]()
Waarom moet het een naam hebben, als het een naam heeft heb je straks meteen een stoornis!![]()
Och, als je zegt 'help, ik val op oudere mannen!' dan snapt iedereen je ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja ik dacht als er een naam voor is dat je er dan makkelijker over kan beginnen op een forum.![]()
Ja maar dat is zo direct, en als ik zeg: 'help, ik ben gerontofiel!', is het net alsof je iets heel akeligs bent ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Och, als je zegt 'help, ik val op oudere mannen!' dan snapt iedereen je ook wel![]()
Waarom zou je het willen verbloemen met eufemismes, in plaats van gewoon te accepteren dat je valt op 'rijpere' mannen, en daar gewoon open en direct over te zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo direct, en als ik zeg: 'help, ik ben gerontofiel!', is het net alsof je iets heel akeligs bent ofzo.En dan moet je ook nog helemaal gaan uitleggen dat het ook iets genuanceerder kan liggen.
Maar over de punten die jij opnoemde zijn het de laatste 3 in ieder geval niet.
![]()
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:06 schreef -XX- het volgende:
Ik val zelf meestal ook zo op mannen tussen 20 tot 30 ofzo.
Tjaa wat maakt ze aantrekkelijk?...
I reallyyyyyyy don't know.![]()
Dat is het inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, he![]()
Ik val de laatste tijd alleen maar op jongere mannen dus dit gaat niet voor mij op... Een jongen is toch al gauw vier jaar jonger.. Jonger dan 18 ga ik namelijk nietquote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen.
Nee idd, de wat oudere mannen zijn vaak hun wilde haren al kwijt. Dat zal het vast zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige antwoord: zekerheid en geborgenheid.
Oudere mannen zijn meestal geen 'players' en zullen dus niet met de week een andere meid willen hebben als er al een jonge deerne beschikbaar is.
hmm.. zal aan mij liggen dan... 29 en nu, net na te serieuze relaties wil ik eindelijk eens wild zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Nee idd, de wat oudere mannen zijn vaak hun wilde haren al kwijt. Dat zal het vast zijn![]()
Je slaat precies de spijker op z'n kopquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, he![]()
29 is nog te jongquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hmm.. zal aan mij liggen dan... 29 en nu, net na te serieuze relaties wil ik eindelijk eens wild zijn
kom maar op
whaha, owkey danquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef patricia27 het volgende:
[..]
29 is nog te jongLiever ergens achter in de 30 tot begin 40
![]()
Net of alle 'oudere' mannen aan die kenmerken voldoen. Er zijn zoveel verschillende mannen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen verbloemen met eufemismes, in plaats van gewoon te accepteren dat je valt op 'rijpere' mannen, en daar gewoon open en direct over te zijn?
Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.
Wat dacht je van 'DILF'?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
Ja ik heb ook nog andere interesses.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.
Heb je nog andere interesses of is dit onderhand een obsessie?![]()
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.
Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor![]()
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.
Roosjeroosje met haar geblaat over gerontolofie steeds; dan denk ik toch meer aan jonge meiden die op oude lijken van 80+ vallen.
Zo erg is het dus niet!![]()
Never mind, ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
Daarom vind ik het al onzin dat Roosjeroosje zich een gerontofiel vindt. Ze valt op 'oudere' mannen, maar heb haar nergens horen zeggen dat bij gerontofielen dit 'ouderen' tot 'hoogbejaarden' zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
Daarom is het ook niet echt zo bijzonder allemaal, waar jij mee zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.
Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.
Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor![]()
Er is geen woord voor. Net zoals er geen woord is voor mensen die vallen op vrouwen met lange benen, mannen met zwart haar of mensen met mooi haar. Je kunt er wel een woord voor verzinnen, maar kom op, zo bijzonder is het allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |