Ik heb geen probleem om iets met een 20+ jarige meid te hebben, als zij tenminste niet erg kindelijk is!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
Dat is het jammere van ouder worden, na drie keer neemt de stijfheid wat af en begint de geile bui wat af te nemen.quote:
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef wdn het volgende:
Oh en we hebben het over "afpakken" he. Dus een (tot dat toe) goed lopend gezin waarbij een andere vrouw ertussendoorkomt. Niet over een vrouw waarmee niet meer te leven valt.
Als het gaat om een midlife crisis dan gaan de meeste mannen na een tijd weer terug naar hun vrouw en kinderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik wel zou willen weten, als je als vrouw een relatie met een oudere man aangaat, die voor jou (of al eerder) bij zijn vorige vrouw + kinderen weggaat, verwacht je dan dat als hij met jou een nieuw gezin gaat maken, je niet weer na 10/15 jaar ingeruilt wordt voor een jonger exemplaar?
Volgens hebben de meeste 30+ mannen die aantrekkelijk zijn voor meiden geen eens kinderen. Meenstal zijn dat mannen die niet eens willen denken aan kinderen/familie en hebben een leven gehad die totaal anders is dan de meeste mannen. Deze topic gaat niet over mannen die op zoek zijn naar jonge meiden maar over meiden die vallen op oudere mannen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet opeens...jongere meisjes zijn binnen het topic, en als een man met 40 aantrekkelik genoeg is om vrouwen aan te trekken, was die dat waarschijnlijk ook toen hij 15 jaar jonger was. En is de kans dus groot dat hij al een gezin heeft rondlopen...
Mischien heeft de menopause van de vrouw hier ook mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
maar...
in het algemeen werkt het iets anders als ik om me heen kijk, namelijk een man heeft een gezin, krijgt midlife crisis, gaat daarom parachutespringen, bungeejumpen, koopt ene motor en vraagt zich af, is dit alles, gaat scheiden en loopt tegen jongere meid op, of loopt tegen jongere vrouw aan en wil daarom scheiden...
"afkeuren" is een groot woord in deze. Ikzelf zou onder normale omstandigheden eerst voor de kinderen kiezen. Als ouder zijnde zouden je prioriteiten de kinderen moeten zijn, daar zijn we het over eens lijkt me?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.
Heh. M'n vriendin: 9 maanden ouder.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
Sluit mooi aan bij roosjes opmerking in het beginquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
dat is natuurlijk onzin ...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
... is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
of je beste vriend die langskomt om je dochter te nemenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
hebben we het nog niet eens gehad over hoe zo'n vader zich zal voelen.
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Ik weet ook niet hoe ik dat zou handlen. No way dat 'ie bij ons thuis zou komen in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Nee? Ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef wdn het volgende:
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |