*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef longinus het volgende:
en de meeste oudere mannen beoordelen een vrouw op haar karakter en niet op hun uiterlijk.
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jijquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Nee, niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Omdat dit een topic is die zegt "kijk mij eens aantrekkelijk zijn voor jonge vrouwen" misschien?
Hij heeft anders wel gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen.
gut, wat jammer dat mijn kansen bij de 20-jarige MBO-dametjes, die het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden, zeer gering zijn ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Maar toch heeft hij gelijk, mannen met een midlife crisis gaan op zoek naar jonge vrouwen zodat ze zelf weer jong voelen. Bij hun gaat het echt niet om de karakter.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik serieus... 37, geen auto, geen huis, en gemiddeld slechts 1200 euro neto per maand. Dat heb ik allemaal ingeruild voor een leven in spanje en dat was een keuze waar ik mij al 5 jaar goed bij voel.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef BitchCrew het volgende:
vrouwe valle doorgaans op losers ;-)
even serieus, meen je nu echt dat je 37 bent en geen geld hebt, niet eens een eigen auto ( of een van de zaak), zelfs geen eigen huis of appartement hebt ?
Dat is natuurlijk ook de clue ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:41 schreef KroJo het volgende:
... het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden ...
Eh weet niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef fransbreda het volgende:
wanneer wil je afspreken om dat eens goed proberen uit te leggen?![]()
Ja maar het ís wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een beter antwoord...
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Wat jij zegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.
[..]
Wat jij zegt.![]()
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef KroJo het volgende:
De 'oudere' vrouwen zien in de 'oudere' mannen meestal enkel 'probleemgevallen' die geen stabiele relatie kunnen aanhouden.
natuurlijk 100% gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Nee maar ik reageerde er gewoon even op.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
Ik zeg maar zo, als je allebei de problemen van het leven hebt meegemaakt dan kan je voor elkaar meer begrip hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Dat moet je die man kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
<..>
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
waarom? iedereen is zelf verantwoordelijk voor de eigen misere in zijn leven ...quote:
uithoudingsvermogen heb je niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |