quote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef Tha-CheF het volgende:
[afbeelding]
"Zo kijk ik ook als ik een slotje zet [14.gif]"
Is dat boem met zijn styl0w shirtje?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAWxCMawyFA
Goed kijken![]()
Centraal in het midden met petquote:Op maandag 26 maart 2007 12:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is dat boem met zijn styl0w shirtje?
iiiii waaant it thaaaaat waaaaay!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Centraal in het midden met pet![]()
![]()
![]()
Niet zo jaloers NJquote:Op maandag 26 maart 2007 12:40 schreef NJ het volgende:
Goed plan om er een centraal topic van te maken. Het enorme aantal Boem adoratie topics liep echt de spuigaten uit.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:40 schreef NJ het volgende:
Goed plan om er een centraal topic van te maken. Het enorme aantal Boem adoratie topics liep echt de spuigaten uit.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Document1 het volgende:
Miskende nep neger.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
geweldig topic, vooral de spellingsfout in de TT![]()
Agha, zo ben ikquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
geweldig topic, vooral de spellingsfout in de TT![]()
Stuur jij mijn filmpjes overal heenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die had ik je gisteren al gestuurd muts. Zeker geen zin om te kliken.
Nee, de ruigere zijn for my eyes only.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Stuur jij mijn filmpjes overal heen![]()
!!!
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, de ruigere zijn for my eyes only..
Een spelfaut in je username, wat erg. 't had zomaar een kloon van mij kunnen zijnquote:
há , ben je weer terugquote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef OldJeller het volgende:
Leid die knul toch niet zo af, hij moet op de hoek van de straat staan om te hustlen.
Maar serieus; moet je niet buiten zijn? Ik heb van de term 'e-straat' tot noch toe gehoord. Dus als je 'straat' wilt zijn, moet je naar buiten. Zeker met dit mooie weer!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
há , ben je weer teruggezellig.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die had ik je gisteren al gestuurd muts. Zeker geen zin om te kliken.
Wil ik straat zijn?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar serieus; moet je niet buiten zijn? Ik heb van de term 'e-straat' tot noch toe gehoord. Dus als je 'straat' wilt zijn, moet je naar buiten. Zeker met dit mooie weer!![]()
Dat is de conclusie die je kan trekken als je jouw fotoboek bezoekt, of beweer je dat dit een verkeerde interpretatie is?quote:
Vooroordelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die je kan trekken als je jouw fotoboek bezoekt, of beweer je dat dit een verkeerde interpretatie is?
Je constateerd maar raakquote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gebaseerd op? Het is geen vooroordeel, het is een constatering.
Met een 'd' nog wel.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Met een 'd' nog wel.
Als je lyrics gaat spitten moet je het wél beter doen dan je spelling hè.
Ik ga aan het middageten.
'Houd het straat.
Je weet.
Vriend.
Ewa.
ja toch???'
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef eQuaL het volgende:
Juist![]()
Slotje want BD is stom , SF is het helemaal nu![]()
Dus het is elders nóg erger geworden!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef JDude het volgende:
Mijn achterstandswijk staat niet meer op die Nationale Top Zoveel. Alsof het beter is geworden de laatste jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |