Ik ben jaloers!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
tvp,
Ik heb hem net binnen voor een review, heb hem nog maar 1x kunnen draaien. Tis geen Stupid Dream, maar er staan lekkere stukken op, ietsje rauwer op sommige momenten heb ik het idee. Alleen de zachte nummers sloegen nog niet echt aan. Maar dat zijn misschien groeijuweeltjes...
Top.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
Hij komt pas 16 april uit, dus dan komt ie online...ik zit in het buitenland dan, maar er is vast wel iemand die hem even hier wil linken
en 28 juni in de Melkweg, werd later bekend.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef zwareshag het volgende:
26 juni in de Effenaar. Ben geen fan maar dacht ik meld het even.
Same here, same here!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef Tackleberry het volgende:
en 28 juni in de Melkweg, werd later bekend.
Gelukkig maar, want 26 juni ben ik ook al in de Melkweg te vinden.
en dat is nou juist het beste nummer!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:19 schreef Corsnor het volgende:
Ik heb alle nummers al behalve Anesthetize (17 minuten nog wat).
Nee hoor, Tool is een paar maatjes ruiger en harder, dit is rustiger opgebouwd, minder distortion enzo.quote:Op zondag 1 april 2007 18:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Lijkt hun muziek op Tool? Tool mot ik namelijk niet.
Deadwing. Of Stupid Dream.quote:Op maandag 2 april 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
Iemand heeft mij een keer over Porcupine Tree verteld, maar nog nooit gehoord.
Wat is een tof album om een keer te luisteren als PT newbie?
Ik begon met Lightbulb Sun, die is ook erg okquote:
de officiele CD? of de live bootleg?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:49 schreef Ared het volgende:
ah, net het nieuwe album op usenet gevonden, nu voor het eerst aan het luisteren
no complaints![]()
Leuke stukjes, thanx voor de linkjes!quote:Op maandag 16 april 2007 10:45 schreef Ared het volgende:
zo ff spammen (it's good to be king crew)
vandaag op de FP Porcupine Tree in de spotlight:
de Review van Fear of a Blank Planet
de Muziekcolumn van vandaag over PT
Zie een paar posts boven je.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/5426/1
Hier een column van onze Ared over Porcupine Tree
en daarom hou ik nou zo van m'n eindredacteur, niet te beroerd om me nog even te pluggen terwijl ik het zelf ook al gedaan had.quote:
1 woord - estlandquote:Op donderdag 19 april 2007 10:11 schreef Ared het volgende:
ik begin wel nieuwsgierig te worden in wat voor gehucht je woont... in je profiel staat Rotterdam, daar hebben ze vast wel een Free Record Shop, waar ik 'm ook gehaald heb (ook alleen maar omdat de concurrent 'm niet had, want voor m'n lol kom ik daar niet)
whahahaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Perruche het volgende:
1 woord - estland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meer?![]()
Was erg verheugd dat ze dat nummer eindelijk weer eens keer live ten gehore brachten tijdens hun laatste tour.
Niet dat ik het de Effenaar niet gun maar jammer dat ze niet 013 aandoen.
Is de Effenaar dan nu zo veel groter dan 013??
de effenaar is zelfs kleiner dan de 013.quote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef ChaotischeAppostel het volgende:
Niet dat ik het de Effenaar niet gun maar jammer dat ze niet 013 aandoen.
Is de Effenaar dan nu zo veel groter dan 013??
Inderdaad. Geniale band!quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef ChaotischeAppostel het volgende:
Porcupine Tree is een van de zeldzame bands die het voor elkaar krijgt om elke keer een nieuwe cd uit te brengen die de vorige cd overtreft.
9.5/10 en 10/10 .. Nice.quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef ChaotischeAppostel het volgende:
een review van dprp.net:
http://www.dprp.net/reviews/200725.php#pt
Tja, ik had ook graag naar de Effenaar gegeaan, maar daarvoor spelen ze op de verkeerde datum.quote:
Ik had graag naar de Melkweg gegaan maar dat was uitverkochtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:18 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag naar de Effenaar gegeaan, maar daarvoor spelen ze op de verkeerde datum.
Zou beginnen met "Deadwing"quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef Scalley het volgende:
Heb ze pas net ontdekt eigenlijk.. bij toeval kwam er een nr. langs op last.fm... heerlijke muziek.
Ben 't album nu al voor de 3e avond achtereen aan 't draaien
Nu My Ashes.. prachtig. Verder is Way Out Of Here ook een mooie uitschieter wat mij betreft.
Binnenkort de eerdere albums ook maar es beluisteren
Ik zou eerder beginnen met Up the Downstair, Lightbulb Suns of Stupid Dream. Maar ik ben dan ook meer fan van het eerdere werk dan van het latere.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zou beginnen met "Deadwing" [afbeelding]
Dat zijn zeker goede werken. Denk alleen als je kennis maakt met PT via de laatste CD, Deadwing in het verlengde hiervan ligt qua stijl.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou eerder beginnen met Up the Downstair, Lightbulb Suns of Stupid Dream. Maar ik ben dan ook meer fan van het eerdere werk dan van het latere.
'Deadwing' is dan ook wel heel erg goed. De nieuwe vind ik absoluut weer goed, maar niet zo goed als z'n geweldige voorganger.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Vind Deadwing tot nu toe de mooiste plaat die ze hebben gemaakt.
Maar vaak is het zo dat ik nummers van PT vaker moet luisteren voordat ik ze echt ga waarderen. Ik heb die nieuwe cd ook en ik heb hem regelmatig in de auto aan staan.. maar toch vind ik hem op dit moment lang niet zo mooi als Deadwing, op een paar nummers na.
Maar misschien komt dat nog.
join the club: http://frontpage.fok.nl/column/5426/1quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb ze, geloof ik, ooit nog eens gezien als voorprogramma van Marillion in de HMH, maar PT is Marillion nu absoluut voorbijgestreefd als relevante progband.
Waarheid als een koe. Steven Wilson is geniaal. Hij heeft overigens ook nog prominent meegewerkt aan een Fish-album, wat jaren terug.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef thedeedster het volgende:
FOABP is mijn eerste album van porcupine tree en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Ik heb ze, geloof ik, ooit nog eens gezien als voorprogramma van Marillion in de HMH, maar PT is Marillion nu absoluut voorbijgestreefd als relevante progband. (sorrie voor Marillion diehards, maar Somewhere Else is echt om te janken)![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:59 schreef ErikT het volgende:
Pas ontdekt deze band, en hoewel het wat rustig is, klinkt het wel fijn.
Misschien maar naar de Effenaar dan, als dat nog niet uitverkocht is.
Ja, dat is Pure Reason Revolution:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef tarzan1 het volgende:
Hoe zit het eingenlijk met het voorprogramma? weet iemand daar al iets van?
Yeah, ik had al op pure reason revolution gehooptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Pietsie1 het volgende:
[..]
Ja, dat is Pure Reason Revolution:
- Myspace
- CD-recensie
Stonden ook bij Blackfield in het voorprogramma in februari van dit jaar, toen helaas gemist door OV ... nu een herkansing![]()
luister wat nummers op de myspace van PRR en oordeel zelf!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Ken de band dat het voorprogramma verzorgt niet, maar hoorde van een vriend van mij dat het wel iets rustigere muziek is als PT. Klopt dat?
26 juni ga ik ze weer zien![]()
![]()
Ik sta meestal links omdat John Wesley daar ook staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |