quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijs: Die flash intro zoals jij beschtijft klinkt cool en is goed te doen!
Ik krijg zojuist een belletje van Bea dat je geslaagd bent voor je integratie cursusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
en natuurlijk de grote vraag, hoeveel tijd tegen wat voor een kosten gaat erin zitten?
een draaiboek zou fijn zijn... plaatjes ook natuurlijk (zo groot mogelijk)... om as draaien kan niet, wel roteren, anders zou ik het in 3DMax moeten maken... patent, geen idee... tijd weet ik ook niet, zal wel even duren denk... prijs is denk ik een totaal prijs... mail me maar als je wat hebt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar hoe gaat het in zn werk, moet ik dingen aanleveren (schetsjes/foto's) en precies beschrijven hoe het er uit moet zien? het gaat erom dat de onderdelen vanuit het niets steeds groter worden, om horizontale, verticale en diagonale as draaien, in blauwdruk, steeds groter worden en uiteindelijk een kever vormen, die moet dan ook nog een paar keer draaien en tenslotte de vleugels spreiden.
heb je dus zeg maar een "draaiboek" nodig oid? en komt er ook pattent oid op zodat niemand anders het kan jatten?
en natuurlijk de grote vraag, hoeveel tijd tegen wat voor een kosten gaat erin zitten?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een belletje van Bea dat je geslaagd bent voor je integratie cursus
En denk je dat je het goed hebt gedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef dekkered het volgende:
zo ik heb men toets ook weergehad
Dat doet er toch niet toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En denk je dat je het goed hebt gedaan?
Dat wordt een grote luchtdichte kast van museumkwaliteitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
import kosten voor een kever (auto) van 20 jaar uit duitsland, welke waarde wordt aangehouden?
Ijs.. heb je toevallig ook een kever-dekbed??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
voor als de boel gaat inkakken, zal ik maar vast een vraag stellen.
import kosten voor een kever (auto) van 20 jaar uit duitsland, welke waarde wordt aangehouden?
voldoende heb ik wel..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En denk je dat je het goed hebt gedaan?
meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe.
Meedoen is belangrijker
Je bent ook Feyenoord supporter?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ijs.. heb je toevallig ook een kever-dekbed??
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt een grote luchtdichte kast van museumkwaliteit
Anatomie is wel lastig ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef dekkered het volgende:
maar zo goed heb ik em denk ik ook weer niet gemaakt. was namelijk nog al een kut toets
Maar waarom daar halen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
voor als de boel gaat inkakken, zal ik maar vast een vraag stellen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn ursel, jij bent echt goed bezig vandaag!![]()
Prijs en omdat de Duitsers ze vaak volproppen met opties alhoewel dat laatste bij een kever van 20 jaar oud wel zal meevallenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef -chiel- het volgende:
Maar waarom daar halen?
Hier zijn er ook zat te koop vaak met origineel NL kenteken.
jah is een duitse collega, komt hier in NL wonen en wil dr kar meenemen.... du sdacht ik als slimmerik, dan moet je BPM betalen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar waarom daar halen?
Hier zijn er ook zat te koop vaak met origineel NL kenteken.
De prijs zal ook wel meevallen en de opties moet je zeker nog even weg-editten zeker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Prijs en omdat de Duitsers ze vaak volproppen met opties alhoewel dat laatste bij een kever van 20 jaar oud wel zal meevallen
http://www.zibb.nl/auto/b(...)/versie/1/index.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef -chiel- het volgende:
De prijs zal ook wel meevallen
Zou niet weten waarom? Duitsers proppen de auto's die ze kopen over t algemeen voller met opties dan de gemiddelde Nederlander waardoor je dus een lekker luxe uitvoering hebtquote:en de opties moet je zeker nog even weg-editten zeker?![]()
Voel me toch enigszins aangesproken. Ik heb nog nooit een optie besteldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Zou niet weten waarom? Duitsers proppen de auto's die ze kopen over t algemeen voller met opties dan de gemiddelde Nederlander waardoor je dus een lekker luxe uitvoering hebt
Deden die niet mee met de Gumball3000quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Ze willen, net als oude transporters, nog wel eens omgebouwd zijn.
Dan is de buitenkant en het interieur nog helemaal origineel, alles wat je niet ziet is Porsche![]()
Dat zijn leuke "opties"![]()
Ja alles is porsche maar de buitenkant is transporterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Ze willen, net als oude transporters, nog wel eens omgebouwd zijn.
Dan is de buitenkant en het interieur nog helemaal origineel, alles wat je niet ziet is Porsche![]()
Dat zijn leuke "opties"![]()
Zie je niets van..quote:
zeker weer een lekker wijf die je wil imponerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah is een duitse collega, komt hier in NL wonen en wil dr kar meenemen.... du sdacht ik als slimmerik, dan moet je BPM betalen....
bijna 40 en 160 kilo schoon aan de haakquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeker weer een lekker wijf die je wil imponeren
hoezo zie je niets van?? ik ga er echt wel tussen rijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
Zie je niets van..
Er deed idd een 21 window "Porsche" VW Samba mee vorig jaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deden die niet mee met de Gumball3000![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
en dan op de eerste werkdag gewoon roepen "he heb jij ook een kever?![]()
![]()
Nee ga weg! Ik ook!
![]()
![]()
echt waar?
![]()
![]()
Neuken?"
Die wilde laatst ook al weten welke duitse zender er te ontvangen zijn in Nederland.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bijna 40 en 160 kilo schoon aan de haak![]()
ik snap niet dat jij vanavond naar 300 gaat, als je 160 kan pompenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bijna 40 en 160 kilo schoon aan de haak![]()
whehe, die jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die wilde laatst ook al weten welke duitse zender er te ontvangen zijn in Nederland.
Kun jij haar niet een beetje helpen met integreren![]()
jij was toch pas 16 ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:53 schreef Viro het volgende:
K heb nu een stop-met-school-en-verkloot-me-leven-het-heeft-toch-geen-zin-gevoel![]()
We hebben het hier toch over een kever van 20 jaar oudquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.zibb.nl/auto/b(...)/versie/1/index.html
[..]
Zou niet weten waarom? Duitsers proppen de auto's die ze kopen over t algemeen voller met opties dan de gemiddelde Nederlander waardoor je dus een lekker luxe uitvoering hebt
Had je maar beter moeten lerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:53 schreef Viro het volgende:
K heb nu een stop-met-school-en-verkloot-me-leven-het-heeft-toch-geen-zin-gevoel![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over een kever van 20 jaar oud![]()
noem eens 1 optie van toen
19quote:
Nee daarom ben in sinds vorige week minder gaan gamen en meer gaan leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten lerenWel kut enzo
Lees m'n post anders nog een keer terugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:57 schreef -chiel- het volgende:
We hebben het hier toch over een kever van 20 jaar oud![]()
noem eens 1 optie van toen
hee dekkeredquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:59 schreef Viro het volgende:
Rot toch een eind op als je niet eens weet of ik geleerd heb![]()
Als je een toetst verziekt dan heb je per definitie niet goed genoeg geleerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:59 schreef Viro het volgende:
Nee daarom ben in sinds vorige week minder gaan gamen en meer gaan leren.
Rot toch een eind op als je niet eens weet of ik geleerd heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |