Als je goed had gelezen zag je dat ik ook standaard gewoon bruin brood eet maar over die noodles klopt ook enigsinds na een half uur zak ik weer aardig in.quote:Eet je altijd alleen maar witbrood?
Oja. Niet goed gelezenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:28 schreef Ab-Normaal het volgende:
Als je goed had gelezen zag je dat ik ook standaard gewoon bruin brood eet maar over die noodles klopt ook enigsinds na een half uur zak ik weer aardig in.
Maarja je gaat van alles uit eindelijk proberen om je beter te gaan voelen.
als je dit soort dingen ervaart zou ik toch teruggaan naar de huisarts eigenlijk..quote:Op maandag 26 maart 2007 12:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ja krijg ook nog wel is van ja hoe noemen ze dat zwarte vliegjes voor je ogen?
Van die zwarte wazige strepen voor je ogen zie je er af en toe 1 of 2 van in een bepaalde tijd, en kijk ook enigsinds wazig uit me ogen is niet bepaald dat ik denk van wou wat kijk ik scherp uit me ogen en moe natuurlijk.
Maar dat had toch met een bepaalde vitamine of wat te maken die te kort is of puur eiwitten en koolhydraten?
tja, ik eet zo'n 5 á 6 keer per dag.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee dat is niet anders.
Ook als je slanker wil worden, zal je vaker en meer moeten eten. Niet alleen om je stofwisseling op te jagen, maar ook omdat je het best afvalt als je genoeg calorieen binnenkrijgt.
Je moet dus meer en schoner gaan eten.
Heb je weleens vet bij een topsporter gezien? Dat is niet alleen omdat hij zoveel traint hoor; ook vrnl omdat zijn voeding in orde is.
Uhm nee, wallen onder je ogen heeft niet direct iets met moe zijn te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Even ter aanvulling normaal als je moe bent heb je toch last van wallen onder je ogen? Ik heb alleen soort van wallen boven me ogen die echt hangen op me ogen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |