abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47666082
quote:
Eet je altijd alleen maar witbrood?
Als je goed had gelezen zag je dat ik ook standaard gewoon bruin brood eet maar over die noodles klopt ook enigsinds na een half uur zak ik weer aardig in.
Maarja je gaat van alles uit eindelijk proberen om je beter te gaan voelen.
pi_47667029
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:28 schreef Ab-Normaal het volgende:
Als je goed had gelezen zag je dat ik ook standaard gewoon bruin brood eet maar over die noodles klopt ook enigsinds na een half uur zak ik weer aardig in.
Maarja je gaat van alles uit eindelijk proberen om je beter te gaan voelen.
Oja. Niet goed gelezen
Volkorenbrood is nog beter!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47667747
Ja krijg ook nog wel is van ja hoe noemen ze dat zwarte vliegjes voor je ogen?
Van die zwarte wazige strepen voor je ogen zie je er af en toe 1 of 2 van in een bepaalde tijd, en kijk ook enigsinds wazig uit me ogen is niet bepaald dat ik denk van wou wat kijk ik scherp uit me ogen en moe natuurlijk.
Maar dat had toch met een bepaalde vitamine of wat te maken die te kort is of puur eiwitten en koolhydraten?
  maandag 26 maart 2007 @ 12:33:51 #29
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_47668279
stuiterend glucose niveau?
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_47668921
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ja krijg ook nog wel is van ja hoe noemen ze dat zwarte vliegjes voor je ogen?
Van die zwarte wazige strepen voor je ogen zie je er af en toe 1 of 2 van in een bepaalde tijd, en kijk ook enigsinds wazig uit me ogen is niet bepaald dat ik denk van wou wat kijk ik scherp uit me ogen en moe natuurlijk.
Maar dat had toch met een bepaalde vitamine of wat te maken die te kort is of puur eiwitten en koolhydraten?
als je dit soort dingen ervaart zou ik toch teruggaan naar de huisarts eigenlijk..
misschien kan die toch meer doen dan alleen pfeiffer testen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 26 maart 2007 @ 13:03:16 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47669301
als je mouche volantes hebt, dan is er nog geen man overboord. Het is namelijk niet ernstig.
Ik heb het omdat ik een beetje opgefokt kan zijn en vaak icm met migraine.

Maar als je je niet ok voelt, of rare dingen ziet of hoort dan is de enige die je kan helpen, je huisarts.
pi_47671110
Zal zo ie zo wel even naar de doktor gaan en meer eten
Laten we er maar het beste van maken heh
  maandag 26 maart 2007 @ 14:03:46 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47671277
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee dat is niet anders.
Ook als je slanker wil worden, zal je vaker en meer moeten eten. Niet alleen om je stofwisseling op te jagen, maar ook omdat je het best afvalt als je genoeg calorieen binnenkrijgt.
Je moet dus meer en schoner gaan eten.

Heb je weleens vet bij een topsporter gezien? Dat is niet alleen omdat hij zoveel traint hoor; ook vrnl omdat zijn voeding in orde is.
tja, ik eet zo'n 5 á 6 keer per dag.
's Ochtends yoghurt met cruesli, tussendoor evergreens en een stuk fruit, daarna twee boterhammen bij de lunch, daarna nog een stuk fruit en soms een eierkoek, daarna warm eten en daarna soms nog wat fruit maar meestal niks meer.

Ongezond hè .

Ben er tot nu toe 7 kg mee afgevallen en geen hongergevoel oid. Als ik ga sporten, eet ik wel twee extra boterhammen 1,5 uur voor ik ga sporten.
Niet meer actief op Fok!
pi_47671383
Ja maar mijn vetpercentage is al niet zo denderend hoog dus afvallen zeker niet
Godver echt kut dit wil nu gewoon echt slapen en dan wil ik vanavond eigenlijk nog wel sporten :S
pi_47779933
Even ter aanvulling normaal als je moe bent heb je toch last van wallen onder je ogen? Ik heb alleen soort van wallen boven me ogen die echt hangen op me ogen
pi_47782513
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Even ter aanvulling normaal als je moe bent heb je toch last van wallen onder je ogen? Ik heb alleen soort van wallen boven me ogen die echt hangen op me ogen
Uhm nee, wallen onder je ogen heeft niet direct iets met moe zijn te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')