abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47688637
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan hebben we Perez nog.
als het seizoen al is gespeelt (psv kampioen en Ajax speelt playoffs) dan kun je toch gewoon van alles gaan proberen. Zo kun je Sneijder ook nog rust geven.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:34:01 #152
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47688951
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan hebben we Perez nog.
Dat snap ik ook wel.....
Ik denk alleen dat je de kwaliteiten van Roger pas echt kunt beoordelen als hij op een positie heeft gespeeld waarin hij het beste tot zijn recht komt. Tijdens de voorbereiding op dit seizoen was ik echt onder de indruk van Roger en tijdens de trainingen zie je gewoon dat Roger echt een klassevoetballer is.
Je moet alleen ook de goede instelling en werklust hebben om te kunnen slagen.
Nogmaals, ik snap wel dat ten Cate vindt dat Roger (in potentie) de beste voetballer binnen de selectie van Ajax is.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:34:54 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_47688995
Ik weet het niet met Roger hoor. Het lijkt een erg goede voetballer, maar hij heeft ons nog nooit iets (kunnen) laten zien, ja behalve dat mooie hupje .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_47689272
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef S-Two het volgende:
Ik weet het niet met Roger hoor. Het lijkt een erg goede voetballer, maar hij heeft ons nog nooit iets (kunnen) laten zien, ja behalve dat mooie hupje .
ik zou m iig nog niet afschrijven. Zelf heb ik ook nog geen hoogte van m kunnen krijgen. Maar ik weet wel dat hij in Spanje een klasse-voetballer was.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:50:44 #155
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47690660
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Wow
wat lijkt t toch makkelijk he
pi_47690751
quote:
Wow
Geniale versnelling en balcontrole had die kerel toch.
pi_47692568
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef Fides het volgende:

[..]

dat was t eerste waar ik aan dacht
  maandag 26 maart 2007 @ 23:10:56 #159
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47693939
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef Fides het volgende:

[..]

Ongelooflijk, had eigenlijk nog niet eerder zoveel voetbaltechnische beelden van 'm gezien (ja goals etc. wel). Mooi om te zien hoor, wist niet dat ie zo'n enorme versnelling had.
pi_47694678
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Nega het volgende:

[..]

en een K-D speelt niet eens.
Die is verhuurd pannekoek
pi_47695986
quote:
Wow
Ongelooflijk hoe die vent kon voetballen. En ja, die versnelling van hem was ook het eerste wat me opviel. Grandioos gevonden
pi_47697046
quote:
Wow
Fantastische compilatie, wat een sieraad was het toch
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:48:10 #163
131561 Nega
AFC AJAX
pi_47697954
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Die is verhuurd pannekoek
Sterker nog, hij is verhuurd.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_47699448
Oh en dat filmpje eronder dan...

http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 27 maart 2007 @ 03:34:30 #165
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47700064
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh en dat filmpje eronder dan...

http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk

.
Heerlijk. Wij zijn de allerbeste.
Secrets never die. Only people.
pi_47701015
quote:
Benefiet Frank en Ronald de Boer
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Frank en Ronald de Boer spelen aan het eind van het seizoen een afscheids/benefietwedstrijd voor het goede doel. De opbrengst van het duel tussen het Ajax van 1995 (winnaar Europa Cup I) en het huidige Ajax is voor het goede doel, nl. Spieren voor Spieren. "We zoeken nog een datum en zijn volop bezig om sponsors te zoeken", zegt Rob Cohen, die in de slag is met Heineken/Amstel. "Ajax heeft in ieder geval zijn medewerking al toegezegd bij monde van Henk ten Cate en Martin van Geel."

Het duel moet, als het organisatorisch allemaal rondkomt, in de ArenA worden afgewerkt. Ronald de Boer, nu nog actief in Katar, komt in mei terug in Nederland. Rob Cohen, de schoonvader van broer Frank, organiseert verder zijn traditionele voetvolleytoernooi van 18 t/m 28 juni op het tropische Chinese eiland Hainan. De Chinese organisatie stuurt een apart vliegtuig om het Nederlandse gezelschap van 130 man op te halen. Er komt ook nog een all-star team in actie in het nieuwe olympische stadion van Peking.
pi_47701843
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Lijkt me prachtig..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:34:12 #168
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47701844
In welk team doet Davids mee dan?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:41:30 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47702032
Komende zaterdag valt de beslissing, denk ik. Als PSV weet te winnen in Breda, dan lijkt een kampioenschap voor Ajax heel ver. Maar bij (punt)verlies ruiken we bloed en kan het best weleens gaan goedkomen! Maar goed, eerst zien, dan geloven. Wie verwacht hier allemaal nog een landstitel voor Ajax?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:50:26 #170
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47702260
Ik .
pi_47702378
Ik niet, maar er is nog wel kans.. Als NAC wint komt er ook meer druk te staan op PSV en ruiken onze spelers misschien nog dat er iets in zit voor ons. Gewoon zo blijven spelen als de laatste weken dan is er nog hoop..
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:56:48 #172
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_47702440
Ik geloof er alleen nog in als PSV zaterdag onderuit gaat, maar toch heb ik ook mijn twijfels over Ajax. Ik weet niet of ze wel in staat zijn om de aankomende 5 wedstrijden door te komen zonder punten te verliezen. Ajax is zo wisselvallig.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:01:23 #173
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47702569
Ik verwacht zeker geen landstitel, maar heb er nog wel hoop op.
Ook als PSV zaterdag weet te winnen blijft die hoop nog bestaan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_47702756
quote:
Van Geel licht verhuur Ajax-talenten toe

Ajax verhuurde vlak voor het sluiten van de transfermarkt vijf spelers aan betaald voetbalclubs uit Nederland. Jan Vertonghen, Rydell Poepon, Michael Krohn-Dehli, Donovan Slijngard en Derk Boerrigter maken allen het seizoen af bij een andere club. Technisch directeur Martin van Geel geeft in het blad Ajax Magazine een toelichting.

Vertonghen speelde dit seizoen zes officiële wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax. De middenvelder komt de rest van het seizoen uit voor Eredivisionist RKC Waalwijk, waarvoor hij op 10 februari tegen Heracles Almelo zijn eerste doelpunt maakte. Van Geel: "Jan moest meer minuten maken in de Eredivisie. Voor het tweede elftal is hij al te goed. Door veel te spelen en te trainen op Eredivisieniveau gaat zijn handelingssnelheid omhoog, wordt hij fysiek sterker en keert hij straks bij Ajax terug met meer ervaring."

Aanvaller Poepon maakt het seizoen af bij Willem II. "Iwan Redan ging weg bij Willem II, wat ruimte maakte voor Poepon. Toen zagen wij een verhuur aan Willem II wel zitten", aldus Van Geel in de maartuitgave van Ajax Magazine. "En in zijn eerste wedstrijd daar viel hij goed in; het duel erna, tegen AZ, kreeg hij zelfs een basisplaats. Een goede ontwikkeling derhalve."

"Michael werd transfervrij aangetrokken als versterking voor de breedte", zegt Van Geel over Krohn-Dehli. "Met de komst van Edgar Davids en Leonardo kwamen er twee spelers op zijn positie bij en werd de kans dat hij vaak aan de beurt zou komen, steeds kleiner. Vorig seizoen bij RKC en aan het begin van deze jaargang bij Ajax is hij ook redelijk veel geblesseerd geweest, en hij moet nu regelmatig spelen in deze fase van zijn carrière."

Slijngard was vanaf het begin van dit seizoen de aanvoerder van Jong Ajax. De verdediger stond aanvankelijk niet op de nominatie om verhuurd te worden, vertelt Van Geel. "Donovan zet net een half seizoen bij Jong Ajax, maar FC Groningen had hem op het oog omdat ze maar één linksback in de selectie hadden. Slijngard wilde zelf graag naar Groningen; het is een leuke club en er staat een goede coach voor de groep, dus hebben wij onze medewerking verleend. Laatst heeft hij middels een invalbeurt ook al zijn eerste speelminuten in de Eredivisie gemaakt."

"De verhuur van Boerrigter heeft een ander karakter dan die van de overige jongens", legt de technisch directeur uit. "Zijn contract met Ajax loopt aan het einde van het huidige seizoen af en we gaan niet met elkaar verder. Nu kan hij minuten maken, zich in de kijker spelen en Haarlem heeft er een goede speler bij. Het werd ook wel weer eens tijd dat in het kader van onze samenwerking Ajax een speler voor het eerste elftal van Haarlem leverde. En bij Jong Ajax kunnen weer andere spelers ervaring opdoen."

Van Geel: "Door de verhuur van deze vijf spelers komen er bij Jong Ajax veel kansen voor nog jongere spelers. Onlangs deden er al zeven of acht A-junioren mee met Jong Ajax en dat deden ze heel verdienstelijk. Jong Ajax zal geen kampioen worden dit seizoen, en door deze ontwikkelingen loopt de A1 misschien ook de titel mis, maar de ontwikkeling van de individuele spelers staat bij Ajax voorop."

"In mei evalueren we voor alle jonge spelers hun situatie, en dan zal ook besloten worden of we de verhuurde spelers terughalen. Dan is het ook de tijd om afscheid te nemen van een aantal spelers die twee jaar in Jong Ajax gespeeld hebben. Als die niet de stap naar het eerste elftal hebben kunnen maken in die tijd, krijgen andere spelers de kans", aldus Van Geel.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47702937
Toch gek dat Boerrigter weg moet, het was toch zo'n groot talent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')